Londen is leukquote:
Broodje haring met ui heb ik wel trek in nu.quote:
Nu heb ik ook zin in snoeptomaatjesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was wel lekker tbh alleen ik ga dat niet weer herhalen
nee bah dit gaat te verquote:
Volg je ook wat secret wars titels?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Siegfried is geweldig
[..]
Dat die er tussen staat of dat ik het leuk vind?
Dat is wel erg lekker jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Broodje haring met ui heb ik wel trek in nu.
True, wordt mn derde keer dit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Londen is leuk
[..]
Broodje haring met ui heb ik wel trek in nu.
Kan wel danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je van augurken en haring houdt vind je het vast godenvoedsel :$
Euhm, sporadisch als ik een linkje zie. Het ziet er wel tof uit.quote:
Onze telepathiemomentenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ofcourse![]()
wie gaat mij voortaan zwijmel/haatberichten sturen via dm
![]()
HAHAHA
Ik volg X-men 92 omdat de tekenfilm natuurlijk en Old Man Logan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, sporadisch als ik een linkje zie. Het ziet er wel tof uit.
Ik koop na afloop wel de hardcover denk ik.
Ik ga soortvan de achtste met mijn ouders mee, maar vooralsnog hebben ze nog niks geboekt. 'maar we gaan echt hoor'quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga korte stedentripjes houden dus helaas zijn jullie niet verlost van mij. Jij dan?
Ik ga ook echt nu naar beneden om ze te halenquote:
Roberts Rebellionquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lees net dat HBO waarschijnlijk ook een prequel op GoT gaat maken![]()
![]()
Kom met me boodschappen doen, jij mag dragenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:27 schreef richolio het volgende:
Ah kut, het is lekker weer. Nu voel ik me verplicht om wat te doen gezien ik al dagen geen kut doe.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:27 schreef richolio het volgende:
Ah kut, het is lekker weer. Nu voel ik me verplicht om wat te doen gezien ik al dagen geen kut doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |