SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja want net was ik ucs dingen aan het schrijven. Meneertje fokker komt boel verzieken door aanzien te proberen krijgen om op mij te bashen.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Vanaf deze post gaat iedereen weer aardig tegen elkaar doen.
Go!
Nou niet echt want Froome reed niet in een berm en ik moest die vreselijke Bocht 7 weer aanschouwen waar alle proleten van Nederland zich verzamelen om ons land voor lul te zetten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]Heb jij vandaag een beetje genoten van de etappe?
Niemand dwingt je hier te postenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin meer in dit topic
Ik word wel gedwongen hier te posten. Hij zal het nu vast uit schaamte ontkennen, maar specularium heeft me gezegd dat hij zelfmoord pleegt als ik hier ooit stop met posten.quote:
Je maakt het nu wel heeeeel verleidelijk om jou weg te jagen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik word wel gedwongen hier te posten. Hij zal het nu vast uit schaamte ontkennen, maar specularium heeft me gezegd dat hij zelfmoord pleegt als ik hier ooit stop met posten.
Dus dat kan natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel heeeeel verleidelijk om jou weg te jagen.
Nou, een paar doen nu Isketch.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:33 schreef Webschip het volgende:
Er is tenminste hier nog wat leven in tegenstelling bij de buur SC.
Hoiquote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:33 schreef Webschip het volgende:
Is ie ook nog te klein voor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:37 schreef Webschip het volgende:
Ik zag dat Fylax nog steeds geen mod is.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Is er eigenlijk een bepaalde leeftijdsgrens om mod te zijn?
En misschien ook gemaximeerd op 100 jaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat die grens op zijn minst bij 12 ligt.
Ja. Kijk maar naar Corrie.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
En misschien ook gemaximeerd op 100 jaar.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:33 schreef Webschip het volgende:
175 of zoquote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die is nog geen 100 jaar volgens mij.
Ja!quote:Op zondag 26 juli 2015 00:50 schreef Specularium het volgende:
Ex Machina (2015) - IMDb
Ik vond dit wel leuk.
Oh ja die moest ik ook nog kijken van iemand, ben wel benieuwd.quote:Op zondag 26 juli 2015 00:50 schreef Specularium het volgende:
Ex Machina (2015) - IMDb
Ik vond dit wel leuk.
Morgen vrije dag, dus dat wordt lekker eten maken. Maar ik weet niet wat ik moet maken, op kaascroissants en cörek na.quote:
Beetje fruit tussendoor.quote:Op zondag 26 juli 2015 01:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Morgen vrije dag, dus dat wordt lekker eten maken. Maar ik weet niet wat ik moet maken, op kaascroissants en cörek na.
Komt goudquote:Op zondag 26 juli 2015 01:30 schreef anonymoussie het volgende:
Post je wel wat pics van je zelfgemaakte gerechten, morgen?
Kook je zo lekker dan?quote:Op zondag 26 juli 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Like drawsomething dus.
Geen honger krijgen van de foodpics he
Opsopquote:Op zondag 26 juli 2015 01:47 schreef anonymoussie het volgende:
Ik vind dit wel spannend hoor, Opsop.
Dat was het eerste dat in mij opkwam bij het zien van haar oorspronkelijke username.quote:Op zondag 26 juli 2015 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom kano eigenlijk, moussie.
chocolade mousse
Origineelquote:Op zondag 26 juli 2015 01:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat was het eerste dat in mij opkwam bij het zien van haar oorspronkelijke username.
Ja die wist ik, daar was ook een vooralarm "groot" voor afgegeven.. een zogeheten panpan call.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Angstige momenten voor passagiers bij noodlanding Schiphol
Nog een.
quote:
Weer dat nummer in mijn hoofdquote:Op zondag 26 juli 2015 03:14 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij zegt ie toch echt: "Ik ben Turk Turk Turk, jij bent Turk Turk Turk, allemaal Turk Turk Turk Frutsel Turk Turk Turk"
quote:Op zondag 26 juli 2015 03:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja die wist ik, daar was ook een vooralarm "groot" voor afgegeven.. een zogeheten panpan call.
Ik heb Schiphol vandaag niet eens echt zitten volgen, het was hier al chaos genoeg. En we hebben een record te pakken, 121 km p/uur geloof ik.quote:
Ben je niet even tegen de wind gaan leunen?quote:Op zondag 26 juli 2015 03:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb Schiphol vandaag niet eens echt zitten volgen, het was hier al chaos genoeg. En we hebben een record te pakken, 121 km p/uur geloof ik.
Eigenlijk niet, we zijn hier ook gewoon heel nuchter als er wat wind staat. Maar vandaag was wel bijzonder aangezien er aardig wat bomen zijn omgewaaid, dat was wel even anders dan normaal.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je niet even tegen de wind gaan leunen?
Ja hier heb ik er eigenlijk weinig last van gehad, ook geen meldingen van omgevallen bomen. Al vertrouw ik die bomen voor mijn huis alsnog niet, ondanks dat het gewoon irritant onkruid is.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, we zijn hier ook gewoon heel nuchter als er wat wind staat. Maar vandaag was wel bijzonder aangezien er aardig wat bomen zijn omgewaaid, dat was wel even anders dan normaal.
Zijn het getinte bomen?quote:Op zondag 26 juli 2015 03:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al vertrouw ik die bomen voor mijn huis alsnog niet, ondanks dat het gewoon irritant onkruid is.
Nee ik weet niet wat het is, schiet ook overal uit de grond en als je even niet oplet staat er opeens een boom in je tuin.quote:
Coniferaequote:Op zondag 26 juli 2015 03:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik weet niet wat het is, schiet ook overal uit de grond en als je even niet oplet staat er opeens een boom in je tuin.
Nee, het is een loofboom. Volgens mij iets van een wilde kers of kastanje alleen dan zonder vruchten.quote:
Zusje van Triggershot denk ik.quote:
Ja die zag ik ook langskomenquote:
Ah nee die ken ik, vervelende bomen zijn dat. als je even naar binnen gaat om een kopje thee in te schenken staat er BAM! ineens een boom in je tuin die je zonlicht verduisterd op je kleine terrasje..quote:Op zondag 26 juli 2015 03:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik weet niet wat het is, schiet ook overal uit de grond en als je even niet oplet staat er opeens een boom in je tuin.
Dit moet haast wel een speciale inrichting voor probleemkinderen zijn, die mensen maken aardig wat mee.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:51 schreef LTVDK het volgende:
Wel knap hoe die vrouw haar geduld nog kan bewaren
Ja waardeloos spul, ondertussen heeft het ook de achtertuin bereiktquote:Op zondag 26 juli 2015 03:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ah nee die ken ik, vervelende bomen zijn dat. als je even naar binnen gaat om een kopje thee in te schenken staat er BAM! ineens een boom in je tuin die je zonlicht verduisterd op je kleine terrasje..
Ja was volgens mij uit zo'n docu over probleemkinderen, zaten nog wel meer van zulk soort 'pareltjes' inquote:Op zondag 26 juli 2015 03:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit moet haast wel een speciale inrichting voor probleemkinderen zijn, die mensen maken aardig wat mee.
Of een gemiddelde school in de kansenwijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit moet haast wel een speciale inrichting voor probleemkinderen zijn, die mensen maken aardig wat mee.
Het veelvuldig gekanker doet wel denken aan een bepaalde Hofstad jaquote:Op zondag 26 juli 2015 04:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of een gemiddelde school in de kansenwijk.
Ik moest lachen.quote:De video trok veel kijkers en verspreidde zich naar YouTube, waar hij werd geupload onder namen als "Klote Kind" en "Kind scheld juf uit". Ook werden er 'remixen' gemaakt
Weet je hoe lang dat duurt?quote:
Ja te lang voor nu. Dan maar wat korter vermaak:quote:
Ik vind haar normaal ook een agressief paard maar hier had ze volgens mij een beetje gelijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 04:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja te lang voor nu. Dan maar wat korter vermaak:
Kwamen ze een paar weken later met het bericht dat het zijn winkel wel wasquote:Op zondag 26 juli 2015 04:14 schreef YokiKater het volgende:
Dit is wel 1 van de beste remixen van een viral video
Geen idee wie het is eigenlijkquote:Op zondag 26 juli 2015 04:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind haar normaal ook een agressief paard maar hier had ze volgens mij een beetje gelijk.
Oh dat mens ...quote:
Tenminste een normaal persoon ja, niet zo'n beroepsjankzak als Appaquote:Op zondag 26 juli 2015 04:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die is goed. Maar Sjaak is sowieso wel een baas itt Appa.
Tenminste een normale dealer.quote:Op zondag 26 juli 2015 04:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenminste een normaal persoon ja, niet zo'n beroepsjankzak als Appa
Ik ga ook maar eens pitten, straks is het gewoon al lichtquote:Op zondag 26 juli 2015 04:43 schreef LTVDK het volgende:
Oh fuck, heb eigenlijk niet het idee dat het al weer zo laat is, tijd om mijn bed in te duiken
Ik ga 15km wandelen / hardlopen zoquote:Op zondag 26 juli 2015 09:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet gaan fitnessen maar ik heb niet eens een beetje zin. #fatmanstruggles
Mag ik mee eten?quote:Op zondag 26 juli 2015 11:41 schreef Kauai het volgende:
Ik ga zo winkelen en daarna uit eten met een vriendin.
Kom maar langs.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mag ik mee eten?
Hardlopen was niet zo'n succes, dus de reis duurt wat langer. Dan een uurtje sleutelen en dan met de motor terug.
Ik sla jou he.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij helemaal geen Turk bent.
Slander zeg ik je.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja daarom snap ook niet wat Specularium zegt.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:26 schreef timmmmm het volgende:
we zijn toch allemaal turk of heb ik weer wat gemist
Niet om te stoken he, maar hij noemde dit unieke bloempje jouw zusje ...quote:
Ieder Turkse moet haar snorretje mannetje staan, niets mis mee.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet om te stoken he, maar hij noemde dit unieke bloempje jouw zusje ...
Toevallig wat meer info hierover?quote:Op zondag 26 juli 2015 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet om te stoken he, maar hij noemde dit unieke bloempje jouw zusje ...
Denenquote:Op zondag 26 juli 2015 13:48 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb vandaag naar een Deense film gekeken.
Jij hebt afgelopen weekend wel 800 films gezien is het niet?quote:Op zondag 26 juli 2015 13:48 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb vandaag naar een Deense film gekeken.
quote:Op zondag 26 juli 2015 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt afgelopen weekend wel 800 films gezien is het niet?
In de jaren '90 vooral, nu volop vervangen door own productions.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet het wel ondertiteld zijn.
Kijken Turken nu ook naar Bollywood films?
Die zitten vol met sensueel dansende mannen, dus dat zal wel weer ja.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet het wel ondertiteld zijn.
Kijken Turken nu ook naar Bollywood films?
Romantische komedies.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor genre geniet je vooral van?
quote:Op zondag 26 juli 2015 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Topic openen in Fokkers helpen Fokkers?
Het kan dan wel een enorm zeikwijf zijn, maar dat is niet mijn type.quote:
Ik had het niet over Yasmin.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het kan dan wel een enorm zeikwijf zijn, maar dat is niet mijn type.
Turkse collega van mij kijkt nog steeds.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de jaren '90 vooral, nu volop vervangen door own productions.
Wat voor genre geniet je vooral van?
Dat is geen zeikwijfquote:
Turkse vrouwen.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Turkse collega van mij kijkt nog steeds.
Geen langdradig gedoe. Humor, actie, cultuur.
Nee jij bent gewoon mijn lievelingquote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 13:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen dm's mag publiceren.
quote:Op zondag 26 juli 2015 13:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik je serieus kan aanranden.
Sorry dat ik je dromen kapot moet maken, ik weet dat je mapima heel graag had gesproken. Helaas ben ik niemands kloonquote:Op zondag 26 juli 2015 13:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij daar een kloon van was
Dan kunnen we geen spareribs en speklapjes eten, of hij moet zijn eigen halal barbecue krijgenquote:
Irritant. En de hele tijd die bullshit reacties van dr. Maar jij mocht het wel dus?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat was er met d'r. Enige wat ik begreep was dat ze veel mannen om haar vingertje windde?
Trigger is gewoon in Nederland geboren of vroeg naar Nederland verhuist. Nederlands is zn sterkste punt qua talen en daar moet hij erg aan werken nog. Z'n Turks zal vermoedelijk vele malen minder tot bijna 0 zijn zoals veel Nederlanders uitgelachen worden als ze wanhopig willen laten zien dat ze nog iets met Turkije hebben net als die trailer trash aan Nederlanders in Amerika die in de jaren '50 van Nederland zijn blijven hangen en juliana aanbidden en Amerikaans Nederlands spreken. En dus conservatief blijven en Nederland niet willen zien moderniseren. Heeft Nederland niets aan, heeft Amerika niets aan.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kunnen we geen spareribs en speklapjes eten, of hij moet zijn eigen halal barbecue krijgen
Omg ga je hier nou serieus verder?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trigger is gewoon in Nederland geboren of vroeg naar Nederland verhuist. Nederlands is zn sterkste punt qua talen en daar moet hij erg aan werken nog. Z'n Turks zal vermoedelijk vele malen minder tot bijna 0 zijn zoals veel Nederlanders uitgelachen worden als ze wanhopig willen laten zien dat ze nog iets met Turkije hebben net als die trailer trash aan Nederlanders in Amerika die in de jaren '50 van Nederland zijn blijven hangen en juliana aanbidden. En dus conservatief blijven en Nederland niet willen zien moderniseren.
Haalt verder een wanhopig wit voetje bij de IS en de salafisten met z'n vorige ondertitel, en dat zijn Arabieren. Hij is fan van Erdogan die met de Salafisten en de broederschap flirt. Dat soort mommy-issues. Heeft verder geen idee meer van Turkije buiten de vakanties om.
Hoor van veel Turken al dat veel Turkse Nederlanders "anders" zijn en tussen wal en schip vallen. Zien Turkije liever conservatief kapot gaan dan dat ze moderne ontwikkeling willen zien die ze niet uit de verhalen kennen.
Dus neem 'm ff mee naar een barbeque ofzo, doe de horlepiep met 'm, drink een biertje eet wat stroopwafels en laat 'm zien dat hij een identiteit heeft. De Nederlandse. Haal die Erdogan posters van z'n muur en verder niet meer met Turkije laten bemoeien.
Haar heb ik niet meegemaakt, ik weet niet meer wie maar iemand vertelde eens over haar tegen mij.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Irritant. En de hele tijd die bullshit reacties van dr. Maar jij mocht het wel dus?
Ik hoor beethoven deuntje.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trigger is gewoon in Nederland geboren of vroeg naar Nederland verhuist. Nederlands is zn sterkste punt qua talen en daar moet hij erg aan werken nog. Z'n Turks zal vermoedelijk vele malen minder tot bijna 0 zijn zoals veel Nederlanders uitgelachen worden als ze wanhopig willen laten zien dat ze nog iets met Turkije hebben net als die trailer trash aan Nederlanders in Amerika die in de jaren '50 van Nederland zijn blijven hangen en juliana aanbidden en Amerikaans Nederlands spreken. En dus conservatief blijven en Nederland niet willen zien moderniseren. Heeft Nederland niets aan, heeft Amerika niets aan.
Haalt verder een wanhopig wit voetje bij de IS en de salafisten met z'n vorige ondertitel, en dat zijn Arabieren. Hij is fan van Erdogan die met de Salafisten en de broederschap flirt. Dat soort mommy-issues. Heeft verder geen idee meer van Turkije buiten de vakanties om.
Hoor van veel Turken al dat veel Turkse Nederlanders "anders" zijn en tussen wal en schip vallen. Zien Turkije liever conservatief kapot gaan dan dat ze moderne ontwikkeling willen zien die ze niet uit de verhalen kennen.
Dus neem 'm ff mee naar een barbeque ofzo, doe de horlepiep met 'm, drink een biertje eet wat stroopwafels en laat 'm zien dat hij een identiteit heeft. De Nederlandse. Haal die Erdogan posters van z'n muur en verder niet meer met Turkije laten bemoeien.
Dat was ik dus inderdaad van plan, maar hij wil nietquote:Op zondag 26 juli 2015 14:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dus neem 'm ff mee naar een barbeque ofzo
tl;drquote:Op zondag 26 juli 2015 14:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trigger is gewoon in Nederland geboren of vroeg naar Nederland verhuist. Nederlands is zn sterkste punt qua talen en daar moet hij erg aan werken nog. Z'n Turks zal vermoedelijk vele malen minder tot bijna 0 zijn zoals veel Nederlanders uitgelachen worden als ze wanhopig willen laten zien dat ze nog iets met Turkije hebben net als die trailer trash aan Nederlanders in Amerika die in de jaren '50 van Nederland zijn blijven hangen en juliana aanbidden en Amerikaans Nederlands spreken. En dus conservatief blijven en Nederland niet willen zien moderniseren. Heeft Nederland niets aan, heeft Amerika niets aan.
Haalt verder een wanhopig wit voetje bij de IS en de salafisten met z'n vorige ondertitel, en dat zijn Arabieren. Hij is fan van Erdogan die met de Salafisten en de broederschap flirt. Behoefte aan een leider die de zijne niet is. Mommy-issues. Heeft verder geen idee meer van Turkije buiten de vakanties om.
Zo iemand is echt de aangewezen persoon om over mijn Nederlandse vaardigheden te spreken ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Klopt, want er was maar 1 dm over op de man spelen en twee bans vanwege 't zelfde. En als meneer in zn ondertitel schrijft dat hij een Sunni Supremacist is, en ik wordt vervolgens geband omdat ik 'm terecht een fascist vind dan is dat een beetje gek.
Barbecue (also barbeque, BBQ and barby/barbies) is a cooking method and apparatus. While there is a vast degree of ...blablaquote:Op zondag 26 juli 2015 14:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was ik dus inderdaad van plan, maar hij wil niet
Overigens is het barbecue
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1523/barbeque_barbecue/quote:Op zondag 26 juli 2015 14:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Barbecue (also barbeque, BBQ and barby/barbies) is a cooking method and apparatus. While there is a vast degree of ...blabla
Een dansjequote:
Neuh, is een dansje uit de tijd dat men de zeeën nog ging ontdekken, een zeemansdansjequote:
Ik hoop oprecht dat Erdogan snel doodgaat. Een hartaanval ofzo. Wat een mongool is dat.quote:
Ah...quote:Op zondag 26 juli 2015 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, is een dansje uit de tijd dat men de zeeën nog ging ontdekken, een zeemansdansje
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat Erdogan snel doodgaat. Een hartaanval ofzo. Wat een mongool is dat.
Ja tegenwoordig doen ze dat niet meer straalbezopen op een boot midden op zee. En dan krijg je dus dit ...quote:
Oefening baart kunst.quote:
Buikdansen lukt wel, maar dit. Die gaan zo diep, ik breek m'n rug of zoquote:Op zondag 26 juli 2015 14:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oefening baart kunst.
Je kan oefenen.
Moet je het wel ff filmen en in dit topic plaatsen, anders kan ik je geen tips geven.
Daar zat ik er even naast.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo iemand is echt de aangewezen persoon om over mijn Nederlandse vaardigheden te spreken ja.
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn toe aan een verfrissende gezichtsmasker met komkommers
Ga anders gewoon even ruzie maken via DMquote:Op zondag 26 juli 2015 14:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Daar zat ik er even naast.
En dus blijf je scheve zinnen tikken die ook qua gesproken taal niet kloppen. Dat is logisch.
Hoe staat 't eigenlijk met je Arabisch? Dat zul je ook wel nodig hebben als echte Sunni supremacist.
Ik ben volgens mij enige turk die nog nooit naar Amsterdam noch Den Haag is geweest.quote:
Zeg, het is wel weer leuk geweest boef. Je hebt het er in FB over gehad, hij heeft zijn (sarcastische) ondertitel weg moeten halen, ga er dan niet over door lopen zaniken en als je die behoefte dan toch voelt, doe dat even niet in onze SC.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Daar zat ik er even naast.
En dus blijf je scheve zinnen tikken die ook qua gesproken taal niet kloppen. Dat is logisch.
Hoe staat 't eigenlijk met je Arabisch? Dat zul je ook wel nodig hebben als echte Sunni supremacist.
Alsjeblieft zeg, geen behoefte om ook nog eens mijn DM te laten spammen, moet nog zoveel geklaag van jouw kant over Yasmin verwijderen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga anders gewoon even ruzie maken via DM
Je zou je moeten schamen, Den Haag... oke, maar nog nooit in Amsterdam geweest zijn is toch echt schandalig.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij enige turk die nog nooit naar Amsterdam noch Den Haag is geweest.
Hij is daar om beetje stoer te doen, zovan check mij, ik was in Hollanda Wietlanda.
Wat zit je nou te stoken johquote:Op zondag 26 juli 2015 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, geen behoefte om ook nog eens mijn DM te laten spammen, moet nog zoveel geklaag van jouw kant over Yasmin verwijderen.
Ik keur het goed. Walgelijke stadquote:Op zondag 26 juli 2015 14:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zou je moeten schamen, Den Haag... oke, maar nog nooit in Amsterdam geweest zijn is toch echt schandalig.
Dan wordt het toch eens tijd voor die spacecake.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Toen ik naar Turkije ging vorig jaar, vroeg 9 vd 10 of ik ook wiet rook en zo. Ze hebben echt slecht beeld over ons daarzo
Ik bespeur ernstige vormen van racisme hier.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zit je nou te stoken johIk zou nooit een slecht woord hebben voor Yas, en dan zou ik het al helemaal niet tegen jou zeggen
Nee, we weten allebei dat je mij daarvoor belt. In tranen. Midden in de nacht. Elke keer als je er weer eens niet over mag. Elke nacht dusquote:Op zondag 26 juli 2015 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zit je nou te stoken johIk zou nooit een slecht woord hebben voor Yas, en dan zou ik het al helemaal niet tegen jou zeggen
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, in Amsterdam kan je echt wel cultureel genieten.
Sunni Supremacisten van de IS spreken Arabisch, maar dat wist je natuurlijk al.quote:
HET WAS EEN GEINTJE MET JE TL;DR POSTS.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sunni Supremacisten van de IS spreken Arabisch, maar dat wist je natuurlijk al.
Ze lusten daar wel een blokje kaas maar je komt in het kalifaat niet ver met je Nederlands. Als je tenminste iets meer zou willen doen dan wc's schoonmaken.
Ook nog een cursus oud-Arabisch erbij van mij om de koran te lezen en te begrijpen wat er staat. Dan hak je straks niet perongeluk een hoofd af op een vers over hoe je iemand kunt liefhebben.
Ok?
Zeg, ik vraag toch heel vriendelijk of je hier miaschien niet door wil gaan met je persoonlijke vete?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sunni Supremacisten van de IS spreken Arabisch, maar dat wist je natuurlijk al.
Ze lusten daar wel een blokje kaas maar je komt in het kalifaat niet ver met je Nederlands. Als je tenminste iets meer zou willen doen dan wc's schoonmaken.
Ook nog een cursus oud-Arabisch erbij van mij om de koran te lezen en te begrijpen wat er staat. Dan hak je straks niet perongeluk een hoofd af op een vers over hoe je iemand kunt liefhebben.
Ok?
HEEFT IE WAARSCHIJNLIJK NIET GELEZEN OMDAT HIJ MOBIEL ZITquote:Op zondag 26 juli 2015 14:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, ik vraag toch heel vriendelijk of je hier miaschien niet door wil gaan met je persoonlijke vete?
Ik zit toch ook mobiel, en ik lees zijn reacties ookquote:Op zondag 26 juli 2015 14:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
HEEFT IE WAARSCHIJNLIJK NIET GELEZEN OMDAT HIJ MOBIEL ZIT
Very theatraalquote:Op zondag 26 juli 2015 14:07 schreef anonymoussie het volgende:
Deze van Helen is wel sexy.
Wel wat ouder van wat ik had begrepen. Maar ik vind dit soort dingen meestal leuker om naar te kijken dan die nieuwe dingen.
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 26 juli 2015 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik durf nooit mobiel mee in bad te nemen
Dit topic is dan ook nog linkser dan AFAquote:Op zondag 26 juli 2015 14:34 schreef Triggershot het volgende:
check die dhimmies dan voor mij opkomen.
Haten op Rembrandt, barbaar.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:35 schreef timmmmm het volgende:
En Amsterdam is gewoon een teringstadCultureel doen in Amsterdam
_!
Nou ja, men verwacht nu dat ik Rotterdam ga zeggen, maar ik ga vriend en vijand verbazen. Ondanks mijn haat voor Friesland, maar net geëvenaard door mijn Amsterdamhaat, vind ik Leeuwarden een bijzonder leuke stadquote:
Mja, wat doe je er tegen?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook nog linkser dan AFA
Ik ben nog nooit in Friesland geweestquote:Op zondag 26 juli 2015 14:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, men verwacht nu dat ik Rotterdam ga zeggen, maar ik ga vriend en vijand verbazen. Ondanks mijn haat voor Friesland, maar net geëvenaard door mijn Amsterdamhaat, vind ik Leeuwarden een bijzonder leuke stad
Waarom dan, wat heeft Amsterdam jouw misdaan?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik haat op Amsterdam. Rembrandt boeit me niet zo veel.
Leeuwarden is toch vet dood en saai?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, men verwacht nu dat ik Rotterdam ga zeggen, maar ik ga vriend en vijand verbazen. Ondanks mijn haat voor Friesland, maar net geëvenaard door mijn Amsterdamhaat, vind ik Leeuwarden een bijzonder leuke stad
Dat is ook een hele leuke stad!quote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Friesland geweestVind Breda wel een van de leukste steden eigenlijk
Je moeder is vet, dood en saaiquote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leeuwarden is toch vet dood en saai?
Heb je de schilderijen van Virginia van Eck gezien?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind schilderijen zo onboeiend he. Ga wat nuttigs met je leven doen joh.
Mooie gebouwen kan ik wel waardere , daar heb je nog wat aan.
Je moeder.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij Turken moet je niet beginnen over moeders vriend.
Helen heeft wel meer van zulke dingen, heb ik mij pas laten vertellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |