Ik heb wel mooier borsthaar.quote:
intense ogen welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Rete knappe man, mijnhemel. Ben verliefd
Ik ben ervan overtuigd dat ik heel gelukkig met hem zal zijn.quote:
Wat bedoel je?quote:
Of je alweer achter de kippies aangaatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ik heel gelukkig met hem zal zijn.
[..]
Wat bedoel je?
Ik kan je alleen maar veel plezier wensenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ik heel gelukkig met hem zal zijn.
[..]
Wat bedoel je?
Ogenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Rete knappe man, mijnhemel. Ben verliefd
quote:
Ja,quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je alweer achter de kippies aangaat
AF VAN MIJquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh jeetje. Vind ik wel een hete man eigenlijk dit.
Gelukkig, ga jij maar op je blondines kwijlen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ogenvoor de rest niet echt mn type
quote:
Ik gun hem je hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
AF VAN MIJ.
Nee ok, hij is ook maar mijn droomman.. Die wil ik best met je delen. Hij heet Simon Neil en is de zanger van Biffy Clyro en mijn voorbeeldman nummer één.
Dobre betekend..?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Gewoon dobre terug zeggen ofzoiets.
[..]
Ja,
[..]
AF VAN MIJ.
Nee ok, hij is ook maar mijn droomman.. Die wil ik best met je delen. Hij heet Simon Neil en is de zanger van Biffy Clyro en mijn voorbeeldman nummer één.
[..]
Gelukkig, ga jij maar op je blondines kwijlen.![]()
Heeft hij nou een tattoo van lyrics van The Beach Boys op z`n borst?quote:
Dankje schatjequote:
'goed'quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dobre betekend..?![]()
Haha, blondjesss
Week nie, ik ken de the beach boys amper dus ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft hij nou een tattoo van lyrics van The Beach Boys op z`n borst?
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft hij nou een tattoo van lyrics van The Beach Boys op z`n borst?
God only knows ken je tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dankje schatje.
[..]
'goed'![]()
.
Ja met blondjes heb ik niet veel. Lange haren
[..]
Week nie, ik ken de the beach boys amper dus ik zou het niet weten.
quote:
Als ik het nummer hoor dan herken ik het wel, maar weet ik alsnog niet dat het van de beach boys is of dat dat nummer god only knows zou moeten heten.quote:
Just kidding VAquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je wilt kans maken bij mij?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Als ik het nummer hoor dan herken ik het wel, maar weet ik alsnog niet dat het van de beach boys is of dat dat nummer god only knows zou moeten heten.
Er is wel betere muziek op de wereld naar mijn mening.
4 akkoorden per nummer bagger dusquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Is er ook. Maar hun staan toch zelf op zelfde niveau als Beatles en Stones
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Is er ook. Maar hun staan toch zelf op zelfde niveau als Beatles en Stones
Welk bandje ken ik niet dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:40 schreef Fok-it het volgende:
En jij ging ook haten toen ik zoveel bandjes niet kende die jij had bezocht Krek, nu kan ik het ook eens bij jou doen
Dat zijn al 3 akkoorden meer dan wat ze in de huidige muziek gebruiken.quote:
Nou ja. .Had ik je bijna terug gepakt dan, ook al goedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welk bandje ken ik niet dan?
The beach boys ken ik, ik vind er enkel geen reet aan. Ga haten op mijn bewuste keuze van niet willen luisteren, pak me terug!
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. .Had ik je bijna terug gepakt dan, ook al goed
Metallica maar doen dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind Stones trouwens wel zwaar kut hoor. Daar niet van. Behalve Angie
Ja maar dan is het niet leuk want Top 40 niet willen kennen is tegenwoordig meer de normquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Er is heeel veel muziek die ik niet ken waar je me wel op kunt terug pakken hoor.. maar dat is vaak wel bewust
. Maar vooral met top 40 kunnen mensen nog wel iets hebben van heb jij onder een steen gelegen of wat is dit
Heb ik ook niks mee behalve 1 nummerquote:
Ik ben jaloers op de schijt die die man heeft aan zijn gewichtquote:
Nee hoor, volgens mij is top 40 altijd top 40 geweest met altijd mensen die het niet willen kennen blabla maar als alternatief in wordt dan wordt dat weer top 40. Dat is top 40..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dan is het niet leuk want Top 40 niet willen kennen is tegenwoordig meer de norm
Ik ook. Best veel genres ook welquote:
Dacht al, the world has gone madquote:
Mwah. Waarom zou je daar jaloers op moeten zijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op de schijt die die man heeft aan zijn gewicht
Ook op zijn 50-jarige overlijden aan een hartaanval? :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op de schijt die die man heeft aan zijn gewicht
Ja true. Alsof mensen die een dj-plaat gebruiken geen muziek makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij is top 40 altijd top 40 geweest met altijd mensen die het niet willen kennen blabla maar als alternatief in wordt dan wordt dat weer top 40. Dat is top 40..
En van die mensen die zeggen dat er tegenwoordig amper echte muziek wordt gemaakt die zijn dom.
Hip hop niet echt. Rap soms wel. En rock inderdaad. maar ook Dance en trance. En foute muziek. En klassiekquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Mensen vinden het raar als ik zeg dat ik en hip hop en rock leuk vind.
Omdat ik het vertik om te gaan zwemmen, überhauptquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Waarom zou je daar jaloers op moeten zijn?
Serieus? Zonde man. Ik heb ook buikje maar ga echt wel zwemmen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik het vertik om te gaan zwemmen, überhaupt
Ik bedoel meer dat er zó veel muziek wordt gemaakt dat het onzin is om te zeggen dat er geen echte muziek wordt gemaakt. Dan doe je zelf iets fout en ben je nogal kortzichtig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true. Alsof mensen die een dj-plaat gebruiken geen muziek makenZo`n onzin
Whyyyyquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zwemmen is ook afschuwelijk. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goeie muziek pikt tegenwoordig niemand meer op het zijn allemaal van die ongeïnspireerde tiener artiesten met een grote marketing machine.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij is top 40 altijd top 40 geweest met altijd mensen die het niet willen kennen blabla maar als alternatief in wordt dan wordt dat weer top 40. Dat is top 40..
En van die mensen die zeggen dat er tegenwoordig amper echte muziek wordt gemaakt die zijn dom.
Jaa ik ook!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zwemmen is ook afschuwelijk. :$
Voel me altijd zo bekeken.
Jouw muzieksmaakquote:
Wauw, wat kortzichtig van je.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie muziek pikt tegenwoordig niemand meer op het zijn allemaal van die ongeïnspireerde tiener artiesten met een grote marketing machine.
Zo een Ariana Grande, Justin Bieber dat is toch allemaal troep of niet.
Er is meer dan de top40 pikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie muziek pikt tegenwoordig niemand meer op het zijn allemaal van die ongeïnspireerde tiener artiesten met een grote marketing machine.
Jij luistert toch folklore en rare symfonica metal?quote:
Noem eens een goeie algemeen bekende muzikant van de afgelopen 5 jaar dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wauw, wat kortzichtig van je.
Jammer dat je je eigen leven schijnbaar zo beperkt
Nieuwe nummer van Bieberquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Folk muziek is fijn, ja. En metal ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij luistert toch folklore en rare symfonica metal?
Bee Gees is geniaal ja eens
Volgens mij stel je je nu wel beetje aan en is dat echt niet nodig hoor. Maar misschien wel, ik weet niet precies hoe je eruit ziet en of je niet obesitas-dik bent geworden in de tussentijdquote:
Vind het niet heel geweldig ofzo, maar Bieber gaat zich gewoon neerzetten als respectabele popartiest denk ikquote:
Gelukkig is er elk jaar wel weer een artiest ui mijn goeie ouwe tijd die wel weer eens een nummertje uitbrengt om te laten zien hoe het wel moet.quote:
Ik bedoelde ook in vergelijking met andere nummers van hemquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vind het niet heel geweldig ofzo, maar Bieber gaat zich gewoon neerzetten als respectabele popartiest denk ik
Enrique Iglesias heeft echt lekkere nummertjes ja laatste albumquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig is er elk jaar wel weer een artiest ui mijn goeie ouwe tijd die wel weer eens een nummertje uitbrengt om te laten zien hoe het wel moet.
Pharrel en Enrique hebben bijvoorbeeld weer een hitje.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Noem eens een goeie algemeen bekende muzikant van de afgelopen 5 jaar dan.
Het is allemaal marketing troep.
Moet hij wel zijn voornaam veranderen een andere Justin ging hem al voor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vind het niet heel geweldig ofzo, maar Bieber gaat zich gewoon neerzetten als respectabele popartiest denk ik
Ben wel gewoon dikkie hoor. En ik weet ook wel dat ik me er niks van aan moet trekken, maar ik voel me er niet lekker bij en dat haalt het plezier een beetje weg natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij stel je je nu wel beetje aan en is dat echt niet nodig hoor. Maar misschien wel, ik weet niet precies hoe je eruit ziet en of je niet obesitas-dik bent geworden in de tussentijd
Pharrel?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig is er elk jaar wel weer een artiest ui mijn goeie ouwe tijd die wel weer eens een nummertje uitbrengt om te laten zien hoe het wel moet.
Pharrel en Enrique hebben bijvoorbeeld weer een hitje.
110 ofzo? Geen idee, te veelquote:
Bowiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..].... Nick Cave, Muse, David Bowie, Arctic Monkeys, tering man zó veel muziek is er.. Ik kan ook echt gewoon van ieder genre wel iets opnoemen wat gewoon steengoed is.
Zeggen dat er geen goede muziek zou zijn, jezus man leef je onder een fucking steen of wat is dit. Top 40 is altijd zoals het is, catchy muziek wat gewoon heel simpel moet zijn. Dat is nooit anders geweest.
Ohquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
110 ofzo? Geen idee, te veel
Op Pinkpop Amsterdam bedankenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pharrel?![]()
![]()
tering man over slechte artiesten gesproken
60% van de volwassen Nederlanders is dikkie. Dus dat betekent echt geen drol.. maar jammer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben wel gewoon dikkie hoor. En ik weet ook wel dat ik me er niks van aan moet trekken, maar ik voel me er niet lekker bij en dat haalt het plezier een beetje weg natuurlijk
quote:
Nothing personal maar je bent 1,93 toch? Dit is op latere leeftijd niet goed voor je gezondheid, ik zou maar een beetje oppassen want lijkt me niet fijn als je daardoor artherosclerose krijgtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
110 ofzo? Geen idee, te veel
Wel echt sympathieke gast verderquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op Pinkpop Amsterdam bedanken
Ik heb alleen maar slechte recencies gelezen en gehoord van de mensen om mij heen over zijn optreden op Werchter. Met als grote algemene mening; het was ontzettttttttttttttend nep allemaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op Pinkpop Amsterdam bedanken
Muse, David Bowie en de Arctic Monkeys zijn natuurlijk al jaren bezig en is ook een beetje dat kijk ons eens alternatief zijn 3fm muziek.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..].... Nick Cave, Muse, David Bowie, Arctic Monkeys, tering man zó veel muziek is er.. Ik kan ook echt gewoon van ieder genre wel iets opnoemen wat gewoon steengoed is.
Zeggen dat er geen goede muziek zou zijn, jezus man leef je onder een fucking steen of wat is dit. Top 40 is altijd zoals het is, catchy muziek wat gewoon heel simpel moet zijn. Dat is nooit anders geweest.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nothing personal maar je bent 1,93 toch? Dit is op latere leeftijd niet goed voor je gezondheid, ik zou maar een beetje oppassen want lijkt me niet fijn als je daardoor artherosclerose krijgt
Jij denkt zeker dat Blurred Lines en Because i am happy zijn grote doorbraak wasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pharrel?![]()
![]()
tering man over slechte artiesten gesproken
Klinkt wel aardig. Kende het nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Muse, David Bowie en de Arctic Monkeys zijn natuurlijk al jaren bezig en is ook een beetje dat kijk ons eens alternatief zijn 3fm muziek.
Die waren er al in mijn tijd moderne muziek vallen ze bij mij niet onder.
thanksquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nothing personal maar je bent 1,93 toch? Dit is op latere leeftijd niet goed voor je gezondheid, ik zou maar een beetje oppassen want lijkt me niet fijn als je daardoor artherosclerose krijgt
dat is zonde hoor, als ik naar de wat dikkere ouderen van hier kijk dan hebben ze enorm spijt dat ze vroeger zo ongezond hebben geleefd. Gezondheid is namelijk erg belangrijk.quote:
Omdat mijn mening je niet bevalt zou ik dat denken of waar baseer je dat nou weer op.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat Blurred Lines en Because i am happy zijn grote doorbraak was
Maar er zijn ook vaak andere oorzaken. Je mentale gezondheid bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dat is zonde hoor, als ik naar de wat dikkere ouderen van hier kijk dan hebben ze enorm spijt dat ze vroeger zo ongezond hebben geleefd. Gezondheid is namelijk erg belangrijk.
Hahahahaha, ik ging gister niet eens naar supermarkt om brood te halen omdat het hard waaidequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
Enige reden dat ik niet te dik ben is omdat naar de supermarkt lopen moeite kost.
Muse was er al toen ik zelf nog pubertje was. Moderne muziek zijn van die Justin Bieber, Nickj Minaj figuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Muse staat godverdomme op één met zn nieuwe album, maar geen moderne muziek?
Oke gast, kortzichtig dus wat ik al eerder zei. Zo kan ik het ook ja..
Ik heb er nu al spijt van hoor. Maar heb al met huisgenoot afgesproken sportschooltje te pakken. Dit moet nog wel uitgevoerd wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dat is zonde hoor, als ik naar de wat dikkere ouderen van hier kijk dan hebben ze enorm spijt dat ze vroeger zo ongezond hebben geleefd. Gezondheid is namelijk erg belangrijk.
Gisteren geleefd op yoghurt en krentenbollen uit luiheid.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik ging gister niet eens naar supermarkt om brood te halen omdat het hard waaide
Waar ga je sporten?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er nu al spijt van hoor. Maar heb al met huisgenoot afgesproken sportschooltje te pakken. Dit moet nog wel uitgevoerd worden
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Muse was er al toen ik zelf nog pubertje was. Moderne muziek zijn van die Justin Bieber, Nickj Minaj figuren.
Ik was tijdens examens (en nog een paar ergere dingen) 10 kilo aangekomen en had er een jaar over gedaan om eindelijk eens te beginnen met afvallen dus neem je tijdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er nu al spijt van hoor. Maar heb al met huisgenoot afgesproken sportschooltje te pakken. Dit moet nog wel uitgevoerd worden
Goedkoop welquote:
Jawel tuurlijk wel maar goeie muziek komt er bijna niet meer door omdat de Arianas alles opkopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..], ok gast maar ook die muziek is er méééééér dan genoeg... Sorry hoor maar hoe kun je nou zeggen dat alle muziek van deze tijd hetzelfde is. Dat is écht kortzichtig of je hebt werkelijk geen idee hoe groot de wereld is en hoeveel muziek er op de wereld is.
Dit is luiheid to the fullest omgquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gisteren geleefd op yoghurt en krentenbollen uit luiheid.
Mikey wat voor muziek luister jij graag?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel tuurlijk wel maar goeie muziek komt er bijna niet meer door omdat de Arianas alles opkopen.
Dat is gewoon niet waarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel tuurlijk wel maar goeie muziek komt er bijna niet meer door omdat de Arianas alles opkopen.
Neuh is niet waar. Kijk eens rond op Spotify en je mening verandert meteen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
70's 80's 90's en de 00's ook nog welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mikey wat voor muziek luister jij graag?
Noem eens artiesten ipv deceniaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
70's 80's 90's en de 00's ook nog wel
Ook Italiaanse Spaanse en Franse muziek mag ik graag horen.
70's 80's 90's zijn geen muziekstijlen Hansquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rock? Hip hop? Jazz? Reggae?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha neequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
En bij Franse muziek zeker alleen Alizee
Editt Piafquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
En bij Franse muziek zeker alleen Alizee
Noem dan wat..quote:
Rock, Check Hip-hop Check,quote:
Jij moet Ariana Grande luisteren jij bent te jong voor Muse heb ik net gehoord. Ofnee, dit telt vast niet.quote:
Heb je een bepaald festival op het oog?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zoooveel zin in een festival, wie gaat er mee handen in de lucht alles!
Ik heb gister weer ariana geluisterd. vandaag is muse tijdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij moet Ariana Grande luisteren jij bent te jong voor Muse heb ik net gehoord. Ofnee, dit telt vast niet.
Ik geil meer op actrices in de film dan op de muziek Hansquote:
Nee, gewoon zin in de blijheid van een festival en in muziek.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je een bepaald festival op het oog?
Jij zat met je handje in de broek toen professor McGonagall verscheen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geil meer op actrices in de film dan op de muziek Hans
Nee. Wel toen Trelawney full mental ging toenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zat met je handje in de broek toen professor McGonagall verscheen?
Harry Potter muziek en Lion King muziek zet ik best vaak op
Oke, ik vind de hip hop die nu wordt gemaakt ook goed eigenlijk. Je moet alleen verder kijken dan de artiesten zoals Kid Ink en Tyga enzoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rock, Check Hip-hop Check,
Jazz vooral Louis Prima.
Reggae is ook lekker.
Jaque Brellquote:
Comic boekje?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boekjes binnengekomen.
Boekje dat ik bestelde maar hij niet kon vinden er niet bij, ipv een duurder boekje, en een kleine extra.
Ben tevreden
Dolores Umbridge toen ze Harry straf gafquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Wel toen Trelawney full mental ging toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Sexion d'Assautquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jaque Brell
Brigitte Bardot,
Maar ook moderne dingen zo als Maitre Gims.
En Alizée duh
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dolores Umbridge toen ze Harry straf gaf
Geef nogeens de link van die blog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was vergeten op te slaan“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
is er nog een kamer vrij dat je weet?quote:
http://markreadsharrypott(...)ry-potter-sorcerers/quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef nogeens de link van die blog.
Was vergeten op te slaan
Wat heb je gekocht dan.quote:
Umbral, Challengers of the Unknown, Eclipso Showcase, Books of Faerie, The Boys en Siegfried.quote:
Ik moet alles googelen, Umbral ziet er wel tof uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Umbral, Challengers of the Unknown, Eclipso Showcase, Books of Faerie, The Boys en Siegfried.
Ben niet verbaasdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze stond als suggestie bij die Gun cd.
Godver wat lekker.
Two things. First, I thought J.K. Rowling had typed "little dyke" and became instantly horrified at such rampant homophobia and also a great misuse of a slur because Dudley is a dude. I R DUMquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://markreadsharrypott(...)ry-potter-sorcerers/
Hij is af en toe wel een beetje teveel zielig aan het doen over zijn eigen leven, maar maakt niet uit
Wat een mooie vrouw.quote:
Later typt hij nog een heel stuk dat Rowling een hekel heeft aan dikke mensen en daarom Dudley beschrijft als een jonge killer whalequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Two things. First, I thought J.K. Rowling had typed "little dyke" and became instantly horrified at such rampant homophobia and also a great misuse of a slur because Dudley is a dude. I R DUM
Ik heb geklikt op het filmpje van JRquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Ja laten we allemaal youtube filmpjes posten die niemand klikt.
Mwah, ik vind hem op het eerste ogenblik wel erg overdreven en irritant schrijvenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Later typt hij nog een heel stuk dat Rowling een hekel heeft aan dikke mensen en daarom Dudley beschrijft als een jonge killer whale
Ja dat is wel waar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem op het eerste ogenblik wel erg overdreven en irritant schrijven
Ik ben helemaal trots op jouquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb geklikt op het filmpje van JR
Siegfried is geweldigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moet alles googelen, Umbral ziet er wel tof uit.
Dat die er tussen staat of dat ik het leuk vind?quote:
Dat jij het leuk vindt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Siegfried is geweldig
[..]
Dat die er tussen staat of dat ik het leuk vind?
Ahhh, ja dan is baklava wat je wil hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb nu een zoetige craving. Pringles
Fuck, ik lust nu ook wel een potje augurkjesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
Toch heb ik alleen maar verzengende trek in augurken momenteel eigenlijk.
Gewoon rijst en bonen eten toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:19 schreef Fok-it het volgende:
Ulgh
Ik krijg de rillingen bij de gedachte aan augurken
Hhaha verdammequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had ook eens op school opeens enorme trek in iets te zoets. Ging ik milka en snoeptomaten tegelijk eten ...
Ik ben trots op je, hamstertjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou met huidige voorraadkast twee weken mijn huis niet kunnen verlaten en toch niet kunnen verhongeren.
Snap ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze gaat ons verlaten. Ze is klaar met fokkk
Jullie gaan me wel missen hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze gaat ons verlaten. Ze is klaar met fokkk
Londen is leukquote:
Broodje haring met ui heb ik wel trek in nu.quote:
Nu heb ik ook zin in snoeptomaatjesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was wel lekker tbh alleen ik ga dat niet weer herhalen
nee bah dit gaat te verquote:
Volg je ook wat secret wars titels?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Siegfried is geweldig
[..]
Dat die er tussen staat of dat ik het leuk vind?
Dat is wel erg lekker jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Broodje haring met ui heb ik wel trek in nu.
True, wordt mn derde keer dit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Londen is leuk
[..]
Broodje haring met ui heb ik wel trek in nu.
Kan wel danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je van augurken en haring houdt vind je het vast godenvoedsel :$
Euhm, sporadisch als ik een linkje zie. Het ziet er wel tof uit.quote:
Onze telepathiemomentenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ofcourse![]()
wie gaat mij voortaan zwijmel/haatberichten sturen via dm
![]()
HAHAHA
Ik volg X-men 92 omdat de tekenfilm natuurlijk en Old Man Logan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, sporadisch als ik een linkje zie. Het ziet er wel tof uit.
Ik koop na afloop wel de hardcover denk ik.
Ik ga soortvan de achtste met mijn ouders mee, maar vooralsnog hebben ze nog niks geboekt. 'maar we gaan echt hoor'quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga korte stedentripjes houden dus helaas zijn jullie niet verlost van mij. Jij dan?
Ik ga ook echt nu naar beneden om ze te halenquote:
Roberts Rebellionquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lees net dat HBO waarschijnlijk ook een prequel op GoT gaat maken![]()
![]()
Kom met me boodschappen doen, jij mag dragenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:27 schreef richolio het volgende:
Ah kut, het is lekker weer. Nu voel ik me verplicht om wat te doen gezien ik al dagen geen kut doe.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:27 schreef richolio het volgende:
Ah kut, het is lekker weer. Nu voel ik me verplicht om wat te doen gezien ik al dagen geen kut doe.
Waarheen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga korte stedentripjes houden dus helaas zijn jullie niet verlost van mij. Jij dan?
Zelfde, zolderkamerautisten struggles.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:27 schreef richolio het volgende:
Old Man Logan wil ik wel lezen, maar had nummer 1 gemist. Komt nog wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik volg X-men 92 omdat de tekenfilm natuurlijk en Old Man Logan.
Ik heb dit ook een beetjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:27 schreef richolio het volgende:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dit ook een beetje. Terwijl ik alleen maar zin heb om te blowen met dit weer en film kijken oh oh wat erg nee stop niet doen
Ben benieuwd wie die Mad King gaat spelen danquote:
Berlijn sowieso, daarna maybe Parijs en Londen aangezien daar een vriend woont. En als we dan nog tijd overhouden gaan we heeeel misschien naar Stockholm, andere vriend bezoeken.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie die Mad King gaat spelen dan
Die scène van the Mountain en de Targ kids kan wel echt schokkend worden dan. Als heel Amerika al in rep en roer was door die rapescène van Sansa en Ramsay
Amerika
X-men 92 is een feest der herkenning althans dat dacht ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Old Man Logan wil ik wel lezen, maar had nummer 1 gemist. Komt nog wel.
Is X-Men 92 wat? Het lijkt me zo suf.
Ik heb alleen maar te veel gechilld met vrienden en naar Almere geweestquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben alleen maar drie dagen Duitsland geweest op vakantie, zou eigenlijk nog wel ergens heen willen maar de vakantie is al te snel weer afgelopen om me nog mentaal te kunnen voorbereiden. :$
Ik heb geen vrienden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar te veel gechilld met vrienden en naar Almere geweest
Wat is er in Almere?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar te veel gechilld met vrienden en naar Almere geweest
Niks te doenquote:
Mja, niks voor mij dus hoor ik al.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
X-men 92 is een feest der herkenning althans dat dacht ik.
De stijl is 90's de personages is 90's maar ze moeten het opnemen tegen fucking Cassandra Nova uit een andere realm. Wel zat er een hele toffe cameo in van X-Force.
Ik had gewoon echt een verhaal verwacht die zich afspeelt in het universum van de fox cartoon.
Maar Gambit praat in derde persoon en Storm is de goddelijke Storm zo als ik die uit de cartoon ken dus ben al blij. Wolverine en Jubilee heeft de schrijver ook spot on het zijn verder weer de X-men zo als ze ken en waar ik ben van gaan houden als kleine Mikey.
quote:
Toffff!! Vooral Stockholm lijkt me super vetquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Berlijn sowieso, daarna maybe Parijs en Londen aangezien daar een vriend woont. En als we dan nog tijd overhouden gaan we heeeel misschien naar Stockholm, andere vriend bezoeken.
Mijn vakantie begint over één week.. Hopelijk met een vriendin Auschwitz bezoeken en dat was dan mijn uitje en vakantie naar het buitenalndquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben alleen maar drie dagen Duitsland geweest op vakantie, zou eigenlijk nog wel ergens heen willen maar de vakantie is al te snel weer afgelopen om me nog mentaal te kunnen voorbereiden. :$
ja..quote:
PRIMARKquote:
Ik haal de beschuit met muisjesquote:
Ga dan naar Arnhem, ook een Primark, leukere mensenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
PRIMARKwas me eerste keer dat ik naar een primark ging en damn wat zit het daar toch vol met tokkies.
Jij hebt elke dag kunnen genieten van GRTDquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
Studiegenoten gaan allemaal zoals altijd 2 maanden op vakantie enzo. Zie nu al op tegen over mijn vakantie moeten vertellen.
Ja helaas wel ik was er vanaf het begin bij wat betreft x-23 tot NYX (Geniale comic)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, niks voor mij dus hoor ik al.
X-23 is de nieuwe Wolverine he?
Ik ging vorig jaar 1,5 maand turkije.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
Studiegenoten gaan allemaal zoals altijd 2 maanden op vakantie enzo. Zie nu al op tegen over mijn vakantie moeten vertellen.
Gefeliciteerdquote:
NYX is wel goed, ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja helaas wel ik was er vanaf het begin bij wat betreft x-23 tot NYX (Geniale comic)
aan toe en daarna ook die mini's. Ik ben van mening dat alleen Kyle en Yost haar personage goed kunnen schrijven al was die vrouw ook wel goed tot ze Hellion-/X-23 onder de bus gooide.
Nu is het letterlijk de vrouwelijke Wolverine ik kon haar als eigen personage beter waarderen.
Ohjaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt elke dag kunnen genieten van GRTD
Daar kan geen enkele vakantie tegenop
Dit ga ik maar doen ja. :$ Beetje bluf moet kunnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ging vorig jaar 1,5 maand turkije.gewoon zeggen dat je the best time of your life had
Is dat zo? Naja ik geef primark nog een kans, als het alsnog zo lelijk en tokkievol zit ga ik er niet weer naartoequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haal de beschuit met muisjes
[..]
Ga dan naar Arnhem, ook een Primark, leukere mensen
Arnhemquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dat zo? Naja ik geef primark nog een kans, als het alsnog zo lelijk en tokkievol zit ga ik er niet weer naartoe
Ik ken eigenlijk alleen de Hercules die een Relatie had met gay Wolverine..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NYX is wel goed, ja.
Verder die mini's niet gelezen.
Ik las gister dat ze weer een nieuwe Hercules comic maken. Die ga ik wel volgen, als een van de weinige straks.
quote:
sof ken ik bijvoorbeeld al wel een tijdje, fok-it nooit ontmoet nogquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen de Hercules die een Relatie had met gay Wolverine..
Ah oke, leuk! Ik heb alleen maar exklasgenoot van mijn ex gespot hier.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof ken ik bijvoorbeeld al wel een tijdje, fok-it nooit ontmoet nog
Sommige hier zitten al jaren in zelfde SC`s en zien elkaar ook regelmatig in het echtquote:
Oh ja kan me voorstellen, al die meets en zo! Ben je er wel eens naartoe geweest?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige hier zitten al jaren in zelfde SC`s en zien elkaar ook regelmatig in het echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |