wow best nieuw dan nog!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Ja, uit 2011 met 61k km en airco en parkeersensor alles.
Ahh lekker man, geniet ervan. Ben jaloers
Ja, en op gasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow best nieuw dan nog!
Kun je best even mee vooruit
Mijn broertje heeft een afghaanse. Dat wordt genot in Polen met mijn familie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kauai wil je een keer als mijn vriendin mee naar een familieverjaardag. Want mijn familie is 100% blank en ik wil de schok zien
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een afghaanse. Dat wordt genot in Polen met mijn familie.
Ik ging een keer naar Hollandse avond hier, was de enige met bruine ogen en gekrulde haartjes tussen al die blondjes en blanken in, was wel grappig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kauai wil je een keer als mijn vriendin mee naar een familieverjaardag. Want mijn familie is 100% blank en ik wil de schok zien
Turken zijn toch ook geen ottomanen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA ZIJN IRAKEZEN GEEN PERZEN ?
Als je ook bij mij langskomt, kijken wat de reactie van mn ouders zou zijn als ik met een Nederlander komquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet meer sinds Turks republiek is opgericht, maar in elk Turks huis hangt wel een beeldje met de Ottomaanse symboolquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Turken zijn toch ook geen ottomanen?
NEEquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA ZIJN IRAKEZEN GEEN PERZEN ?
Jij bent puur Hollands?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Het wordt me wat te multiculti hier jongens !!!!!!
Gelukkig voor jou ben ik wel blank, maar geen echte tattaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Als je ook bij mij langskomt, kijken wat de reactie van mn ouders zou zijn als ik met een Nederlander kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |