Mwoaaah gertjuuuuhquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja sophie gaat nakend
Ik heb al 10 dozen kleenex klaar staan
terug waar? ned en robert hadden zich deels afgezonderd van de grote groep meen ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Ik ben net begonnen met Got. Ik ben in s01e02. De sean bean karakter is met de koning vertrokken, maar als die dochter met die irritante blonde jongen in gevecht raakt zijn de koning en sean bean opeens weer terug? Heb ik iets gemist? Ze waren toch al onderweg?
Dit irritante blonde jongen en dat chickie zijn ook met met het caravaan waar ook de koning en Sean Bean meezijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Ik ben net begonnen met Got. Ik ben in s01e02. De sean bean karakter is met de koning vertrokken, maar als die dochter met die irritante blonde jongen in gevecht raakt zijn de koning en sean bean opeens weer terug? Heb ik iets gemist? Ze waren toch al onderweg?
Bronquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja sophie gaat nakend
Ik heb al 10 dozen kleenex klaar staan
Ja je hebt gelijk zie ik nu. Moet hier wat meer opletten dan bij andere series merk ik wel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit irritante blonde jongen en dat chickie zijn ook met met het caravaan waar ook de koning en Sean Bean meezijn![]()
Koning en ned stark waren alleen klein stukje gaan rijden samen
''Wat meer opletten''quote:Op woensdag 16 september 2015 20:39 schreef Yonline het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk zie ik nu. Moet hier wat meer opletten dan bij andere series merk ik wel.
No Shit Sherlock.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:39 schreef Yonline het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk zie ik nu. Moet hier wat meer opletten dan bij andere series merk ik wel.
Nee niet Bronn, maar Sansaquote:
quote:
quote:
Stelletje zolderkamerrukkersquote:
Damnquote:Op donderdag 17 september 2015 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje zolderkamerrukkers
De bron is mijn duim
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2015 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou Sophie Turner echt keihard palen![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 15:05 schreef Drankster het volgende:
[..]Je weet wat ze zeggen he: roestige daken, vochtige kelders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou Sophie Turner echt keihard palen
Dit topic staat bomvol met spoilerts van de reeds uitgezonden afleveringen, even dat je het weet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Yes, thanks! ben er van op de hoogtequote:Op donderdag 17 september 2015 17:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit topic staat bomvol met spoilerts van de reeds uitgezonden afleveringen, even dat je het weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |