SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottem![]()
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:56 schreef muzas het volgende:
Boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn!! ik kan gewoon niet wachten!quote:Op woensdag 9 september 2015 19:43 schreef Typisch het volgende:
Hier alles wat tot nu toe bekend is van seizoen 6:
Ik hoop zo dat het boek er eerder is.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Damn!! ik kan gewoon niet wachten!
Het duurt nog veel te lang, nog 7/8 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottem
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Jottem inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
quote:Op woensdag 9 september 2015 20:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:Op donderdag 10 september 2015 08:40 schreef Tanin het volgende:
[..]Bij de toren van plezier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is de locatie ook bevestigd dan?quote:
Nee maar ik wil gewoon dat het zo is, oke?!quote:Op donderdag 10 september 2015 08:57 schreef Tanin het volgende:
[..]
Is de locatie ook bevestigd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardcoholic
Dat zeg je nu wel, maar de enige Sand Snakes die in de boeken nog een beetje te harden waren zijn nog niet in de serie te zien geweest of mogelijk helemaal uit de serie geschreven. Dus het zou misschien kunnen dat er Sand Snakes hun kop laten zien die niet kut zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jottem
Ik zou trouwens wel een knokpartij willen zien tussen Obryn Martell's bastaard dochters en Robert Baratheon's bastaard zonen. Ik vraag me af wie zou winnen. En als ze de krachten zouden bundelen zouden het er dan genoeg zijn om al Walder Frey's bastaard kinderen te kunnen verslaan in een veldslag?“An interesting thing is a good thing.”
Als ze net zo goed acteren als die andere wordt het sowieso niksquote:Op donderdag 10 september 2015 12:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus het zou misschien kunnen dat er Sand Snakes hun kop laten zien die niet kut zijn.
The Battle of the Bastardsquote:Op donderdag 10 september 2015 12:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar de enige Sand Snakes die in de boeken nog een beetje te harden waren zijn nog niet in de serie te zien geweest of mogelijk helemaal uit de serie geschreven. Dus het zou misschien kunnen dat er Sand Snakes hun kop laten zien die niet kut zijn.
Ik zou trouwens wel een knokpartij willen zien tussen Obryn Martell's bastaard dochters en Robert Baratheon's bastaard zonen. Ik vraag me af wie zou winnen. En als ze de krachten zouden bundelen zouden het er dan genoeg zijn om al Walder Frey's bastaard kinderen te kunnen verslaan in een veldslag?
quote:Op donderdag 10 september 2015 08:40 schreef Tanin het volgende:
[..]die is aannemelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:43 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hier alles wat tot nu toe bekend is van seizoen 6:Arya hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele post: https://www.reddit.com/r/(...)e_possibly_can_know/![]()
Oh.
* Joosie200 hoopt op deleted scènesquote:Op donderdag 10 september 2015 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer jongens, Emilia zit niet op Tinder
quote:Op vrijdag 11 september 2015 02:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor fans met teveel geld, de flipperkast. Vanaf een kleine 6000 euros.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.pinballnews.com/games/gameofthrones/index3.html
Zou Carice er al 1 in bestelling hebben staan?
Dat zijn de ware liefhebbers vaak.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:54 schreef larry_flynt het volgende:
Liever een nieuw boek dan een nieuwe serie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |