Rock, Check Hip-hop Check,quote:
Jij moet Ariana Grande luisteren jij bent te jong voor Muse heb ik net gehoord. Ofnee, dit telt vast niet.quote:
Heb je een bepaald festival op het oog?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zoooveel zin in een festival, wie gaat er mee handen in de lucht alles!
Ik heb gister weer ariana geluisterd. vandaag is muse tijdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij moet Ariana Grande luisteren jij bent te jong voor Muse heb ik net gehoord. Ofnee, dit telt vast niet.
Ik geil meer op actrices in de film dan op de muziek Hansquote:
Nee, gewoon zin in de blijheid van een festival en in muziek.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je een bepaald festival op het oog?
Jij zat met je handje in de broek toen professor McGonagall verscheen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geil meer op actrices in de film dan op de muziek Hans
Nee. Wel toen Trelawney full mental ging toenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zat met je handje in de broek toen professor McGonagall verscheen?
Harry Potter muziek en Lion King muziek zet ik best vaak op
Oke, ik vind de hip hop die nu wordt gemaakt ook goed eigenlijk. Je moet alleen verder kijken dan de artiesten zoals Kid Ink en Tyga enzoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rock, Check Hip-hop Check,
Jazz vooral Louis Prima.
Reggae is ook lekker.
Jaque Brellquote:
Comic boekje?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boekjes binnengekomen.
Boekje dat ik bestelde maar hij niet kon vinden er niet bij, ipv een duurder boekje, en een kleine extra.
Ben tevreden
Dolores Umbridge toen ze Harry straf gafquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Wel toen Trelawney full mental ging toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Sexion d'Assautquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jaque Brell
Brigitte Bardot,
Maar ook moderne dingen zo als Maitre Gims.
En Alizée duh
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dolores Umbridge toen ze Harry straf gaf
Geef nogeens de link van die blog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was vergeten op te slaan“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |