abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155992450
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 02:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor fans met teveel geld, de flipperkast. Vanaf een kleine 6000 euros.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.pinballnews.com/games/gameofthrones/index3.html

Zou Carice er al 1 in bestelling hebben staan?
:D
Meh, niet eens een plaatje van Petyr Baelish waar je het muntje in stopt :P

pi_156056019
Zijn er hier mensen die de Game of Thrones mod spelen van Crusader Kings 2?
pi_156060128
quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef Typisch het volgende:
Zijn er hier mensen die de Game of Thrones mod spelen van Crusader Kings 2?
Jazeker :D. Ik vind de Greyjoys wel erg lekker spelen (in clash of kings en feast for crows scenario's)
pi_156060868
Met Ghost in de trein nu, Jon Snow alleen niet gespot :+

pi_156060979
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:33 schreef underground1009 het volgende:
Met Ghost in de trein nu, Jon Snow alleen niet gespot :+

[ afbeelding ]
:D
mag het weten
pi_156061573
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:19 schreef zarosje het volgende:

[..]

Jazeker :D. Ik vind de Greyjoys wel erg lekker spelen (in clash of kings en feast for crows scenario's)
Beetje te makkelijk wel.

Ik wil eigenlijk een multiplayer game opzetten in A Feast for Crows of tijdens Aegon the Conqueror, maar dan moeten er wel wat FOK!ertjes zijn die er aan mij willen doen. :+
pi_156073977
Het blijft een erg vette serie. Paar dagen geleden met seizoen 5 (een ietwat laat, ik weet het). Het enige waar ik me wel 'zorgen' over maak: proberen ze er niet te veel verhaallijnen in te duwen? Dat werkt misschien in de boeken maar voor een tv-serie lijkt het me wat minder geschikt. Bij seizoen 5 heb ik na 6 afleveringen ook het gevoel dat het allemaal niet echt opschiet, vooral omdat er té veel verhaallijnen zijn die voldoende diep uitgewerkt moeten worden.

Het lijkt me dat dat op den duur wel eens de houdbaarheid van de serie aan kan tasten. De die-hard fans zullen er wellicht van smullen maar de meer mainstream kijkers kan het wel eens te saai gaan worden en dan leert de geschiedenis dat het snel afgelopen kan zijn met een serie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_156074303
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het blijft een erg vette serie. Paar dagen geleden met seizoen 5 (een ietwat laat, ik weet het). Het enige waar ik me wel 'zorgen' over maak: proberen ze er niet te veel verhaallijnen in te duwen? Dat werkt misschien in de boeken maar voor een tv-serie lijkt het me wat minder geschikt. Bij seizoen 5 heb ik na 6 afleveringen ook het gevoel dat het allemaal niet echt opschiet, vooral omdat er té veel verhaallijnen zijn die voldoende diep uitgewerkt moeten worden.

Het lijkt me dat dat op den duur wel eens de houdbaarheid van de serie aan kan tasten. De die-hard fans zullen er wellicht van smullen maar de meer mainstream kijkers kan het wel eens te saai gaan worden en dan leert de geschiedenis dat het snel afgelopen kan zijn met een serie.
seizoen 6 begint traag maar eindigt weer briljant

voor wat betreft je zorgen, de kijkcijfers liegen er niet om ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156075241
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2015 12:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

seizoen 6 begint traag maar eindigt weer briljant

voor wat betreft je zorgen, de kijkcijfers liegen er niet om ;)
Daar had ik al wel op gerekend :P

Wat kijkcijfers betreft, dat zal momenteel nog wel snor zitten. De zorgen zijn meer voor de komende seizoenen. Stel dat het wat tegenvalt in het komend seizoen dan moet je niet raar opkijken als er geen 7e seizoen meer komt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_156075481
De kijkcijfers gaan niet tegenvallen en seizoen 7 komt sowieso :P Geloof mij.

GoT heeft teveel succes, als in dat ongeacht hoe kut het gaat worden met toch wel blijft kijken. The Walking Dead is daar een goed voorbeeld van.
Conscience do cost.
pi_156075500
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat kijkcijfers betreft, dat zal momenteel nog wel snor zitten. De zorgen zijn meer voor de komende seizoenen. Stel dat het wat tegenvalt in het komend seizoen dan moet je niet raar opkijken als er geen 7e seizoen meer komt.
Er komt ook nog een 8e seizoen.
pi_156075554
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

volgens mij is seizoen 7 sowieso toegezegd, alleen is nu de vraag wat gaan de makers doen, omdat ze op de meeste punten de boeken voorbij zijn en wat dat zal doen met de kwaliteit van de serie

tenzij grrm de makers het manuscript van winds of winter heeft laten lezen, dan kan ik er van uit gaan dat het wel goed omt :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156075583
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2015 13:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

volgens mij is seizoen 7 sowieso toegezegd, alleen is nu de vraag wat gaan de makers doen, omdat ze op de meeste punten de boeken voorbij zijn en wat dat zal doen met de kwaliteit van de serie

tenzij grrm de makers het manuscript van winds of winter heeft laten lezen, dan kan ik er van uit gaan dat het wel goed omt :P
De grote lijnen zijn bekend bij de makers van de serie.
pi_156075628
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 13:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

De grote lijnen zijn bekend bij de makers van de serie.
i know maar kennis van alleen de grote lijnen is niet genoeg om een goed script te maken
-Rabia Al-Basri
pi_156075662
Weiss en Benioff vinden 7 seizoenen ideaal.

HBO wil het liefst MOAR!!! Want $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

De serie is officieel nog maar renewed voor seizoen 6.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_156075968
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2015 13:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

i know maar kennis van alleen de grote lijnen is niet genoeg om een goed script te maken
Al die scènes die D&D zelf hadden verzonnen. :') zo slecht
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_156076038
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Al die scènes die D&D zelf hadden verzonnen. :') zo slecht
daarom houd ik me hart vast ;(
-Rabia Al-Basri
pi_156076077
VICE twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 22:30:11 I tried to watch 40 hours of Game of Thrones in one sitting http://t.co/m6vrysV9J6 http://t.co/WlpSxV0tCE reageer retweet
-Rabia Al-Basri
pi_156113995
-Rabia Al-Basri
pi_156114528
Ik zou mijn eerstgeboren kind opofferen voor een smash bros in GoT-stijl.
Conscience do cost.
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:09:25 #246
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_156115908
Denken jullie dat we in het volgende seizoen Maisie Williams of Sophie Turner naakt gaan zien?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_156117657
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:09 schreef Harvest89 het volgende:
Denken jullie dat we in het volgende seizoen Maisie Williams of Sophie Turner naakt gaan zien?
ja sophie gaat nakend

Ik heb al 10 dozen kleenex klaar staan
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:58:06 #248
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_156118273
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
ja sophie gaat nakend

*O*
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_156124046
Ik ben net begonnen met Got. Ik ben in s01e02. De sean bean karakter is met de koning vertrokken, maar als die dochter met die irritante blonde jongen in gevecht raakt zijn de koning en sean bean opeens weer terug? Heb ik iets gemist? Ze waren toch al onderweg?
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:51:47 #250
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_156124483
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:44 schreef Yonline het volgende:
Ik ben net begonnen met Got. Ik ben in s01e02. De sean bean karakter is met de koning vertrokken, maar als die dochter met die irritante blonde jongen in gevecht raakt zijn de koning en sean bean opeens weer terug? Heb ik iets gemist? Ze waren toch al onderweg?
Begin nog maar even bij de start :D
En aanrader: kijk elke aflevering 2 keer (je bent nu aan het benchen, dus minder fijn, maar wanneer je weer bij de reguliere afleveringen bent heb je daar een hoop aan. Stiekem mis je een hele hoop)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')