Op Pinkpop Amsterdam bedankenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pharrel?![]()
![]()
tering man over slechte artiesten gesproken
60% van de volwassen Nederlanders is dikkie. Dus dat betekent echt geen drol.. maar jammer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben wel gewoon dikkie hoor. En ik weet ook wel dat ik me er niks van aan moet trekken, maar ik voel me er niet lekker bij en dat haalt het plezier een beetje weg natuurlijk
quote:
Nothing personal maar je bent 1,93 toch? Dit is op latere leeftijd niet goed voor je gezondheid, ik zou maar een beetje oppassen want lijkt me niet fijn als je daardoor artherosclerose krijgtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
110 ofzo? Geen idee, te veel
Wel echt sympathieke gast verderquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op Pinkpop Amsterdam bedanken
Ik heb alleen maar slechte recencies gelezen en gehoord van de mensen om mij heen over zijn optreden op Werchter. Met als grote algemene mening; het was ontzettttttttttttttend nep allemaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op Pinkpop Amsterdam bedanken
Muse, David Bowie en de Arctic Monkeys zijn natuurlijk al jaren bezig en is ook een beetje dat kijk ons eens alternatief zijn 3fm muziek.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..].... Nick Cave, Muse, David Bowie, Arctic Monkeys, tering man zó veel muziek is er.. Ik kan ook echt gewoon van ieder genre wel iets opnoemen wat gewoon steengoed is.
Zeggen dat er geen goede muziek zou zijn, jezus man leef je onder een fucking steen of wat is dit. Top 40 is altijd zoals het is, catchy muziek wat gewoon heel simpel moet zijn. Dat is nooit anders geweest.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nothing personal maar je bent 1,93 toch? Dit is op latere leeftijd niet goed voor je gezondheid, ik zou maar een beetje oppassen want lijkt me niet fijn als je daardoor artherosclerose krijgt
Jij denkt zeker dat Blurred Lines en Because i am happy zijn grote doorbraak wasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pharrel?![]()
![]()
tering man over slechte artiesten gesproken
Klinkt wel aardig. Kende het nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Muse, David Bowie en de Arctic Monkeys zijn natuurlijk al jaren bezig en is ook een beetje dat kijk ons eens alternatief zijn 3fm muziek.
Die waren er al in mijn tijd moderne muziek vallen ze bij mij niet onder.
thanksquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nothing personal maar je bent 1,93 toch? Dit is op latere leeftijd niet goed voor je gezondheid, ik zou maar een beetje oppassen want lijkt me niet fijn als je daardoor artherosclerose krijgt
dat is zonde hoor, als ik naar de wat dikkere ouderen van hier kijk dan hebben ze enorm spijt dat ze vroeger zo ongezond hebben geleefd. Gezondheid is namelijk erg belangrijk.quote:
Omdat mijn mening je niet bevalt zou ik dat denken of waar baseer je dat nou weer op.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat Blurred Lines en Because i am happy zijn grote doorbraak was
Maar er zijn ook vaak andere oorzaken. Je mentale gezondheid bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dat is zonde hoor, als ik naar de wat dikkere ouderen van hier kijk dan hebben ze enorm spijt dat ze vroeger zo ongezond hebben geleefd. Gezondheid is namelijk erg belangrijk.
Hahahahaha, ik ging gister niet eens naar supermarkt om brood te halen omdat het hard waaidequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
Enige reden dat ik niet te dik ben is omdat naar de supermarkt lopen moeite kost.
Muse was er al toen ik zelf nog pubertje was. Moderne muziek zijn van die Justin Bieber, Nickj Minaj figuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Muse staat godverdomme op één met zn nieuwe album, maar geen moderne muziek?
Oke gast, kortzichtig dus wat ik al eerder zei. Zo kan ik het ook ja..
Ik heb er nu al spijt van hoor. Maar heb al met huisgenoot afgesproken sportschooltje te pakken. Dit moet nog wel uitgevoerd wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dat is zonde hoor, als ik naar de wat dikkere ouderen van hier kijk dan hebben ze enorm spijt dat ze vroeger zo ongezond hebben geleefd. Gezondheid is namelijk erg belangrijk.
Gisteren geleefd op yoghurt en krentenbollen uit luiheid.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik ging gister niet eens naar supermarkt om brood te halen omdat het hard waaide
Waar ga je sporten?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er nu al spijt van hoor. Maar heb al met huisgenoot afgesproken sportschooltje te pakken. Dit moet nog wel uitgevoerd worden
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Muse was er al toen ik zelf nog pubertje was. Moderne muziek zijn van die Justin Bieber, Nickj Minaj figuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |