quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:39 schreef Ooku het volgende:
De boer godverdomme wisselen. Ajax heeft verse krachten nodig
Ja maar... vier keer op rij kampioenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:39 schreef Ooku het volgende:
De boer godverdomme wisselen. Ajax heeft verse krachten nodig
*Zumquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:41 schreef HeatWave het volgende:
Zucht, dan maak je het jezelf makkelijk, 10 man, en dan nog geef je het weg...
Zom kotsen elke keer weer.
Vuile gemeenaard.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Hebben jullie ook zo'n fijne vakantie gehad? Hoe loopt jullie voorbereiding op het nieuwe seizoen? Bij PSV gaat het niet al te best, maar gelukkig hebben we nog een paar daagjes pauze omdat we kampioen zijn geworden.
Nou, succes he met het kampioenschap binnenhalen dit jaar. Al hoop ik niet dat het lukt.
Ik zie Gudelj wel in het Nederlands elftal spelen, ja.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Probeer het eens te onderbouwen? Middenveld bij Ajax is gewoon de toekomst van het Nederlands Elftal, aanval is bij alle nederlandse clubs maar matig en een betere verdediging loopt er ook amper rond. Ik zeg niet dat het top is maar wel veruit het beste in de Eredivisie.
Hoop wel dat jullie winnen trouwens. Zou ook wel verdiend zijn. Maar de ploeg heeft zichzelf lekker in slaap gesust.quote:
Sinkgrave zal daar natuurlijk de meeste wedstrijden spelen. Bovendien heeft Ajax twee redelijk goede Eredivisie spitsen. Beste en breedste selectie met afstand.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik zie Gudelj wel in het Nederlands elftal spelen, ja.
Maar je hebt wel gelijk over Klaassen en Bazoer.
Whahahahaha lache pik! Zeg het zequote:Op woensdag 29 juli 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Hebben jullie ook zo'n fijne vakantie gehad? Hoe loopt jullie voorbereiding op het nieuwe seizoen? Bij PSV gaat het niet al te best, maar gelukkig hebben we nog een paar daagjes pauze omdat we kampioen zijn geworden.
Nou, succes he met het kampioenschap binnenhalen dit jaar. Al hoop ik niet dat het lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |