SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
De Boer noemde hem laatst wel als optie daar (ja echt waar) en zou me niks verbazen dat hij daar een paar keer terecht komt.
De Boer stelde zelfs wel eens Sigthorsson op als links- of rechtsbuiten.Oh.![]()
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe het gaat vanavond.graag op anoniem![]()
Overigens is Sinkgraven linksbuiten niet enorm vreemd voor hemzelf. Speelde hij vaker bij Heerenveen![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rot alsjeblieft op Frank met je torren in je kop. Wat wil jij dan zien als Fischer niet fit is?
Dan ga je weer lopen janken over Schøne.![]()
Had dan lekker Andersen meegenomen als vervanger en op linksbuiten gezet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Wat wil jij dan zien als Fischer niet fit is?
Dan ga je weer lopen janken over Schøne.
Sinkgraven moet gewoon op het middenveld spelen.Oh.![]()
Genot, je hele voorbereiding met Sinkgraven op het middenveld gespeeld en dan in de ''belangrijkste wedstrijd van het seizoen'' je ploeg omgooien.![]()
Dit soort topictitels hebben in het verleden niet voor heel veel succes gezorgd jongens
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
En ja, bij 1 oefenwedstrijd kwam Sanogo erin, stond Milik naar mijn idee ook linksbuiten..
St. Etienne - Ajaxquote:El Ghazi (64. Schöne), Milik (73. Menig), Younes (64. Sanogo)Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Had nog liever gehad dat Cerny of Muric doorgeschoven was. Dat er in elk geval een goede vleugelspeler daar staat. Dat geschuif altijd met die spelers...Oh.![]()
Als hij het goed doet dan is het een go anders no go.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:25 schreef PeeJie_ het volgende:
En ja, bij 1 oefenwedstrijd kwam Sanogo erin, stond Milik naar mijn idee ook linksbuiten..
St. Etienne - Ajax
[..]
GGMM vindt deze grap erg leuk.graag op anoniem![]()
Ben ik mee eens, laat ze zich lekker focussen op 1 plek, sommige spelers kunnen prima op meerdere plekken, maar een linksbuiten en spits zijn twee totaal verschillende plekken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Had nog liever gehad dat Cerny of Muric doorgeschoven was. Dat er in elk geval een goede vleugelspeler daar staat. Dat geschuif altijd met die spelers...Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Saaaa goede grapquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als hij het goed doet dan is het een go anders no go.
GGMM vindt deze grap erg leuk.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Een linksbuiten en middenvelder ook.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, laat ze zich lekker focussen op 1 plek, sommige spelers kunnen prima op meerdere plekken, maar een linksbuiten en spits zijn twee totaal verschillende plekken.
We spelen dus eigenlijk gewoon weer 4-4-2. Weer gericht op de controle, weer verdedigend gedacht van Frank.Oh.![]()
Mwoa, een goede links/rechtshalf kan je ook prima links/rechtsvoor zetten. Die positie is denk ik voor een middenvelder dan nog makkelijker in te vullen. Andersom zou ik niet snel doen denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een linksbuiten en middenvelder ook.
We spelen dus eigenlijk gewoon weer 4-4-2. Weer gericht op de controle, weer verdedigend gedacht van Frank.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik moet zeggen dat ik een glimlach niet kon onderdrukken inderdaad.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als hij het goed doet dan is het een go anders no go.
GGMM vindt deze grap erg leuk.![]()
Ja dan is het gewoon hangend als extra middenvelder, maar niet als echte aanvaller.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa, een goede links/rechtshalf kan je ook prima links/rechtsvoor zetten. Die positie is denk ik voor een middenvelder dan nog makkelijker in te vullen. Andersom zou ik niet snel doen denk ik.
Ben sowieso niet zo'n fan van een 4-4-2 systeem.Oh.![]()
Ik heb nog eens overpeinsd en je hebt gelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had dan lekker Andersen meegenomen als vervanger en op linksbuiten gezet.
Sinkgraven moet gewoon op het middenveld spelen.
Ik ben het praktisch altijd eens met Cavaliers dus ik moet hem wel volgen.![]()
Leuk hè, dat je je eigen mening mag hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog eens overpeinsd en je hebt gelijk.
Ik ben het praktisch altijd eens met Cavaliers dus ik moet hem wel volgen.Oh.![]()
Ik heb een eigen mening, inderdaad. Alleen schrik ik ervan hoe vaak we het met elkaar eens zijn. Sorry dat dit gebeurt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk hè, dat je je eigen mening mag hebben.![]()
Ik weet dat je het soms probeert te ontkennen, maar probeer de waarheid onder ogen te komen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een eigen mening, inderdaad. Alleen schrik ik ervan hoe vaak we het met elkaar eens zijn. Sorry dat dit gebeurt.Oh.![]()
Ik ontken niets. Ik heb heus wel een eigen mening, maar die farce dat het niet zo is, wordt in leven gehouden door bepaalde users die hun tijd verdoen met users kapot maken. Kan ik niet zoveel mee.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet dat je het soms probeert te ontkennen, maar probeer de waarheid onder ogen te komen.![]()
Sorry Stijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ontken niets. Ik heb heus wel een eigen mening, maar die farce dat het niet zo is, wordt in leven gehouden door bepaalde users die hun tijd verdoen met users kapot maken. Kan ik niet zoveel mee.Oh.![]()
Maakt niet uit hoor, je mag best een mening hebben over me. Doe ermee wat je wilt, schreeuw het uit, ren ermee over de Kalverstraat,quote:![]()
Zal ik doen als Ajax de CL haaltquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, je mag best een mening hebben over me. Doe ermee wat je wilt, schreeuw het uit, ren ermee over de Kalverstraat,Oh.![]()
'Niet meer' is ook overdreven, even incidenteel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:43 schreef Lemsterr het volgende:
Sinkgraven niet meer in de Busquets rol, jammer.![]()
Dan is er iets flink misgegaan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal ik doen als Ajax de CL haalt![]()
Na de voorbereiding had ik gehoopt dat Sinkgraven daar mocht blijven staan. Toch niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Niet meer' is ook overdreven, even incidenteel.![]()
We rollen dat Rapid Wien gewoon op en in de volgende ronde loten we Club Brugge of Panathinaikos en dan winnen we ook.quote:
Stomen we door naar kwartfinale CL dit datOh.![]()
Ik bedoel slechts dat je doet alsof hij er niet meer gaat spelen, maar dit is gewoon ingeval van nood. Let maar op, als Fischer fit is staat hij dinsdag weer op het middenveld.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:45 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Na de voorbereiding had ik gehoopt dat Sinkgraven daar mocht blijven staan. Toch niet.![]()
Wel zonde dat Sinkgraven dan meteen het slachtoffer is en van zijn "eigen" plek moet. Terwijl ik hem de beste vond ik de voorbereiding.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:45 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Na de voorbereiding had ik gehoopt dat Sinkgraven daar mocht blijven staan. Toch niet.Oh.![]()
Panathinaikos zou wel leuk zijn. Lekker tegen Marcus Berg voetballen, in before hattrick Berg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We rollen dat Rapid Wien gewoon op en in de volgende ronde loten we Club Brugge of Panathinaikos en dan winnen we ook.
Stomen we door naar kwartfinale CL dit dat![]()
En Gudelj op de bank? Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel slechts dat je doet alsof hij er niet meer gaat spelen, maar dit is gewoon ingeval van nood. Let maar op, als Fischer fit is staat hij dinsdag weer op het middenveld.![]()
Die waren vorig jaar al niet veel tegen PSV. En in de voorbereiding hebben we ook al van ze gewonnen natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Panathinaikos zou wel leuk zijn. Lekker tegen Marcus Berg voetballen, in before hattrick Berg.Oh.![]()
Ik denk dat Sinkgraven daar op termijn ook wel een baas in kan worden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal vast ook wel de vrije trappen mogen nemen.Oh.![]()
Waarom niet? Dit is gewoon een noodgeval. De Boer speelt de afgelopen wedstrijden tegen Wolfsburg/Saint-Etienne gewoon met Sinkgraven op het middenveld en Fischer/Younes linksbuiten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:46 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
En Gudelj op de bank? Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.![]()
Zijn best veel gegadigden voor. Gudelj kan het, Milik kan er incidenteel een goeie inschieten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sinkgraven daar op termijn ook wel een baas in kan worden.![]()
Klopt, nog minder reden om Schöne op te stellen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn best veel gegadigden voor. Gudelj kan het, Milik kan er incidenteel een goeie inschieten.Oh.![]()
Gudelj lijkt me een speler die gaat zeiken als hij gepasseerd wordt. Ook gezien de investering lijkt het me niet dat Frank hem zal/kan passeren. Ik hoop dat ik het mis heb hoor...quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is gewoon een noodgeval. De Boer speelt de afgelopen wedstrijden tegen Wolfsburg/Saint-Etienne gewoon met Sinkgraven op het middenveld en Fischer/Younes linksbuiten.![]()
Het zegt sowieso al wat dat Schöne niet meer opgesteld is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, nog minder reden om Schöne op te stellen.
Al zou het best kunnen zijn dat hij voor Sinkgraven kiest uit tactische overwegingen. Schijnt dat Wien met veel aanvallende backs speelt en Sinkgraven kan die ruimte wel prima benutten en is veel sneller dan Schøne.![]()
Waarom speelt Gudelj dan de hele voorbereiding niet als basisklant? Dat is reden genoeg om er vanuit te gaan dat dit gewoon incidenteel is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:50 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Gudelj lijkt me een speler die gaat zeiken als hij gepasseerd wordt. Ook gezien de investering lijkt het me niet dat Frank hem zal/kan passeren. Ik hoop dat ik het mis heb hoor...![]()
Ik vind dat Schöne zijn contract gewoon niet verlengd had moeten worden. Zegt iedereen wel dat het een prima speler is om erbij te hebben, maar als vleugelspeler is hij niet geschikt en voor het middenveld hebben we betere opties. Daarom verkoop ik liever hem nog en zou ik Andersen er nog eerder bijhouden. Of gewoon Cerny/Muric doorschuiven.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt sowieso al wat dat Schöne niet meer opgesteld is.
Al zou het best kunnen zijn dat hij voor Sinkgraven kiest uit tactische overwegingen. Schijnt dat Wien met veel aanvallende backs speelt en Sinkgraven kan die ruimte wel prima benutten en is veel sneller dan Schøne.
Maar Sinkgraven is juist degene die het op middenveld een snelle buitenspeler kan wegsturen met een steekpassOh.![]()
Ik ben benieuwd vanavond. De hele voorbereiding trouwens gemist, wat zijn de hoofdpunten qua ontwikkeling van het team?![]()
In de voorbereiding hoorde hij inderdaad bij de ''bankzitters'', maar op het moment dat het weer ergens om gaat staat hij in de basis. Dus zal en moet spelen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom speelt Gudelj dan de hele voorbereiding niet als basisklant? Dat is reden genoeg om er vanuit te gaan dat dit gewoon incidenteel is.![]()
Riedewald en Tete hebben een basisplaats veroverd achterin. Normaal gesproken was het middenveld Bazoer-Klaassen-Sinkgraven het middenveld. En El Ghazi-Milik-Fischer voorin.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:53 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben benieuwd vanavond. De hele voorbereiding trouwens gemist, wat zijn de hoofdpunten qua ontwikkeling van het team?
Er werd vaker met een 10 gespeeld en vaak ook opportunistischer. Wel werd er bij vlagen beter druk gezet dan vorig jaar, zeker tegen Wolfsburg.Oh.![]()
iik w8 rolandquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Guldelj gaat een of meer goals maken vanavond. Dat geef ik je op een briefje.![]()
Ah okay. Ik zocht al even op waar Van Rhijn gebleven was.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald en Tete hebben een basisplaats veroverd achterin. Normaal gesproken was het middenveld Bazoer-Klaassen-Sinkgraven het middenveld. En El Ghazi-Milik-Fischer voorin.
Er werd vaker met een 10 gespeeld en vaak ook opportunistischer. Wel werd er bij vlagen beter druk gezet dan vorig jaar, zeker tegen Wolfsburg.
Ik vind dat Sinkgraven een poosje het vertrouwen moet krijgen. Je hebt gewoon een Eriksen 2.0 nodig, en Klaassen/Gudelj zijn dat zeker niet.![]()
Sinkgraven was de beste man in de voorbereiding naar mijn mening.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah okay. Ik zocht al even op waar Van Rhijn gebleven was.
Ik vind dat Sinkgraven een poosje het vertrouwen moet krijgen. Je hebt gewoon een Eriksen 2.0 nodig, en Klaassen/Gudelj zijn dat zeker niet.
Hoort wat mij betreft ook altijd te spelen omdat je een creatieve man nodig hebt op het middenveld. Klaassen en Gudelj vind ik wel wat op elkaar lijken qua type.Oh.![]()
Volgens mij heeft nu.nl een streamquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:58 schreef isgeschiedenis het volgende:
Ben ik blind of heeft SBS6 geen stream?Oh.![]()
Waarom wordt dit gvd niet op Sport1 uitgezonden, ik weiger te kijken naar die campingzender. Dan maar duitse stream zoeken.Even a broken clock is right twice a day.![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:02 schreef danos het volgende:
Waarom wordt dit gvd niet op Sport1 uitgezonden, ik weiger te kijken naar die campingzender. Dan maar duitse stream zoeken.
Oh.![]()
Zie het hem nog doen ook hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boer
van Rhijn-van der Hoorn-Heitinga-Viergever
Gudelj-Bazoer-Dijks
Schone-Sanogo-Milik![]()
Waar de fack heb jij het nou weer over? Heeft hij ooit eerder geklaagd?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:50 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Gudelj lijkt me een speler die gaat zeiken als hij gepasseerd wordt. Ook gezien de investering lijkt het me niet dat Frank hem zal/kan passeren. Ik hoop dat ik het mis heb hoor...Of zuig je dit allemaal uit je duim?
![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar de fack heb jij het nou weer over? Heeft hij ooit eerder geklaagd?Of zuig je dit allemaal uit je duim?
Optie twee dus.![]()
Gudelj lijkt me juist geen jankzak zoals Kishna. Die jonge heeft zijn hele carrière kei hard gewerkt om te komen waar hij nu is.quote:![]()
Ik denk niet dat een speler van zijn kaliber even op het bankie gaat plaatsnemen, omdat ene Sinkgraven op zijn positie moet spelen, nee.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar de fack heb jij het nou weer over? Heeft hij ooit eerder geklaagd?Of zuig je dit allemaal uit je duim?
![]()
En wat precies is zijn kaliber?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een speler van zijn kaliber even op het bankie gaat plaatsnemen, omdat ene Sinkgraven op zijn positie moet spelen, nee.![]()
Watquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
omdat ene Sinkgraven op zijn positie moet spelen, nee..
Sinkgraven is verreweg de meest creatieve speler in deze hoop en die wil jij op de bank zetten voor FYSIEK STERK LENGTE KRACHT UITSTRALING BODY?![]()
Eén van de beste spelers van de Eredivisie bij Az. Week in week uitblinker zijn bij een matig team als Az. Sinkgraven heeft er net een aardig jaartje bij Heerenveen opzitten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat precies is zijn kaliber?![]()
Juist niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat.
Sinkgraven is verreweg de meest creatieve speler in deze hoop en die wil jij op de bank zetten voor FYSIEK STERK LENGTE KRACHT UITSTRALING BODY?![]()
is goed, laten we het hopenquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
als hij scoort bepaal jij een week mij ui
graag op anoniem![]()
Hahaha. Gudelj is goed hoor begrijp me niet verkeerd maar ook hij zal kei hard moeten werken om bij Ajax aan de bak te komen laat staan uitblinken. Sinkgraven heeft bovendien ook nog eens veel meer talent.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:16 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Eén van de beste spelers van de Eredivisie bij Az. Week in week uitblinker zijn bij een matig team als Az. Sinkgraven heeft er net een aardig jaartje bij Heerenveen opzitten.![]()
Haten op Sinkgodgenotquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een speler van zijn kaliber even op het bankie gaat plaatsnemen, omdat ene Sinkgraven op zijn positie moet spelen, nee.
Oh.![]()
Sinkgraven heeft veel meer talent, daarom is het zo zonde dat die jongen op linksbuiten moet plaatsnemen.![]()
Zou eerder zonde zijn om gudelj op de bank te laten zitten omdat Singraven op zijn voornaamste plek MOET spelen. Bij Heerenveen heeft hij zovaak linksvoor gespeeld.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:19 schreef Lemsterr het volgende:
Sinkgraven heeft veel meer talent, daarom is het zo zonde dat die jongen op linksbuiten moet plaatsnemen.
En talent koop je in een CL wedstrijd niets voor. Gaat erom wat je nu heb staan.![]()
Sinkgraven
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee je moet gewoon een creatieve speler hebben op het middenveld. Daarom moet Sinkgraven daar staan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:22 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Zou eerder zonde zijn om gudelj op de bank te laten zitten omdat Singraven op zijn voornaamste plek MOET spelen. Bij Heerenveen heeft hij zovaak linksvoor gespeeld.
En talent koop je in een CL wedstrijd niets voor. Gaat erom wat je nu heb staan.
Waarom wil altijd iedereen creatieve spelers dumpen op de vleugels
Oh.![]()
En riedegod in de verdedigingquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Dan nog Bazoer op het middenveld en Klaassen als aanvoerder. Boh
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Sowieso beste aanval en middenveld van de Eredivisie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Dan nog Bazoer op het middenveld en Klaassen als aanvoerder. Boh![]()
Aanval weet ik nog nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso beste aanval en middenveld van de Eredivisie.
Middenveld potentieel Oranje middenveldOh.![]()
Het is in heel de Eredivisie armoede voorin. Wij hebben dan tenminste nog Ghaziquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanval weet ik nog niet
Middenveld potentieel Oranje middenveld![]()
Hun spits, Robert Béric.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:31 schreef Gruisman het volgende:
Hebben ze bij Rapid nog een gevaarlijke speler? Ken er niet eentje.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Hopen dat Fischer ook goed terugkomtquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is in heel de Eredivisie armoede voorin. Wij hebben dan tenminste nog GhaziOh.![]()
Komt goed, die jonge heeft zo veel drive.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen dat Fischer ook goed terugkomt![]()
Zo in ieder geval herkenbaar voetbal.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Verkeerde topic kakkerlak.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Zit net ff de opstelling te kijken van onze neuzenvrienden, maar het is wel erg jong allemaal..![]()
Ik hoop niet dat die eerste 20 minuten een voorteken worden voor de rest van het seizoen want ik word hier nog niet echt vrolijk van. Nog steeds hetzelfde risicoloze spel als vorig seizoen.![]()
Goed genoeg is oud genoeg toch?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Zit net ff de opstelling te kijken van onze neuzenvrienden, maar het is wel erg jong allemaal..![]()
een puntertje in Wenen, enige manier dat we scoren daarCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Wat doet El Ghazi nou..Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
El ghazi
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
milik had ook wel een stap naar achter kunnen doen trouwens, makkelijker aan te spelen dan in het verlengde van de verdediger te gaan staanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
El Ghazi doe je fokkin oogkleppen af dan man....'Wish I was old and a little sentimental'
Of niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:34 schreef StarGazer het volgende:
El Ghazi doe je fokkin oogkleppen af dan man....http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Wat een kansenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ajax europees is altijd één penal tegen je weetquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Straks krijgen ze nog het deksel op de neusEven a broken clock is right twice a day.![]()
penal of rode kaart tochquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef danos het volgende:
[..]
Ajax europees is altijd één penal tegen je weetCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Rapid is erg matig. Het moet raar lopen willen we niet de volgende ronde halen.
Sinkgraven lijkt niet erg op zijn plek nog.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
![]()
Nieuwe linksbuitenquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hoi. Net fan geworden?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is die neger naast de boer op de bank?![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is die neger naast de boer op de bank?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is die neger naast de boer op de bank?
RED ONS HENNIEGOD![]()
debielquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
aaron winterquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rapid wien wel erg slecht, behalve dat vrije schot (dat ook nog een meter over ging) heb ik niks van ze gezien.
Hopelijk fuckt veltman een keertje op met die kanker ballen gelijk aan de aanvallers van de tegenpartij, nu koste het niks maar toen tegen barca was het gelijk rood en penal, oftewel tegen betere tegenstanders gelijk wel goal tegen.hhhhh![]()
Sjaak Zwart.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zal vast wel een 'akkefietje' met De Boer krijgen zodat die papzak hem ook naar Italië kan brengen.quote:![]()
Jammer, had toch al minimaal 0-3 moeten zijn. Maar goed, Rapid had er in het begin toen Ajax matig speelde ook wel eentje kunnen maken evt.![]()
Het jammere ervan is dat hij niet eens 1x keek.. hij weet toch verdomme van wie die de bal kreegquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:52 schreef Gruisman het volgende:
Eerste 20 minuten waren wel erg matig maar daarna. Jammer van die kans van Ghazi, dat wel
hhhhh![]()
Ja inderdaad, maakte het daarna wel goed met de bal op Gudeljquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:53 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Het jammere ervan is dat hij niet eens 1x keek.. hij weet toch verdomme van wie die de bal kreeg![]()
Sowieso heeft El Ghazi altijd wel dreiging in balbezit. Gaat een toppertje worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die van Milik bij de 0-2 was ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik spoot het plafond eraf bij die aanname van SinkgenotDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mooie actie bij die kans van Gudeljquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:54 schreef Pedroso het volgende:
Sowieso heeft El Ghazi altijd wel dreiging in balbezit. Gaat een toppertje worden.Oh.![]()
We gingen hier schreeuwenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik spoot het plafond eraf bij die aanname van Sinkgenotmijn broer en ik iedereen hier van wtf
graag op anoniem![]()
Zit wel muziek in dit Ajax, achterin zijn Riedewald en Tete al een verbetering tov van vorig jaar. Dijks waarschijnlijk ook wel. Aanvallend nu ook meer dreiging, hopelijk houden ze dit vol.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik denk dat siggy nog wel komtquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:57 schreef artelligence het volgende:
Benieuwd of Kishna er nog in komt de tweede helft
hhhhh![]()
Milik zijn linkerpootjequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die van Milik bij de 0-2 was ook niet verkeerd.
Oh.![]()
Toen ik juichte schrokken mijn ouders en zeiden ze dat ik normaal moest doenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We gingen hier schreeuwenmijn broer en ik iedereen hier van wtf
Oh.![]()
Dat moet jij zeker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik juichte schrokken mijn ouders en zeiden ze dat ik normaal moest doen![]()
Dat is een no go.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:58 schreef DaveDave09 het volgende:
Hopelijk snel 0-3, dan kan sanogo nog ff spelengraag op anoniem![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rot alsjeblieft op Frank met je torren in je kop![]()
![]()
Heb ik wat gemist? Eerste helft niet kunnen zien“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Van Rhijn kan zijn koffers wel pakken, wat een verademing een back die gewoon ingrijpt ipv afwachten en achteruit lopen.Snelle Egel![]()
Ben benieuwd of ze de concentratie vast kunnen houden in de 2e helft, dat is vaak het lastigst met zo'n jong elftal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ga je schamen ga je schamen waardeloos waardeloos matigquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je met deze selectie geen kampioen wordt dan moet je je eigen echt schamen'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
PSV is niet niks.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je met deze selectie geen kampioen wordt dan moet je je eigen echt schamenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je net zien dat Ajax denkt dat ze er zijn en het nog 2-2 wordt
Ze moeten nog wel even een derde maken om met een gerust hart de thuiswedstrijd in te gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Haha haten op Tete hieromwat had hij hieraan kunnen doen dan? Hij dekte zijn man perfect, hij kan niet op 2 plaatsten tegelijk lopen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Wel op de goede plaats maar uitgerekend dat deed hij niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:10 schreef gniffie het volgende:
Haha haten op Tete hieromwat had hij hieraan kunnen doen dan? Hij dekte zijn man perfect, hij kan niet op 2 plaatsten tegelijk lopen
![]()
Wat? Diegene die scoorde kwam voor Tete hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:10 schreef gniffie het volgende:
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Hij dekt hem gewoon. Je kan niet én de bal in de gaten houden én de persoon in die situatie. Of je moet hem vasthouden en dan is het een overtreding"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Zoet, de Jong, Propper, Maher, Willems.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie is daar dan van enig niveau buiten Guardado om?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De Jong vooruit die geef ik je dat is een aardige spits. Willems heeft jaren lopen prutsen en kent een goed seizoen dat moet die eerst maar eens doortrekken de rest is pure middelmaat.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoet, de Jong, Propper, Maher, Willems.![]()
De tering wat een tackelDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Terechte rode kaart. Twee benen vooruit. Halve moordaanslag.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Hier kan je gewoon iemand z'n carrière mee verneuken... achterlijke overtreding.
Tevens kan dat Rapid er geen klote van. En Riedewald is een geweldige CV![]()
![]()
Maak het jezelf nu niet onnodig moeilijk en prik er een bij.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Je voelt gewoon weer iets aankomenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:29 schreef Abed het volgende:
Maak het jezelf nu niet onnodig moeilijk en prik er een bij.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je met deze selectie geen kampioen wordt dan moet je je eigen echt schamen
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Zenuwen , niet weten ze wat ermee aanmoetenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:34 schreef TheArt het volgende:
Hoe kan je nou weer weggedrukt worden door 10 man. Ik snap dat fenomeen echt niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jongens jongens
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Je verwacht het niet.
Jezus, wat een prutsers.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dit Ajax is nog steeds hetzelfde faalteam als het de afgelopen 5 jaar was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Rapid gaat dit nog winnen
Duurde ook even voordat Dijks door had dat het een gevaarlijke situatie werd
Haha.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch nu PSV Depay en Wijnaldum kwijt is met afstand de beste en breedste selectie![]()
Probeer het eens te onderbouwen? Middenveld bij Ajax is gewoon de toekomst van het Nederlands Elftal, aanval is bij alle nederlandse clubs maar matig en een betere verdediging loopt er ook amper rond. Ik zeg niet dat het top is maar wel veruit het beste in de Eredivisie.quote:![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:39 schreef Ooku het volgende:
De boer godverdomme wisselen. Ajax heeft verse krachten nodiggraag op anoniem![]()
Ja maar... vier keer op rij kampioenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:39 schreef Ooku het volgende:
De boer godverdomme wisselen. Ajax heeft verse krachten nodig
Hoi jongens.
Hebben jullie ook zo'n fijne vakantie gehad? Hoe loopt jullie voorbereiding op het nieuwe seizoen? Bij PSV gaat het niet al te best, maar gelukkig hebben we nog een paar daagjes pauze omdat we kampioen zijn geworden.
Nou, succes he met het kampioenschap binnenhalen dit jaar. Al hoop ik niet dat het lukt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Na 70 minuten is het op, net als in de voorbereiding.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Zucht, dan maak je het jezelf makkelijk, 10 man, en dan nog geef je het weg...
Zom kotsen elke keer weer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
*Zumquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:41 schreef HeatWave het volgende:
Zucht, dan maak je het jezelf makkelijk, 10 man, en dan nog geef je het weg...
Zom kotsen elke keer weer.
![]()
Vuile gemeenaard.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Hebben jullie ook zo'n fijne vakantie gehad? Hoe loopt jullie voorbereiding op het nieuwe seizoen? Bij PSV gaat het niet al te best, maar gelukkig hebben we nog een paar daagjes pauze omdat we kampioen zijn geworden.
Nou, succes he met het kampioenschap binnenhalen dit jaar. Al hoop ik niet dat het lukt.![]()
Ik zie Gudelj wel in het Nederlands elftal spelen, ja.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Probeer het eens te onderbouwen? Middenveld bij Ajax is gewoon de toekomst van het Nederlands Elftal, aanval is bij alle nederlandse clubs maar matig en een betere verdediging loopt er ook amper rond. Ik zeg niet dat het top is maar wel veruit het beste in de Eredivisie.
Maar je hebt wel gelijk over Klaassen en Bazoer.![]()
Hoop wel dat jullie winnen trouwens. Zou ook wel verdiend zijn. Maar de ploeg heeft zichzelf lekker in slaap gesust.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom heeft gudelj een haarband in? Hij heeft geen haar meer.
En schone is een fucking hipster geworden.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Sinkgrave zal daar natuurlijk de meeste wedstrijden spelen. Bovendien heeft Ajax twee redelijk goede Eredivisie spitsen. Beste en breedste selectie met afstand.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik zie Gudelj wel in het Nederlands elftal spelen, ja.
Maar je hebt wel gelijk over Klaassen en Bazoer.![]()
Whahahahaha lache pik! Zeg het zequote:Op woensdag 29 juli 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Nou, succes he met het kampioenschap binnenhalen dit jaar. Al hoop ik niet dat het lukt.![]()
Ja wissel Milik lekker, enige die goed speelde naast Klaassen.
De Boer snapt er echt geen reet van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wellicht meer rust in spelquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:44 schreef superniger het volgende:
Had Heitinga dit kunnen voorkomen als hij in de basis stond?![]()
Het gebrek aan creativiteit op het middenveld breekt dit Ajax weer eens op.
En dan heb ik het nog niet eens over de defensieve onkunde
'Wish I was old and a little sentimental'
Hij had de ploeg met zijn ervaring bij de les gehouden, denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:44 schreef superniger het volgende:
Had Heitinga dit kunnen voorkomen als hij in de basis stond?![]()
De Boer heeft Ajax niet beter gemaakt in al die jaren. Nog nooit weten te overwinteren in de CL en vorig jaar zelfs geen kampioen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja wissel Milik lekker, enige die goed speelde naast Klaassen.
De Boer snapt er echt geen reet van![]()
Van der Hoorn?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:46 schreef Scorpie het volgende:
11 tegen 10 en Frankie gaat lange ballen pompen op onze grote spitswat een treurnis.
'Wish I was old and a little sentimental'
Urzaiz werd verkeerd gebruikt.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geschorst.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:47 schreef Yuhina het volgende:
Waarom wordt Mike vd Hoorn niet gebracht als stormram?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Goede uitgangspositie voor de return.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.![]()
Ach we spelen in ieder geval Europees.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:49 schreef Elan het volgende:
Veldspel is aanzienlijk beter dan vorig seizoen'Wish I was old and a little sentimental'
maar goed deze kunnen jullie hebben jongens
jammer dat het vandaag niet jullie kant op valt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe gaat jullie wedstrijd? Jullie moeten toch ook voor Europees voetbal spelen ? Oh nee.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:49 schreef Elan het volgende:
Veldspel is aanzienlijk beter dan vorig seizoen![]()
die op de bank naast de boer?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:49 schreef Ferdii het volgende:
Ik zie die negert nog wel
De held van Ajax wordenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: