Waarheen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga korte stedentripjes houden dus helaas zijn jullie niet verlost van mij. Jij dan?
Zelfde, zolderkamerautisten struggles.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:27 schreef richolio het volgende:
Ah kut, het is lekker weer. Nu voel ik me verplicht om wat te doen gezien ik al dagen geen kut doe.
Old Man Logan wil ik wel lezen, maar had nummer 1 gemist. Komt nog wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik volg X-men 92 omdat de tekenfilm natuurlijk en Old Man Logan.
Ik heb dit ook een beetjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:27 schreef richolio het volgende:
Ah kut, het is lekker weer. Nu voel ik me verplicht om wat te doen gezien ik al dagen geen kut doe.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dit ook een beetje. Terwijl ik alleen maar zin heb om te blowen met dit weer en film kijken oh oh wat erg nee stop niet doen
Ben benieuwd wie die Mad King gaat spelen danquote:
Berlijn sowieso, daarna maybe Parijs en Londen aangezien daar een vriend woont. En als we dan nog tijd overhouden gaan we heeeel misschien naar Stockholm, andere vriend bezoeken.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie die Mad King gaat spelen dan
Die scène van the Mountain en de Targ kids kan wel echt schokkend worden dan. Als heel Amerika al in rep en roer was door die rapescène van Sansa en Ramsay
Amerika
X-men 92 is een feest der herkenning althans dat dacht ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Old Man Logan wil ik wel lezen, maar had nummer 1 gemist. Komt nog wel.
Is X-Men 92 wat? Het lijkt me zo suf.
Ik heb alleen maar te veel gechilld met vrienden en naar Almere geweestquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben alleen maar drie dagen Duitsland geweest op vakantie, zou eigenlijk nog wel ergens heen willen maar de vakantie is al te snel weer afgelopen om me nog mentaal te kunnen voorbereiden. :$
Ik heb geen vrienden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar te veel gechilld met vrienden en naar Almere geweest
Wat is er in Almere?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar te veel gechilld met vrienden en naar Almere geweest
Niks te doenquote:
Mja, niks voor mij dus hoor ik al.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
X-men 92 is een feest der herkenning althans dat dacht ik.
De stijl is 90's de personages is 90's maar ze moeten het opnemen tegen fucking Cassandra Nova uit een andere realm. Wel zat er een hele toffe cameo in van X-Force.
Ik had gewoon echt een verhaal verwacht die zich afspeelt in het universum van de fox cartoon.
Maar Gambit praat in derde persoon en Storm is de goddelijke Storm zo als ik die uit de cartoon ken dus ben al blij. Wolverine en Jubilee heeft de schrijver ook spot on het zijn verder weer de X-men zo als ze ken en waar ik ben van gaan houden als kleine Mikey.
quote:
Toffff!! Vooral Stockholm lijkt me super vetquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Berlijn sowieso, daarna maybe Parijs en Londen aangezien daar een vriend woont. En als we dan nog tijd overhouden gaan we heeeel misschien naar Stockholm, andere vriend bezoeken.
Mijn vakantie begint over één week.. Hopelijk met een vriendin Auschwitz bezoeken en dat was dan mijn uitje en vakantie naar het buitenalndquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben alleen maar drie dagen Duitsland geweest op vakantie, zou eigenlijk nog wel ergens heen willen maar de vakantie is al te snel weer afgelopen om me nog mentaal te kunnen voorbereiden. :$
ja..quote:
PRIMARKquote:
Ik haal de beschuit met muisjesquote:
Ga dan naar Arnhem, ook een Primark, leukere mensenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
PRIMARKwas me eerste keer dat ik naar een primark ging en damn wat zit het daar toch vol met tokkies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |