Jouw muzieksmaakquote:
Wauw, wat kortzichtig van je.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie muziek pikt tegenwoordig niemand meer op het zijn allemaal van die ongeïnspireerde tiener artiesten met een grote marketing machine.
Zo een Ariana Grande, Justin Bieber dat is toch allemaal troep of niet.
Er is meer dan de top40 pikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie muziek pikt tegenwoordig niemand meer op het zijn allemaal van die ongeïnspireerde tiener artiesten met een grote marketing machine.
Jij luistert toch folklore en rare symfonica metal?quote:
Noem eens een goeie algemeen bekende muzikant van de afgelopen 5 jaar dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wauw, wat kortzichtig van je.
Jammer dat je je eigen leven schijnbaar zo beperkt
Nieuwe nummer van Bieberquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Folk muziek is fijn, ja. En metal ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij luistert toch folklore en rare symfonica metal?
Bee Gees is geniaal ja eens
Volgens mij stel je je nu wel beetje aan en is dat echt niet nodig hoor. Maar misschien wel, ik weet niet precies hoe je eruit ziet en of je niet obesitas-dik bent geworden in de tussentijdquote:
Vind het niet heel geweldig ofzo, maar Bieber gaat zich gewoon neerzetten als respectabele popartiest denk ikquote:
Gelukkig is er elk jaar wel weer een artiest ui mijn goeie ouwe tijd die wel weer eens een nummertje uitbrengt om te laten zien hoe het wel moet.quote:
Ik bedoelde ook in vergelijking met andere nummers van hemquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vind het niet heel geweldig ofzo, maar Bieber gaat zich gewoon neerzetten als respectabele popartiest denk ik
Enrique Iglesias heeft echt lekkere nummertjes ja laatste albumquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig is er elk jaar wel weer een artiest ui mijn goeie ouwe tijd die wel weer eens een nummertje uitbrengt om te laten zien hoe het wel moet.
Pharrel en Enrique hebben bijvoorbeeld weer een hitje.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Noem eens een goeie algemeen bekende muzikant van de afgelopen 5 jaar dan.
Het is allemaal marketing troep.
Moet hij wel zijn voornaam veranderen een andere Justin ging hem al voor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vind het niet heel geweldig ofzo, maar Bieber gaat zich gewoon neerzetten als respectabele popartiest denk ik
Ben wel gewoon dikkie hoor. En ik weet ook wel dat ik me er niks van aan moet trekken, maar ik voel me er niet lekker bij en dat haalt het plezier een beetje weg natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij stel je je nu wel beetje aan en is dat echt niet nodig hoor. Maar misschien wel, ik weet niet precies hoe je eruit ziet en of je niet obesitas-dik bent geworden in de tussentijd
Pharrel?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig is er elk jaar wel weer een artiest ui mijn goeie ouwe tijd die wel weer eens een nummertje uitbrengt om te laten zien hoe het wel moet.
Pharrel en Enrique hebben bijvoorbeeld weer een hitje.
110 ofzo? Geen idee, te veelquote:
Bowiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..].... Nick Cave, Muse, David Bowie, Arctic Monkeys, tering man zó veel muziek is er.. Ik kan ook echt gewoon van ieder genre wel iets opnoemen wat gewoon steengoed is.
Zeggen dat er geen goede muziek zou zijn, jezus man leef je onder een fucking steen of wat is dit. Top 40 is altijd zoals het is, catchy muziek wat gewoon heel simpel moet zijn. Dat is nooit anders geweest.
Ohquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
110 ofzo? Geen idee, te veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |