Ik weet dat je het soms probeert te ontkennen, maar probeer de waarheid onder ogen te komen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een eigen mening, inderdaad. Alleen schrik ik ervan hoe vaak we het met elkaar eens zijn. Sorry dat dit gebeurt.
Ik ontken niets. Ik heb heus wel een eigen mening, maar die farce dat het niet zo is, wordt in leven gehouden door bepaalde users die hun tijd verdoen met users kapot maken. Kan ik niet zoveel mee.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet dat je het soms probeert te ontkennen, maar probeer de waarheid onder ogen te komen.
Sorry Stijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ontken niets. Ik heb heus wel een eigen mening, maar die farce dat het niet zo is, wordt in leven gehouden door bepaalde users die hun tijd verdoen met users kapot maken. Kan ik niet zoveel mee.
Maakt niet uit hoor, je mag best een mening hebben over me. Doe ermee wat je wilt, schreeuw het uit, ren ermee over de Kalverstraat,quote:
Zal ik doen als Ajax de CL haaltquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, je mag best een mening hebben over me. Doe ermee wat je wilt, schreeuw het uit, ren ermee over de Kalverstraat,
'Niet meer' is ook overdreven, even incidenteel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:43 schreef Lemsterr het volgende:
Sinkgraven niet meer in de Busquets rol, jammer.
Dan is er iets flink misgegaan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal ik doen als Ajax de CL haalt
Na de voorbereiding had ik gehoopt dat Sinkgraven daar mocht blijven staan. Toch niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Niet meer' is ook overdreven, even incidenteel.
We rollen dat Rapid Wien gewoon op en in de volgende ronde loten we Club Brugge of Panathinaikos en dan winnen we ook.quote:
Ik bedoel slechts dat je doet alsof hij er niet meer gaat spelen, maar dit is gewoon ingeval van nood. Let maar op, als Fischer fit is staat hij dinsdag weer op het middenveld.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:45 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Na de voorbereiding had ik gehoopt dat Sinkgraven daar mocht blijven staan. Toch niet.
Wel zonde dat Sinkgraven dan meteen het slachtoffer is en van zijn "eigen" plek moet. Terwijl ik hem de beste vond ik de voorbereiding.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:45 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Na de voorbereiding had ik gehoopt dat Sinkgraven daar mocht blijven staan. Toch niet.
Panathinaikos zou wel leuk zijn. Lekker tegen Marcus Berg voetballen, in before hattrick Berg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We rollen dat Rapid Wien gewoon op en in de volgende ronde loten we Club Brugge of Panathinaikos en dan winnen we ook.
Stomen we door naar kwartfinale CL dit dat
En Gudelj op de bank? Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel slechts dat je doet alsof hij er niet meer gaat spelen, maar dit is gewoon ingeval van nood. Let maar op, als Fischer fit is staat hij dinsdag weer op het middenveld.
Die waren vorig jaar al niet veel tegen PSV. En in de voorbereiding hebben we ook al van ze gewonnen natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Panathinaikos zou wel leuk zijn. Lekker tegen Marcus Berg voetballen, in before hattrick Berg.
Ik denk dat Sinkgraven daar op termijn ook wel een baas in kan worden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal vast ook wel de vrije trappen mogen nemen.
Waarom niet? Dit is gewoon een noodgeval. De Boer speelt de afgelopen wedstrijden tegen Wolfsburg/Saint-Etienne gewoon met Sinkgraven op het middenveld en Fischer/Younes linksbuiten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:46 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
En Gudelj op de bank? Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
Zijn best veel gegadigden voor. Gudelj kan het, Milik kan er incidenteel een goeie inschieten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sinkgraven daar op termijn ook wel een baas in kan worden.
Klopt, nog minder reden om Schöne op te stellen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn best veel gegadigden voor. Gudelj kan het, Milik kan er incidenteel een goeie inschieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |