Drie jaar geleden zat Drogon nog niet met Khaleesi in de bergen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
iddmaar deze zou ik niet posten 3 jaar oud ofzo
die eerste uiteraardquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:29 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Drie jaar geleden zat Drogon nog niet met Khaleesi in de bergen.
dead is dead is deadquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:52 schreef Dizer het volgende:
Waarom staat Jon Snow in de OP bij de doden... het is nog helemaal niet bevestigd!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
for the watch!quote:
dood is ie sowieso of ie terug komt is wat andersquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Hij is sowieso niet dood. Er zijn teveel losse eindjes.
What is dead may never die.quote:
Volgens mij had ik dit ook gequote mbt Jon :pquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:52 schreef Slayage het volgende:
What is dead may never die, but rises again, harder and stronger.
Dat is wel degelijk door de makers bevestigd. Al denk ik ook dan een valse spin is. Dat wil zeggen, Jon is echt dood (dat kunnen we toch wel zeggen van wat we gezien hebben) maar keert terug. Waarschijnlijk onder een andere naam. Op dat moment zetten we hem gewoon weer bij de levende in de OP.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:52 schreef Dizer het volgende:
Waarom staat Jon Snow in de OP bij de doden... het is nog helemaal niet bevestigd!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Gebeurt in boek 5.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:10 schreef Slayage het volgende:
trouwens een groep crows wordt a murder genoemd. boek 4 heet a feast for crows. hij is gewoon vermoord![]()
boek 4 en 5 waren als 1 boek geplandquote:
Waarom heeft 'ie boek 5 dan niet A Dance with Crows genoemd?quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
boek 4 en 5 waren als 1 boek gepland
ik weet nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:04 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Waarom heeft 'ie boek 5 dan niet A Dance with Crows genoemd?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:34 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |