Ik ben helemaal trots op jouquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb geklikt op het filmpje van JR
Siegfried is geweldigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moet alles googelen, Umbral ziet er wel tof uit.
Dat die er tussen staat of dat ik het leuk vind?quote:
Dat jij het leuk vindt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Siegfried is geweldig
[..]
Dat die er tussen staat of dat ik het leuk vind?
Ahhh, ja dan is baklava wat je wil hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb nu een zoetige craving. Pringles
Fuck, ik lust nu ook wel een potje augurkjesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
Toch heb ik alleen maar verzengende trek in augurken momenteel eigenlijk.
Gewoon rijst en bonen eten toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:19 schreef Fok-it het volgende:
Ulgh
Ik krijg de rillingen bij de gedachte aan augurken
Hhaha verdammequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had ook eens op school opeens enorme trek in iets te zoets. Ging ik milka en snoeptomaten tegelijk eten ...
Ik ben trots op je, hamstertjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou met huidige voorraadkast twee weken mijn huis niet kunnen verlaten en toch niet kunnen verhongeren.
Snap ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze gaat ons verlaten. Ze is klaar met fokkk
Jullie gaan me wel missen hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze gaat ons verlaten. Ze is klaar met fokkk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |