Jij hebt elke dag kunnen genieten van GRTDquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
Studiegenoten gaan allemaal zoals altijd 2 maanden op vakantie enzo. Zie nu al op tegen over mijn vakantie moeten vertellen.
Ja helaas wel ik was er vanaf het begin bij wat betreft x-23 tot NYX (Geniale comic)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, niks voor mij dus hoor ik al.
X-23 is de nieuwe Wolverine he?
Ik ging vorig jaar 1,5 maand turkije.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
Studiegenoten gaan allemaal zoals altijd 2 maanden op vakantie enzo. Zie nu al op tegen over mijn vakantie moeten vertellen.
Gefeliciteerdquote:
NYX is wel goed, ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja helaas wel ik was er vanaf het begin bij wat betreft x-23 tot NYX (Geniale comic)
aan toe en daarna ook die mini's. Ik ben van mening dat alleen Kyle en Yost haar personage goed kunnen schrijven al was die vrouw ook wel goed tot ze Hellion-/X-23 onder de bus gooide.
Nu is het letterlijk de vrouwelijke Wolverine ik kon haar als eigen personage beter waarderen.
Ohjaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt elke dag kunnen genieten van GRTD
Daar kan geen enkele vakantie tegenop
Dit ga ik maar doen ja. :$ Beetje bluf moet kunnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ging vorig jaar 1,5 maand turkije.gewoon zeggen dat je the best time of your life had
Is dat zo? Naja ik geef primark nog een kans, als het alsnog zo lelijk en tokkievol zit ga ik er niet weer naartoequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haal de beschuit met muisjes
[..]
Ga dan naar Arnhem, ook een Primark, leukere mensen
Arnhemquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dat zo? Naja ik geef primark nog een kans, als het alsnog zo lelijk en tokkievol zit ga ik er niet weer naartoe
Ik ken eigenlijk alleen de Hercules die een Relatie had met gay Wolverine..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NYX is wel goed, ja.
Verder die mini's niet gelezen.
Ik las gister dat ze weer een nieuwe Hercules comic maken. Die ga ik wel volgen, als een van de weinige straks.
quote:
sof ken ik bijvoorbeeld al wel een tijdje, fok-it nooit ontmoet nogquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen de Hercules die een Relatie had met gay Wolverine..
Ah oke, leuk! Ik heb alleen maar exklasgenoot van mijn ex gespot hier.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof ken ik bijvoorbeeld al wel een tijdje, fok-it nooit ontmoet nog
Sommige hier zitten al jaren in zelfde SC`s en zien elkaar ook regelmatig in het echtquote:
Oh ja kan me voorstellen, al die meets en zo! Ben je er wel eens naartoe geweest?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige hier zitten al jaren in zelfde SC`s en zien elkaar ook regelmatig in het echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |