Gudelj lijkt me een speler die gaat zeiken als hij gepasseerd wordt. Ook gezien de investering lijkt het me niet dat Frank hem zal/kan passeren. Ik hoop dat ik het mis heb hoor...quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is gewoon een noodgeval. De Boer speelt de afgelopen wedstrijden tegen Wolfsburg/Saint-Etienne gewoon met Sinkgraven op het middenveld en Fischer/Younes linksbuiten.
Het zegt sowieso al wat dat Schöne niet meer opgesteld is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, nog minder reden om Schöne op te stellen.
Waarom speelt Gudelj dan de hele voorbereiding niet als basisklant? Dat is reden genoeg om er vanuit te gaan dat dit gewoon incidenteel is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:50 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Gudelj lijkt me een speler die gaat zeiken als hij gepasseerd wordt. Ook gezien de investering lijkt het me niet dat Frank hem zal/kan passeren. Ik hoop dat ik het mis heb hoor...
Ik vind dat Schöne zijn contract gewoon niet verlengd had moeten worden. Zegt iedereen wel dat het een prima speler is om erbij te hebben, maar als vleugelspeler is hij niet geschikt en voor het middenveld hebben we betere opties. Daarom verkoop ik liever hem nog en zou ik Andersen er nog eerder bijhouden. Of gewoon Cerny/Muric doorschuiven.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt sowieso al wat dat Schöne niet meer opgesteld is.
Al zou het best kunnen zijn dat hij voor Sinkgraven kiest uit tactische overwegingen. Schijnt dat Wien met veel aanvallende backs speelt en Sinkgraven kan die ruimte wel prima benutten en is veel sneller dan Schøne.
In de voorbereiding hoorde hij inderdaad bij de ''bankzitters'', maar op het moment dat het weer ergens om gaat staat hij in de basis. Dus zal en moet spelen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom speelt Gudelj dan de hele voorbereiding niet als basisklant? Dat is reden genoeg om er vanuit te gaan dat dit gewoon incidenteel is.
Riedewald en Tete hebben een basisplaats veroverd achterin. Normaal gesproken was het middenveld Bazoer-Klaassen-Sinkgraven het middenveld. En El Ghazi-Milik-Fischer voorin.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:53 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben benieuwd vanavond. De hele voorbereiding trouwens gemist, wat zijn de hoofdpunten qua ontwikkeling van het team?
iik w8 rolandquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Guldelj gaat een of meer goals maken vanavond. Dat geef ik je op een briefje.
Ah okay. Ik zocht al even op waar Van Rhijn gebleven was.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald en Tete hebben een basisplaats veroverd achterin. Normaal gesproken was het middenveld Bazoer-Klaassen-Sinkgraven het middenveld. En El Ghazi-Milik-Fischer voorin.
Er werd vaker met een 10 gespeeld en vaak ook opportunistischer. Wel werd er bij vlagen beter druk gezet dan vorig jaar, zeker tegen Wolfsburg.
Sinkgraven was de beste man in de voorbereiding naar mijn mening.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ah okay. Ik zocht al even op waar Van Rhijn gebleven was.
Ik vind dat Sinkgraven een poosje het vertrouwen moet krijgen. Je hebt gewoon een Eriksen 2.0 nodig, en Klaassen/Gudelj zijn dat zeker niet.
Volgens mij heeft nu.nl een streamquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:58 schreef isgeschiedenis het volgende:
Ben ik blind of heeft SBS6 geen stream?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:02 schreef danos het volgende:
Waarom wordt dit gvd niet op Sport1 uitgezonden, ik weiger te kijken naar die campingzender. Dan maar duitse stream zoeken.
Zie het hem nog doen ook hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boer
van Rhijn-van der Hoorn-Heitinga-Viergever
Gudelj-Bazoer-Dijks
Schone-Sanogo-Milik
Waar de fack heb jij het nou weer over? Heeft hij ooit eerder geklaagd?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:50 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Gudelj lijkt me een speler die gaat zeiken als hij gepasseerd wordt. Ook gezien de investering lijkt het me niet dat Frank hem zal/kan passeren. Ik hoop dat ik het mis heb hoor...
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar de fack heb jij het nou weer over? Heeft hij ooit eerder geklaagd?Of zuig je dit allemaal uit je duim?
Gudelj lijkt me juist geen jankzak zoals Kishna. Die jonge heeft zijn hele carričre kei hard gewerkt om te komen waar hij nu is.quote:
Ik denk niet dat een speler van zijn kaliber even op het bankie gaat plaatsnemen, omdat ene Sinkgraven op zijn positie moet spelen, nee.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar de fack heb jij het nou weer over? Heeft hij ooit eerder geklaagd?Of zuig je dit allemaal uit je duim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |