En wat precies is zijn kaliber?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een speler van zijn kaliber even op het bankie gaat plaatsnemen, omdat ene Sinkgraven op zijn positie moet spelen, nee.
Watquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
omdat ene Sinkgraven op zijn positie moet spelen, nee.
Eén van de beste spelers van de Eredivisie bij Az. Week in week uitblinker zijn bij een matig team als Az. Sinkgraven heeft er net een aardig jaartje bij Heerenveen opzitten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat precies is zijn kaliber?
Juist niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat.
Sinkgraven is verreweg de meest creatieve speler in deze hoop en die wil jij op de bank zetten voor FYSIEK STERK LENGTE KRACHT UITSTRALING BODY?
is goed, laten we het hopenquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
als hij scoort bepaal jij een week mij ui
Hahaha. Gudelj is goed hoor begrijp me niet verkeerd maar ook hij zal kei hard moeten werken om bij Ajax aan de bak te komen laat staan uitblinken. Sinkgraven heeft bovendien ook nog eens veel meer talent.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:16 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Eén van de beste spelers van de Eredivisie bij Az. Week in week uitblinker zijn bij een matig team als Az. Sinkgraven heeft er net een aardig jaartje bij Heerenveen opzitten.
Haten op Sinkgodgenotquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:14 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een speler van zijn kaliber even op het bankie gaat plaatsnemen, omdat ene Sinkgraven op zijn positie moet spelen, nee.
Zou eerder zonde zijn om gudelj op de bank te laten zitten omdat Singraven op zijn voornaamste plek MOET spelen. Bij Heerenveen heeft hij zovaak linksvoor gespeeld.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:19 schreef Lemsterr het volgende:
Sinkgraven heeft veel meer talent, daarom is het zo zonde dat die jongen op linksbuiten moet plaatsnemen.
Nee je moet gewoon een creatieve speler hebben op het middenveld. Daarom moet Sinkgraven daar staan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:22 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Zou eerder zonde zijn om gudelj op de bank te laten zitten omdat Singraven op zijn voornaamste plek MOET spelen. Bij Heerenveen heeft hij zovaak linksvoor gespeeld.
En talent koop je in een CL wedstrijd niets voor. Gaat erom wat je nu heb staan.
En riedegod in de verdedigingquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Dan nog Bazoer op het middenveld en Klaassen als aanvoerder. Boh
Sowieso beste aanval en middenveld van de Eredivisie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Dan nog Bazoer op het middenveld en Klaassen als aanvoerder. Boh
Aanval weet ik nog nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso beste aanval en middenveld van de Eredivisie.
Het is in heel de Eredivisie armoede voorin. Wij hebben dan tenminste nog Ghaziquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanval weet ik nog niet
Middenveld potentieel Oranje middenveld
Hun spits, Robert Béric.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:31 schreef Gruisman het volgende:
Hebben ze bij Rapid nog een gevaarlijke speler? Ken er niet eentje.
Hopen dat Fischer ook goed terugkomtquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is in heel de Eredivisie armoede voorin. Wij hebben dan tenminste nog Ghazi
Komt goed, die jonge heeft zo veel drive.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen dat Fischer ook goed terugkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |