SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
De Boer noemde hem laatst wel als optie daar (ja echt waar) en zou me niks verbazen dat hij daar een paar keer terecht komt.
De Boer stelde zelfs wel eens Sigthorsson op als links- of rechtsbuiten.Oh.![]()
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe het gaat vanavond.graag op anoniem![]()
Overigens is Sinkgraven linksbuiten niet enorm vreemd voor hemzelf. Speelde hij vaker bij Heerenveen![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rot alsjeblieft op Frank met je torren in je kop. Wat wil jij dan zien als Fischer niet fit is?
Dan ga je weer lopen janken over Schøne.![]()
Had dan lekker Andersen meegenomen als vervanger en op linksbuiten gezet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Wat wil jij dan zien als Fischer niet fit is?
Dan ga je weer lopen janken over Schøne.
Sinkgraven moet gewoon op het middenveld spelen.Oh.![]()
Genot, je hele voorbereiding met Sinkgraven op het middenveld gespeeld en dan in de ''belangrijkste wedstrijd van het seizoen'' je ploeg omgooien.![]()
Dit soort topictitels hebben in het verleden niet voor heel veel succes gezorgd jongens
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
En ja, bij 1 oefenwedstrijd kwam Sanogo erin, stond Milik naar mijn idee ook linksbuiten..
St. Etienne - Ajaxquote:El Ghazi (64. Schöne), Milik (73. Menig), Younes (64. Sanogo)Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Had nog liever gehad dat Cerny of Muric doorgeschoven was. Dat er in elk geval een goede vleugelspeler daar staat. Dat geschuif altijd met die spelers...Oh.![]()
Als hij het goed doet dan is het een go anders no go.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:25 schreef PeeJie_ het volgende:
En ja, bij 1 oefenwedstrijd kwam Sanogo erin, stond Milik naar mijn idee ook linksbuiten..
St. Etienne - Ajax
[..]
GGMM vindt deze grap erg leuk.graag op anoniem![]()
Ben ik mee eens, laat ze zich lekker focussen op 1 plek, sommige spelers kunnen prima op meerdere plekken, maar een linksbuiten en spits zijn twee totaal verschillende plekken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Had nog liever gehad dat Cerny of Muric doorgeschoven was. Dat er in elk geval een goede vleugelspeler daar staat. Dat geschuif altijd met die spelers...Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Saaaa goede grapquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als hij het goed doet dan is het een go anders no go.
GGMM vindt deze grap erg leuk.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Een linksbuiten en middenvelder ook.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, laat ze zich lekker focussen op 1 plek, sommige spelers kunnen prima op meerdere plekken, maar een linksbuiten en spits zijn twee totaal verschillende plekken.
We spelen dus eigenlijk gewoon weer 4-4-2. Weer gericht op de controle, weer verdedigend gedacht van Frank.Oh.![]()
Mwoa, een goede links/rechtshalf kan je ook prima links/rechtsvoor zetten. Die positie is denk ik voor een middenvelder dan nog makkelijker in te vullen. Andersom zou ik niet snel doen denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een linksbuiten en middenvelder ook.
We spelen dus eigenlijk gewoon weer 4-4-2. Weer gericht op de controle, weer verdedigend gedacht van Frank.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik moet zeggen dat ik een glimlach niet kon onderdrukken inderdaad.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als hij het goed doet dan is het een go anders no go.
GGMM vindt deze grap erg leuk.![]()
Ja dan is het gewoon hangend als extra middenvelder, maar niet als echte aanvaller.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa, een goede links/rechtshalf kan je ook prima links/rechtsvoor zetten. Die positie is denk ik voor een middenvelder dan nog makkelijker in te vullen. Andersom zou ik niet snel doen denk ik.
Ben sowieso niet zo'n fan van een 4-4-2 systeem.Oh.![]()
Ik heb nog eens overpeinsd en je hebt gelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had dan lekker Andersen meegenomen als vervanger en op linksbuiten gezet.
Sinkgraven moet gewoon op het middenveld spelen.
Ik ben het praktisch altijd eens met Cavaliers dus ik moet hem wel volgen.![]()
Leuk hè, dat je je eigen mening mag hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog eens overpeinsd en je hebt gelijk.
Ik ben het praktisch altijd eens met Cavaliers dus ik moet hem wel volgen.Oh.![]()
Ik heb een eigen mening, inderdaad. Alleen schrik ik ervan hoe vaak we het met elkaar eens zijn. Sorry dat dit gebeurt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk hè, dat je je eigen mening mag hebben.![]()
Ik weet dat je het soms probeert te ontkennen, maar probeer de waarheid onder ogen te komen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een eigen mening, inderdaad. Alleen schrik ik ervan hoe vaak we het met elkaar eens zijn. Sorry dat dit gebeurt.Oh.![]()
Ik ontken niets. Ik heb heus wel een eigen mening, maar die farce dat het niet zo is, wordt in leven gehouden door bepaalde users die hun tijd verdoen met users kapot maken. Kan ik niet zoveel mee.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet dat je het soms probeert te ontkennen, maar probeer de waarheid onder ogen te komen.![]()
Sorry Stijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ontken niets. Ik heb heus wel een eigen mening, maar die farce dat het niet zo is, wordt in leven gehouden door bepaalde users die hun tijd verdoen met users kapot maken. Kan ik niet zoveel mee.Oh.![]()
Maakt niet uit hoor, je mag best een mening hebben over me. Doe ermee wat je wilt, schreeuw het uit, ren ermee over de Kalverstraat,quote:![]()
Zal ik doen als Ajax de CL haaltquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, je mag best een mening hebben over me. Doe ermee wat je wilt, schreeuw het uit, ren ermee over de Kalverstraat,Oh.![]()
'Niet meer' is ook overdreven, even incidenteel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:43 schreef Lemsterr het volgende:
Sinkgraven niet meer in de Busquets rol, jammer.![]()
Dan is er iets flink misgegaan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal ik doen als Ajax de CL haalt![]()
Na de voorbereiding had ik gehoopt dat Sinkgraven daar mocht blijven staan. Toch niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Niet meer' is ook overdreven, even incidenteel.![]()
We rollen dat Rapid Wien gewoon op en in de volgende ronde loten we Club Brugge of Panathinaikos en dan winnen we ook.quote:
Stomen we door naar kwartfinale CL dit datOh.![]()
Ik bedoel slechts dat je doet alsof hij er niet meer gaat spelen, maar dit is gewoon ingeval van nood. Let maar op, als Fischer fit is staat hij dinsdag weer op het middenveld.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:45 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Na de voorbereiding had ik gehoopt dat Sinkgraven daar mocht blijven staan. Toch niet.![]()
Wel zonde dat Sinkgraven dan meteen het slachtoffer is en van zijn "eigen" plek moet. Terwijl ik hem de beste vond ik de voorbereiding.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:45 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Na de voorbereiding had ik gehoopt dat Sinkgraven daar mocht blijven staan. Toch niet.Oh.![]()
Panathinaikos zou wel leuk zijn. Lekker tegen Marcus Berg voetballen, in before hattrick Berg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We rollen dat Rapid Wien gewoon op en in de volgende ronde loten we Club Brugge of Panathinaikos en dan winnen we ook.
Stomen we door naar kwartfinale CL dit dat![]()
En Gudelj op de bank? Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel slechts dat je doet alsof hij er niet meer gaat spelen, maar dit is gewoon ingeval van nood. Let maar op, als Fischer fit is staat hij dinsdag weer op het middenveld.![]()
Die waren vorig jaar al niet veel tegen PSV. En in de voorbereiding hebben we ook al van ze gewonnen natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Panathinaikos zou wel leuk zijn. Lekker tegen Marcus Berg voetballen, in before hattrick Berg.Oh.![]()
Ik denk dat Sinkgraven daar op termijn ook wel een baas in kan worden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal vast ook wel de vrije trappen mogen nemen.Oh.![]()
Waarom niet? Dit is gewoon een noodgeval. De Boer speelt de afgelopen wedstrijden tegen Wolfsburg/Saint-Etienne gewoon met Sinkgraven op het middenveld en Fischer/Younes linksbuiten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:46 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
En Gudelj op de bank? Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.![]()
Zijn best veel gegadigden voor. Gudelj kan het, Milik kan er incidenteel een goeie inschieten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sinkgraven daar op termijn ook wel een baas in kan worden.![]()
Klopt, nog minder reden om Schöne op te stellen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn best veel gegadigden voor. Gudelj kan het, Milik kan er incidenteel een goeie inschieten.Oh.![]()
Gudelj lijkt me een speler die gaat zeiken als hij gepasseerd wordt. Ook gezien de investering lijkt het me niet dat Frank hem zal/kan passeren. Ik hoop dat ik het mis heb hoor...quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is gewoon een noodgeval. De Boer speelt de afgelopen wedstrijden tegen Wolfsburg/Saint-Etienne gewoon met Sinkgraven op het middenveld en Fischer/Younes linksbuiten.![]()
Het zegt sowieso al wat dat Schöne niet meer opgesteld is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, nog minder reden om Schöne op te stellen.
Al zou het best kunnen zijn dat hij voor Sinkgraven kiest uit tactische overwegingen. Schijnt dat Wien met veel aanvallende backs speelt en Sinkgraven kan die ruimte wel prima benutten en is veel sneller dan Schøne.![]()
Waarom speelt Gudelj dan de hele voorbereiding niet als basisklant? Dat is reden genoeg om er vanuit te gaan dat dit gewoon incidenteel is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:50 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Gudelj lijkt me een speler die gaat zeiken als hij gepasseerd wordt. Ook gezien de investering lijkt het me niet dat Frank hem zal/kan passeren. Ik hoop dat ik het mis heb hoor...![]()
Ik vind dat Schöne zijn contract gewoon niet verlengd had moeten worden. Zegt iedereen wel dat het een prima speler is om erbij te hebben, maar als vleugelspeler is hij niet geschikt en voor het middenveld hebben we betere opties. Daarom verkoop ik liever hem nog en zou ik Andersen er nog eerder bijhouden. Of gewoon Cerny/Muric doorschuiven.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt sowieso al wat dat Schöne niet meer opgesteld is.
Al zou het best kunnen zijn dat hij voor Sinkgraven kiest uit tactische overwegingen. Schijnt dat Wien met veel aanvallende backs speelt en Sinkgraven kan die ruimte wel prima benutten en is veel sneller dan Schøne.
Maar Sinkgraven is juist degene die het op middenveld een snelle buitenspeler kan wegsturen met een steekpassOh.![]()
Ik ben benieuwd vanavond. De hele voorbereiding trouwens gemist, wat zijn de hoofdpunten qua ontwikkeling van het team?![]()
In de voorbereiding hoorde hij inderdaad bij de ''bankzitters'', maar op het moment dat het weer ergens om gaat staat hij in de basis. Dus zal en moet spelen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom speelt Gudelj dan de hele voorbereiding niet als basisklant? Dat is reden genoeg om er vanuit te gaan dat dit gewoon incidenteel is.![]()
Riedewald en Tete hebben een basisplaats veroverd achterin. Normaal gesproken was het middenveld Bazoer-Klaassen-Sinkgraven het middenveld. En El Ghazi-Milik-Fischer voorin.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:53 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben benieuwd vanavond. De hele voorbereiding trouwens gemist, wat zijn de hoofdpunten qua ontwikkeling van het team?
Er werd vaker met een 10 gespeeld en vaak ook opportunistischer. Wel werd er bij vlagen beter druk gezet dan vorig jaar, zeker tegen Wolfsburg.Oh.![]()
iik w8 rolandquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Guldelj gaat een of meer goals maken vanavond. Dat geef ik je op een briefje.![]()
Ah okay. Ik zocht al even op waar Van Rhijn gebleven was.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald en Tete hebben een basisplaats veroverd achterin. Normaal gesproken was het middenveld Bazoer-Klaassen-Sinkgraven het middenveld. En El Ghazi-Milik-Fischer voorin.
Er werd vaker met een 10 gespeeld en vaak ook opportunistischer. Wel werd er bij vlagen beter druk gezet dan vorig jaar, zeker tegen Wolfsburg.
Ik vind dat Sinkgraven een poosje het vertrouwen moet krijgen. Je hebt gewoon een Eriksen 2.0 nodig, en Klaassen/Gudelj zijn dat zeker niet.![]()
Sinkgraven was de beste man in de voorbereiding naar mijn mening.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah okay. Ik zocht al even op waar Van Rhijn gebleven was.
Ik vind dat Sinkgraven een poosje het vertrouwen moet krijgen. Je hebt gewoon een Eriksen 2.0 nodig, en Klaassen/Gudelj zijn dat zeker niet.
Hoort wat mij betreft ook altijd te spelen omdat je een creatieve man nodig hebt op het middenveld. Klaassen en Gudelj vind ik wel wat op elkaar lijken qua type.Oh.![]()
Volgens mij heeft nu.nl een streamquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:58 schreef isgeschiedenis het volgende:
Ben ik blind of heeft SBS6 geen stream?Oh.![]()
Waarom wordt dit gvd niet op Sport1 uitgezonden, ik weiger te kijken naar die campingzender. Dan maar duitse stream zoeken.Even a broken clock is right twice a day.![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:02 schreef danos het volgende:
Waarom wordt dit gvd niet op Sport1 uitgezonden, ik weiger te kijken naar die campingzender. Dan maar duitse stream zoeken.
Oh.![]()
Zie het hem nog doen ook hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boer
van Rhijn-van der Hoorn-Heitinga-Viergever
Gudelj-Bazoer-Dijks
Schone-Sanogo-Milik![]()
Waar de fack heb jij het nou weer over? Heeft hij ooit eerder geklaagd?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:50 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Gudelj lijkt me een speler die gaat zeiken als hij gepasseerd wordt. Ook gezien de investering lijkt het me niet dat Frank hem zal/kan passeren. Ik hoop dat ik het mis heb hoor...Of zuig je dit allemaal uit je duim?
![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar de fack heb jij het nou weer over? Heeft hij ooit eerder geklaagd?Of zuig je dit allemaal uit je duim?
Optie twee dus.![]()
Gudelj lijkt me juist geen jankzak zoals Kishna. Die jonge heeft zijn hele carrière kei hard gewerkt om te komen waar hij nu is.quote:![]()
Ik denk niet dat een speler van zijn kaliber even op het bankie gaat plaatsnemen, omdat ene Sinkgraven op zijn positie moet spelen, nee.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar de fack heb jij het nou weer over? Heeft hij ooit eerder geklaagd?Of zuig je dit allemaal uit je duim?
![]()
En wat precies is zijn kaliber?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een speler van zijn kaliber even op het bankie gaat plaatsnemen, omdat ene Sinkgraven op zijn positie moet spelen, nee.![]()
Watquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
omdat ene Sinkgraven op zijn positie moet spelen, nee..
Sinkgraven is verreweg de meest creatieve speler in deze hoop en die wil jij op de bank zetten voor FYSIEK STERK LENGTE KRACHT UITSTRALING BODY?![]()
Eén van de beste spelers van de Eredivisie bij Az. Week in week uitblinker zijn bij een matig team als Az. Sinkgraven heeft er net een aardig jaartje bij Heerenveen opzitten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat precies is zijn kaliber?![]()
Juist niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat.
Sinkgraven is verreweg de meest creatieve speler in deze hoop en die wil jij op de bank zetten voor FYSIEK STERK LENGTE KRACHT UITSTRALING BODY?![]()
is goed, laten we het hopenquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
als hij scoort bepaal jij een week mij ui
graag op anoniem![]()
Hahaha. Gudelj is goed hoor begrijp me niet verkeerd maar ook hij zal kei hard moeten werken om bij Ajax aan de bak te komen laat staan uitblinken. Sinkgraven heeft bovendien ook nog eens veel meer talent.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:16 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Eén van de beste spelers van de Eredivisie bij Az. Week in week uitblinker zijn bij een matig team als Az. Sinkgraven heeft er net een aardig jaartje bij Heerenveen opzitten.![]()
Haten op Sinkgodgenotquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een speler van zijn kaliber even op het bankie gaat plaatsnemen, omdat ene Sinkgraven op zijn positie moet spelen, nee.
Oh.![]()
Sinkgraven heeft veel meer talent, daarom is het zo zonde dat die jongen op linksbuiten moet plaatsnemen.![]()
Zou eerder zonde zijn om gudelj op de bank te laten zitten omdat Singraven op zijn voornaamste plek MOET spelen. Bij Heerenveen heeft hij zovaak linksvoor gespeeld.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:19 schreef Lemsterr het volgende:
Sinkgraven heeft veel meer talent, daarom is het zo zonde dat die jongen op linksbuiten moet plaatsnemen.
En talent koop je in een CL wedstrijd niets voor. Gaat erom wat je nu heb staan.![]()
Sinkgraven
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee je moet gewoon een creatieve speler hebben op het middenveld. Daarom moet Sinkgraven daar staan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:22 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Zou eerder zonde zijn om gudelj op de bank te laten zitten omdat Singraven op zijn voornaamste plek MOET spelen. Bij Heerenveen heeft hij zovaak linksvoor gespeeld.
En talent koop je in een CL wedstrijd niets voor. Gaat erom wat je nu heb staan.
Waarom wil altijd iedereen creatieve spelers dumpen op de vleugels
Oh.![]()
En riedegod in de verdedigingquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Dan nog Bazoer op het middenveld en Klaassen als aanvoerder. Boh
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Sowieso beste aanval en middenveld van de Eredivisie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Dan nog Bazoer op het middenveld en Klaassen als aanvoerder. Boh![]()
Aanval weet ik nog nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso beste aanval en middenveld van de Eredivisie.
Middenveld potentieel Oranje middenveldOh.![]()
Het is in heel de Eredivisie armoede voorin. Wij hebben dan tenminste nog Ghaziquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanval weet ik nog niet
Middenveld potentieel Oranje middenveld![]()
Hun spits, Robert Béric.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:31 schreef Gruisman het volgende:
Hebben ze bij Rapid nog een gevaarlijke speler? Ken er niet eentje.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Hopen dat Fischer ook goed terugkomtquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is in heel de Eredivisie armoede voorin. Wij hebben dan tenminste nog GhaziOh.![]()
Komt goed, die jonge heeft zo veel drive.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen dat Fischer ook goed terugkomt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: