quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:21 schreef Pek het volgende:
Ik ga dit topic maar even uit myt slopen, wat een spetterpoep hier zeg![]()
![]()
twitter:WatchersOTWall twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 02:31:57David Bradley confirms Walder Frey will return to Game of Thrones - http://t.co/CP0bvfyHc8 #GameofThrones #season6 http://t.co/Bz2f5AlaHR reageer retweet
Damn, I never liked that Tarth-bitch anyway...quote:
Eindelijk wraak voor de red wedding?quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:23 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WatchersOTWall twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 02:31:57David Bradley confirms Walder Frey will return to Game of Thrones - http://t.co/CP0bvfyHc8 #GameofThrones #season6 http://t.co/Bz2f5AlaHR reageer retweet
most likelyquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Eindelijk wraak voor de red wedding?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:50 schreef ems. het volgende:
Ben benieuwd of we Edmure en Blackfish nog gaan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe zal Walder Frey aan zijn eind komen?
Zich doodneuken waarschijnlijk
Vind die jongen totaal niet op een jonge Sean Bean lijkenquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:12 schreef Slayage het volgende:
ned!
http://watchersonthewall.com/young-ned-cast-sources-report/
Doen ze toch wel een flashback? Tower of Joy? R+L=J?quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:12 schreef Slayage het volgende:
ned!
http://watchersonthewall.com/young-ned-cast-sources-report/
Lijkt me niet dat ze daar een 13 jarige Ned voor regelen? Er is ook nog een verhaal van Petyr, Cat en die oudere broer van Ned. Die lijkt mij logischer eerlijk gezegd...quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doen ze toch wel een flashback? Tower of Joy? R+L=J?
Als Edmure en/of Blackfish nog in leven zijn kan ik me voorstellen dat zij een wat grotere rol krijgen wat dat betreft.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zich doodneuken waarschijnlijk
Nee idd, las daarna pas dat hij 13 wasquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:37 schreef Tanin het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze daar een 13 jarige Ned voor regelen? Er is ook nog een verhaal van Petyr, Cat en die oudere broer van Ned. Die lijkt mij logischer eerlijk gezegd...
Ja met ern 13jarige Ned Stark.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doen ze toch wel een flashback? Tower of Joy? R+L=J?
Dat issie al 2-3 weken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:43 schreef Typisch het volgende:
Nieuwe episode van A Game of Thrones van Telltale Games is uit.
Oh echt.quote:
Tijdens een wandeling word hij aangevallen door een groep wolven.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of je leest even 2 centimeter verder dan je neus lang isquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja met ern 13jarige Ned Stark.
Denk eens na.
Dat moet jij nodig zeggen na die opmerking.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of je leest even 2 centimeter verder dan je neus lang is![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:21 schreef Pek het volgende:
Ik ga dit topic maar even uit myt slopen, wat een spetterpoep hier zeg![]()
![]()
Een redelijk normale naam dat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:58 schreef Slayage het volgende:
wie noemt zijn kind nou theon?![]()
‘Game Of Thrones’ Baby Names Are Taking Over England
Arya - 244
Khaleesi - 53
Theon - 18
Tyrion - 17
Daenerys - 9
Sansa - 6
Bran - 4
Brienne - 4
Sandor - 4
Denk dat er eerder mee bedoeld wordt dat je je kind toch niet naar Theon wil vernoemen gezien zijn omstandigheden in de show.quote:
Een van de betere namen uit dat lijstje hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:58 schreef Slayage het volgende:
Arya - 244
Khaleesi - 53
Theon - 18
Tyrion - 17
Daenerys - 9
Sansa - 6
Bran - 4
Brienne - 4
Sandor - 4
Daenarys best mooie naamquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:38 schreef Gezicht het volgende:
Arya, Tyrion, Bran en Brienne vind ik nog wel kunnen (in Engeland dan), maar als je je dochter Daenarys of Khaleesi noemt dan is je moeder idd wel van de trap geflikkerd toen ze van je zwanger was.
Je kind Khaleesi noemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:58 schreef Slayage het volgende:
Arya - 244
Khaleesi - 53
Theon - 18
Tyrion - 17
Daenerys - 9
Sansa - 6
Bran - 4
Brienne - 4
Sandor - 4
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:59 schreef DustPuppy het volgende:
Daenarys is best mooi. Maar als je je kind Khaleesi noemt heb je het niet helemaal begrepen volgens mij.
En hier is onze zoon genaamd: Warden of the North, roepnaam Ward!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:00 schreef brojo het volgende:
[..]
Je kind Khaleesi noemenDat is een titel.
Zouden dat niet van die types van Gypsy wedding zijn? Tijgerlegging en gouden ketting met eigen naam om, opdat ze 'm niet vergeten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:00 schreef brojo het volgende:
[..]
Zoals bekend heeft Martin veel invloeden uit de geschiedenis gebruikt. De Dothraki zijn een nomadisch strijders volk in de steppen van de Dotharki sea. Waarvan de ligging is in centraal Essos.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:00 schreef brojo het volgende:
[..]
Onze hond heet Sansaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:58 schreef Slayage het volgende:
Arya - 244
Khaleesi - 53
Theon - 18
Tyrion - 17
Daenerys - 9
Sansa - 6
Bran - 4
Brienne - 4
Sandor - 4
Haha nee, een zwart witte vrouwelijke bordercollie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hebben jullie een langharige rode hond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |