Ja maar dan is het niet leuk want Top 40 niet willen kennen is tegenwoordig meer de normquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Er is heeel veel muziek die ik niet ken waar je me wel op kunt terug pakken hoor.. maar dat is vaak wel bewust
. Maar vooral met top 40 kunnen mensen nog wel iets hebben van heb jij onder een steen gelegen of wat is dit
Heb ik ook niks mee behalve 1 nummerquote:
Ik ben jaloers op de schijt die die man heeft aan zijn gewichtquote:
Nee hoor, volgens mij is top 40 altijd top 40 geweest met altijd mensen die het niet willen kennen blabla maar als alternatief in wordt dan wordt dat weer top 40. Dat is top 40..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dan is het niet leuk want Top 40 niet willen kennen is tegenwoordig meer de norm
Ik ook. Best veel genres ook welquote:
Dacht al, the world has gone madquote:
Mwah. Waarom zou je daar jaloers op moeten zijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op de schijt die die man heeft aan zijn gewicht
Ook op zijn 50-jarige overlijden aan een hartaanval? :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op de schijt die die man heeft aan zijn gewicht
Ja true. Alsof mensen die een dj-plaat gebruiken geen muziek makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij is top 40 altijd top 40 geweest met altijd mensen die het niet willen kennen blabla maar als alternatief in wordt dan wordt dat weer top 40. Dat is top 40..
En van die mensen die zeggen dat er tegenwoordig amper echte muziek wordt gemaakt die zijn dom.
Hip hop niet echt. Rap soms wel. En rock inderdaad. maar ook Dance en trance. En foute muziek. En klassiekquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Mensen vinden het raar als ik zeg dat ik en hip hop en rock leuk vind.
Omdat ik het vertik om te gaan zwemmen, überhauptquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Waarom zou je daar jaloers op moeten zijn?
Serieus? Zonde man. Ik heb ook buikje maar ga echt wel zwemmen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik het vertik om te gaan zwemmen, überhaupt
Ik bedoel meer dat er zó veel muziek wordt gemaakt dat het onzin is om te zeggen dat er geen echte muziek wordt gemaakt. Dan doe je zelf iets fout en ben je nogal kortzichtig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true. Alsof mensen die een dj-plaat gebruiken geen muziek makenZo`n onzin
Whyyyyquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zwemmen is ook afschuwelijk. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goeie muziek pikt tegenwoordig niemand meer op het zijn allemaal van die ongeïnspireerde tiener artiesten met een grote marketing machine.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij is top 40 altijd top 40 geweest met altijd mensen die het niet willen kennen blabla maar als alternatief in wordt dan wordt dat weer top 40. Dat is top 40..
En van die mensen die zeggen dat er tegenwoordig amper echte muziek wordt gemaakt die zijn dom.
Jaa ik ook!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zwemmen is ook afschuwelijk. :$
Voel me altijd zo bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |