SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
De Boer noemde hem laatst wel als optie daar (ja echt waar) en zou me niks verbazen dat hij daar een paar keer terecht komt.
De Boer stelde zelfs wel eens Sigthorsson op als links- of rechtsbuiten.Oh.![]()
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe het gaat vanavond.graag op anoniem![]()
Overigens is Sinkgraven linksbuiten niet enorm vreemd voor hemzelf. Speelde hij vaker bij Heerenveen![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rot alsjeblieft op Frank met je torren in je kop. Wat wil jij dan zien als Fischer niet fit is?
Dan ga je weer lopen janken over Schøne.![]()
Had dan lekker Andersen meegenomen als vervanger en op linksbuiten gezet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Wat wil jij dan zien als Fischer niet fit is?
Dan ga je weer lopen janken over Schøne.
Sinkgraven moet gewoon op het middenveld spelen.Oh.![]()
Genot, je hele voorbereiding met Sinkgraven op het middenveld gespeeld en dan in de ''belangrijkste wedstrijd van het seizoen'' je ploeg omgooien.![]()
Dit soort topictitels hebben in het verleden niet voor heel veel succes gezorgd jongens
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
En ja, bij 1 oefenwedstrijd kwam Sanogo erin, stond Milik naar mijn idee ook linksbuiten..
St. Etienne - Ajaxquote:El Ghazi (64. Schöne), Milik (73. Menig), Younes (64. Sanogo)Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Had nog liever gehad dat Cerny of Muric doorgeschoven was. Dat er in elk geval een goede vleugelspeler daar staat. Dat geschuif altijd met die spelers...Oh.![]()
Als hij het goed doet dan is het een go anders no go.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:25 schreef PeeJie_ het volgende:
En ja, bij 1 oefenwedstrijd kwam Sanogo erin, stond Milik naar mijn idee ook linksbuiten..
St. Etienne - Ajax
[..]
GGMM vindt deze grap erg leuk.graag op anoniem![]()
Ben ik mee eens, laat ze zich lekker focussen op 1 plek, sommige spelers kunnen prima op meerdere plekken, maar een linksbuiten en spits zijn twee totaal verschillende plekken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Had nog liever gehad dat Cerny of Muric doorgeschoven was. Dat er in elk geval een goede vleugelspeler daar staat. Dat geschuif altijd met die spelers...Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Saaaa goede grapquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als hij het goed doet dan is het een go anders no go.
GGMM vindt deze grap erg leuk.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Een linksbuiten en middenvelder ook.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, laat ze zich lekker focussen op 1 plek, sommige spelers kunnen prima op meerdere plekken, maar een linksbuiten en spits zijn twee totaal verschillende plekken.
We spelen dus eigenlijk gewoon weer 4-4-2. Weer gericht op de controle, weer verdedigend gedacht van Frank.Oh.![]()
Mwoa, een goede links/rechtshalf kan je ook prima links/rechtsvoor zetten. Die positie is denk ik voor een middenvelder dan nog makkelijker in te vullen. Andersom zou ik niet snel doen denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een linksbuiten en middenvelder ook.
We spelen dus eigenlijk gewoon weer 4-4-2. Weer gericht op de controle, weer verdedigend gedacht van Frank.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik moet zeggen dat ik een glimlach niet kon onderdrukken inderdaad.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als hij het goed doet dan is het een go anders no go.
GGMM vindt deze grap erg leuk.![]()
Ja dan is het gewoon hangend als extra middenvelder, maar niet als echte aanvaller.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa, een goede links/rechtshalf kan je ook prima links/rechtsvoor zetten. Die positie is denk ik voor een middenvelder dan nog makkelijker in te vullen. Andersom zou ik niet snel doen denk ik.
Ben sowieso niet zo'n fan van een 4-4-2 systeem.Oh.![]()
Ik heb nog eens overpeinsd en je hebt gelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had dan lekker Andersen meegenomen als vervanger en op linksbuiten gezet.
Sinkgraven moet gewoon op het middenveld spelen.
Ik ben het praktisch altijd eens met Cavaliers dus ik moet hem wel volgen.![]()
Leuk hè, dat je je eigen mening mag hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog eens overpeinsd en je hebt gelijk.
Ik ben het praktisch altijd eens met Cavaliers dus ik moet hem wel volgen.Oh.![]()
Ik heb een eigen mening, inderdaad. Alleen schrik ik ervan hoe vaak we het met elkaar eens zijn. Sorry dat dit gebeurt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk hè, dat je je eigen mening mag hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: