Gelukkig, dacht al dat ik geen kans meer zou makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn er ook maar twee dus stelt weinig voor
Ik ook. Al is het er maar 1quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb alleen maar wat gehad met meisje die blond waren met blauwe ogen![]()
Boeit sowieso toch niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn er ook maar twee dus stelt weinig voor
Haha, was ook wel leuk en zo, alleen het is uiteindelijk met wat ruzie uitgegaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:20 schreef Crack_ het volgende:
Leuk toch Opso, vast schattig stelletje zo duo punotti.
Qua opvoeding wel. Dat was mijn moeders taak namelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht altijd dat je helemaal Pools was
Das wel jammer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, was ook wel leuk en zo, alleen het is uiteindelijk met wat ruzie uitgegaan.
VA blijft dat toch wel zeggenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Enige woord dat ik in Pools weet is kurwa
Spierdalaj spierdalaj kurwa mac kurwa macquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Enige woord dat ik in Pools weet is kurwa
Ja maar ze is nu wel je verloofde en ik ben single, dus jij wintquote:
Ik gebruik het maar heeeel zeldenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..], dat is het ook meteen het belangrijkste woord
Zelfs al heb je 10 relaties met blondinesquote:
Je wilt kans maken bij mij?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht al dat ik geen kans meer zou maken
Jij zegt gewoon godverdetyfus HOERENquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |