is er nog een kamer vrij dat je weet?quote:
http://markreadsharrypott(...)ry-potter-sorcerers/quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef nogeens de link van die blog.
Was vergeten op te slaan
Wat heb je gekocht dan.quote:
Umbral, Challengers of the Unknown, Eclipso Showcase, Books of Faerie, The Boys en Siegfried.quote:
Ik moet alles googelen, Umbral ziet er wel tof uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Umbral, Challengers of the Unknown, Eclipso Showcase, Books of Faerie, The Boys en Siegfried.
Ben niet verbaasdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze stond als suggestie bij die Gun cd.
Godver wat lekker.
Two things. First, I thought J.K. Rowling had typed "little dyke" and became instantly horrified at such rampant homophobia and also a great misuse of a slur because Dudley is a dude. I R DUMquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://markreadsharrypott(...)ry-potter-sorcerers/
Hij is af en toe wel een beetje teveel zielig aan het doen over zijn eigen leven, maar maakt niet uit
Wat een mooie vrouw.quote:
Later typt hij nog een heel stuk dat Rowling een hekel heeft aan dikke mensen en daarom Dudley beschrijft als een jonge killer whalequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Two things. First, I thought J.K. Rowling had typed "little dyke" and became instantly horrified at such rampant homophobia and also a great misuse of a slur because Dudley is a dude. I R DUM
Ik heb geklikt op het filmpje van JRquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Ja laten we allemaal youtube filmpjes posten die niemand klikt.
Mwah, ik vind hem op het eerste ogenblik wel erg overdreven en irritant schrijvenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Later typt hij nog een heel stuk dat Rowling een hekel heeft aan dikke mensen en daarom Dudley beschrijft als een jonge killer whale
Ja dat is wel waar.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem op het eerste ogenblik wel erg overdreven en irritant schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |