Meh, niet eens een plaatje van Petyr Baelish waar je het muntje in stoptquote:Op vrijdag 11 september 2015 02:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor fans met teveel geld, de flipperkast. Vanaf een kleine 6000 euros.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.pinballnews.com/games/gameofthrones/index3.html
Zou Carice er al 1 in bestelling hebben staan?
Jazekerquote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef Typisch het volgende:
Zijn er hier mensen die de Game of Thrones mod spelen van Crusader Kings 2?
quote:Op zondag 13 september 2015 21:33 schreef underground1009 het volgende:
Met Ghost in de trein nu, Jon Snow alleen niet gespot
[ afbeelding ]
Beetje te makkelijk wel.quote:Op zondag 13 september 2015 21:19 schreef zarosje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vind de Greyjoys wel erg lekker spelen (in clash of kings en feast for crows scenario's)
seizoen 6 begint traag maar eindigt weer briljantquote:Op maandag 14 september 2015 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het blijft een erg vette serie. Paar dagen geleden met seizoen 5 (een ietwat laat, ik weet het). Het enige waar ik me wel 'zorgen' over maak: proberen ze er niet te veel verhaallijnen in te duwen? Dat werkt misschien in de boeken maar voor een tv-serie lijkt het me wat minder geschikt. Bij seizoen 5 heb ik na 6 afleveringen ook het gevoel dat het allemaal niet echt opschiet, vooral omdat er té veel verhaallijnen zijn die voldoende diep uitgewerkt moeten worden.
Het lijkt me dat dat op den duur wel eens de houdbaarheid van de serie aan kan tasten. De die-hard fans zullen er wellicht van smullen maar de meer mainstream kijkers kan het wel eens te saai gaan worden en dan leert de geschiedenis dat het snel afgelopen kan zijn met een serie.
Daar had ik al wel op gerekendquote:Op maandag 14 september 2015 12:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
seizoen 6 begint traag maar eindigt weer briljant
voor wat betreft je zorgen, de kijkcijfers liegen er niet om
Er komt ook nog een 8e seizoen.quote:Op maandag 14 september 2015 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar had ik al wel op gerekend![]()
Wat kijkcijfers betreft, dat zal momenteel nog wel snor zitten. De zorgen zijn meer voor de komende seizoenen. Stel dat het wat tegenvalt in het komend seizoen dan moet je niet raar opkijken als er geen 7e seizoen meer komt.
volgens mij is seizoen 7 sowieso toegezegd, alleen is nu de vraag wat gaan de makers doen, omdat ze op de meeste punten de boeken voorbij zijn en wat dat zal doen met de kwaliteit van de seriequote:Op maandag 14 september 2015 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar had ik al wel op gerekend![]()
Wat kijkcijfers betreft, dat zal momenteel nog wel snor zitten. De zorgen zijn meer voor de komende seizoenen. Stel dat het wat tegenvalt in het komend seizoen dan moet je niet raar opkijken als er geen 7e seizoen meer komt.
De grote lijnen zijn bekend bij de makers van de serie.quote:Op maandag 14 september 2015 13:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
volgens mij is seizoen 7 sowieso toegezegd, alleen is nu de vraag wat gaan de makers doen, omdat ze op de meeste punten de boeken voorbij zijn en wat dat zal doen met de kwaliteit van de serie
tenzij grrm de makers het manuscript van winds of winter heeft laten lezen, dan kan ik er van uit gaan dat het wel goed omt
i know maar kennis van alleen de grote lijnen is niet genoeg om een goed script te makenquote:Op maandag 14 september 2015 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
De grote lijnen zijn bekend bij de makers van de serie.
Al die scènes die D&D zelf hadden verzonnen.quote:Op maandag 14 september 2015 13:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
i know maar kennis van alleen de grote lijnen is niet genoeg om een goed script te maken
daarom houd ik me hart vastquote:Op maandag 14 september 2015 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al die scènes die D&D zelf hadden verzonnen.zo slecht
twitter:VICE twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 22:30:11I tried to watch 40 hours of Game of Thrones in one sitting http://t.co/m6vrysV9J6 http://t.co/WlpSxV0tCE reageer retweet
ja sophie gaat nakendquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:09 schreef Harvest89 het volgende:
Denken jullie dat we in het volgende seizoen Maisie Williams of Sophie Turner naakt gaan zien?
quote:
Begin nog maar even bij de startquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Ik ben net begonnen met Got. Ik ben in s01e02. De sean bean karakter is met de koning vertrokken, maar als die dochter met die irritante blonde jongen in gevecht raakt zijn de koning en sean bean opeens weer terug? Heb ik iets gemist? Ze waren toch al onderweg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |