Het jammere ervan is dat hij niet eens 1x keek.. hij weet toch verdomme van wie die de bal kreegquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:52 schreef Gruisman het volgende:
Eerste 20 minuten waren wel erg matig maar daarna. Jammer van die kans van Ghazi, dat wel
Ja inderdaad, maakte het daarna wel goed met de bal op Gudeljquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:53 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Het jammere ervan is dat hij niet eens 1x keek.. hij weet toch verdomme van wie die de bal kreeg
Die van Milik bij de 0-2 was ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik spoot het plafond eraf bij die aanname van Sinkgenot
Mooie actie bij die kans van Gudeljquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:54 schreef Pedroso het volgende:
Sowieso heeft El Ghazi altijd wel dreiging in balbezit. Gaat een toppertje worden.
We gingen hier schreeuwenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik spoot het plafond eraf bij die aanname van Sinkgenot
Ik denk dat siggy nog wel komtquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:57 schreef artelligence het volgende:
Benieuwd of Kishna er nog in komt de tweede helft
Milik zijn linkerpootjequote:Op woensdag 29 juli 2015 21:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die van Milik bij de 0-2 was ook niet verkeerd.
Toen ik juichte schrokken mijn ouders en zeiden ze dat ik normaal moest doenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We gingen hier schreeuwenmijn broer en ik iedereen hier van wtf
Dat moet jij zeker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik juichte schrokken mijn ouders en zeiden ze dat ik normaal moest doen
Dat is een no go.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:58 schreef DaveDave09 het volgende:
Hopelijk snel 0-3, dan kan sanogo nog ff spelen
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rot alsjeblieft op Frank met je torren in je kop
Ga je schamen ga je schamen waardeloos waardeloos matigquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je met deze selectie geen kampioen wordt dan moet je je eigen echt schamen
PSV is niet niks.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je met deze selectie geen kampioen wordt dan moet je je eigen echt schamen
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je net zien dat Ajax denkt dat ze er zijn en het nog 2-2 wordt
Wel op de goede plaats maar uitgerekend dat deed hij niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:10 schreef gniffie het volgende:
Haha haten op Tete hieromwat had hij hieraan kunnen doen dan? Hij dekte zijn man perfect, hij kan niet op 2 plaatsten tegelijk lopen
Wat? Diegene die scoorde kwam voor Tete hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:10 schreef gniffie het volgende:
Haha haten op Tete hieromwat had hij hieraan kunnen doen dan? Hij dekte zijn man perfect, hij kan niet op 2 plaatsten tegelijk lopen
Zoet, de Jong, Propper, Maher, Willems.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie is daar dan van enig niveau buiten Guardado om?
De Jong vooruit die geef ik je dat is een aardige spits. Willems heeft jaren lopen prutsen en kent een goed seizoen dat moet die eerst maar eens doortrekken de rest is pure middelmaat.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoet, de Jong, Propper, Maher, Willems.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |