SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normale salade?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Normale salade van de ah met olijfolie en citroen en snoeptomaatjes
Jammer, als het nou gerookte zalm was met pesto en kruidenboterquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:43 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb net een bolletje beschuit met zalmsalade gegeten.
Yes.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Lag fok er net bij jullie ook al uit?!
Misschien is dit niet de juiste plek, Fylax, in R&P zitten mensen die je misschien wel kunnen helpen of iig tips geven.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:59 schreef Fylax het volgende:
Viro, wat is dit nou weer voor onzin man? Hoe kom je er bij dat ik elke week een nieuwe stoornis heb? Laat wel weer zien hoe onwetend je bent over mij, terwijl ik daar toch best wel open over ben. Zeg zoiets dan gewoon niet, als je weet dat het niet zo is.
Ik wil gewoon even mijn ei kwijt. Kan ik om fucking 4 uur naar de psycholoog? Nee. Wat boeit mij het dat jullie mij niet kunnen helpen,ik wil het gewoon van me AFSCHRIJVEN.
Ik ga echt niet jou maandelijkse of wekelijkse drama bijhouden. En ik wil helemaal niets van je weten dus intresseert het me geen reet wat er aan de hand is met jou en wil ook niks weten over jou. Als je het van je wilt afschrijven doe je dat maar in R&P of in je dagboek.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:59 schreef Fylax het volgende:
Viro, wat is dit nou weer voor onzin man? Hoe kom je er bij dat ik elke week een nieuwe stoornis heb? Laat wel weer zien hoe onwetend je bent over mij, terwijl ik daar toch best wel open over ben. Zeg zoiets dan gewoon niet, als je weet dat het niet zo is.
Ik wil gewoon even mijn ei kwijt. Kan ik om fucking 4 uur naar de psycholoog? Nee. Wat boeit mij het dat jullie mij niet kunnen helpen,ik wil het gewoon van me AFSCHRIJVEN.
Mensen posten hier regelmatig over hun problemen, lees het anders gewoon niet en ga al helemaal niet als een aso tegen die persoon te keer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga echt niet jou maandelijkse of wekelijkse drama bijhouden. En ik wil helemaal niets van je weten dus intresseert het me geen reet wat er aan de hand is met jou en wil ook niks weten over jou. Als je het van je wilt afschrijven doe je dat maar in R&P of in je dagboek.
Normaal negeer ik, het eisen van een serieuze reactie op een vrijdagnacht om 3:27 is heel sneu en attentionwhore much?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen posten hier regelmatig over hun problemen, lees het anders gewoon niet en ga al helemaal niet als een aso tegen die persoon te keer.
Razende apenaidsquote:
Als je terug bent van vakantie dan gaan we wel even een keertje skypen, Fylax.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:59 schreef Fylax het volgende:
Ik ben te mooi om te stervenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:35 schreef timmmmm het volgende:
Code rood voor bijzonder zware storm
PANIEK! STORM DES DOODS!
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer, als het nou gerookte zalm was met pesto en kruidenboter
Ik zit 7 hoog, net half balkon leeggehaald.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:49 schreef anonymoussie het volgende:
Het regent heerlijk. Lekker onstuimig.
quote:
Het is met code paars verboden om naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:01 schreef Uccie het volgende:
Nou....nog een uurtje lummelen en dan ga ik maar eens schoonmaken en boodschappen doen.
Hopelijk kan het rond 15u wel weer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is met code paars verboden om naar buiten te gaan.
Er waaide net een stoel om, dan is het wel serieus storm ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:35 schreef timmmmm het volgende:
Code rood voor bijzonder zware storm
PANIEK! STORM DES DOODS!
Goei weer wel in Scheveningenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:26 schreef anonymoussie het volgende:
De laatste keer dat het zo onstuimig was, ging mijn vriendin met de boot naar Londen. Gelukkig heeft ze het overleefd.
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je moest gniffelen.
En dan moet de ergste woei nog komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:52 schreef YokiKater het volgende:
En nog even een fotootje van vanmorgen vroeg
[ afbeelding ]
Karma sloopte de partytentquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:52 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind helemaal mooi.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:52 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:02 schreef YokiKater het volgende:
Het is een garpje, dat is niet de bewuste partytent.
Dat maken we niet meer mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is toch wel de bedoeling dat het in de loop van de middag minder wordt he?
Nee joh, lekker doorwaaienquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is toch wel de bedoeling dat het in de loop van de middag minder wordt he?
Moet je ver lopen dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah ga wel lopen naar de stad. Verdomme.
Gahahahahhaahhahahahahahaha:Pquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker lopen met haar luie reet.
Ik loop graag, maar vandaag sla ik even over.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker lopen met haar luie reet.
Ga denk ik wat bakstenen in mijn tas doen zodat ik er niet vandoor waai.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik loop graag, maar vandaag sla ik even over.
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga denk ik wat bakstenen in mijn tas doen zodat ik er niet vandoor waai.
Weet ik wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahahahhaahhahahahahahaha:P
Je moest eens weten.
Nee joh, gewoon wind met 180 km/u straksquote:
Supercel in wording.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wolken draaien ook mooi rond
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar vanaaf is het dus bij andere mensen?
Ja, dan gaat Friesland er aanquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar vanaaf is het dus bij andere mensen?
Vanavond zou het al wat rustiger moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat ik vanaaf maar taxi neem naar huis dan. In Den Haag zijn ze namelijk super slim om van die gebouwen neer te zetten die van die achterlijke sluip winden creëren.
Afsteken en naar Noorwegen laten afdrijvenquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afsteken en naar Noorwegen laten afdrijven
Lekker fietsen langs de A44. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Ok ik gahahaha maar niet naar buiten vandaag.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Ok ik gahahaha maar niet naar buiten vandaag.
Is toch dicht, wel uitkijken voor rondvliegend staal.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker fietsen langs de A44. Niks mis mee.
Bedrijfsongevalletjes, niks mis mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is toch dicht, wel uitkijken voor rondvliegend staal.
Welke wijk zit je?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:36 schreef Kauai het volgende:
Nou nu is het hier in Utrecht, ik blijf lekker binnen
quote:
twitter:rooiereporter twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 12:40:11HOAX ... Deel Pier Scheveningen ingestort een mooi staaltje van photoshoppen http://t.co/PPZM65p93F reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]twitter:rooiereporter twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 12:40:11HOAX ... Deel Pier Scheveningen ingestort een mooi staaltje van photoshoppen http://t.co/PPZM65p93F reageer retweet
Niet echt, zie je hoe rustig het water is in vergelijking met hoe het weer nu is.quote:
Ja nu je het zegtquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet echt, zie je hoe rustig het water is in vergelijking met hoe het weer nu is.
Dan was de hel wel los gebroken hier qua sirenes.quote:
Vleuten-De Meern, jij? Ik vind dit wel genoeg zo in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke wijk zit je?
Vind het wel meevallen.
Dat is al bijna geen Utrecht meer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vleuten-De Meern, jij? Ik vind dit wel genoeg zo in ieder geval.
Ik heb Anita gemist.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]twitter:rooiereporter twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 12:40:11HOAX ... Deel Pier Scheveningen ingestort een mooi staaltje van photoshoppen http://t.co/PPZM65p93F reageer retweet
Dat is waar, maar hoort er toch nog net wel bij.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is al bijna geen Utrecht meer.
Ik zit in de buurt van Ondiep.
Nice.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goei weer wel in Scheveningenhttp://www.scheveningenlive.nl/surf-webcam/
oh Greuningen, ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Normaal stormt het hier dan ook, ben blij dat het hier windstil is
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:12 schreef Uccie het volgende:
De apocalyps bereikt Den Haag nu.....vaarwel wrede wereld<insert Scarlet 'o Hara-zucht voor dramatisch effect>.
Ik was laatst verdwaald vlakbij Utrekkkt, in Amersfoort.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
oh Greuningen, ben ik nog nooit geweest
Daar heb ik gewoondquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was laatst verdwaald vlakbij Utrekkkt, in Amersfoort.
Woheuw, ik ben nog nooit buiten het boerenstadje wezen wonenquote:
Het was wel in RSD, dus jij bent hoofdverdachte ...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:32 schreef timmmmm het volgende:
Man rijdt opzettelijk over fietser heen
Leeft Mani nog jongens?
Die was vanmorgen al weg, en ik zit nu weer in mijn eigen huis in een fatsoenlijke buurt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:55 schreef Specularium het volgende:
Je kunt nu gewoon de partytent van de buren slopen en dan krijg jij niet de schuld.
Waarom zou je iemand tegen timmmm aantrappen?quote:Op een manege bij Bonn steigerde de ruin Rolando en trapte de 67-jarige grand-prix-amazone vol tegen de schedel.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:14 schreef anonymoussie het volgende:
Zeldzame zware zomerstorm bezorgt flink wat schade
In Hoek van Holland is vandaag om 10:50 uur voor het eerst windkracht 9 gemeten. De 25ste zomerstorm sinds 1901 brengt een hoop schade met zich mee. Het KNMI geeft een weeralarm (code rood) af voor de westkust. Voor andere delen geldt code oranje en geel. Diverse evenementen zijn afgelast, waaronder Zomercarnaval in Rotterdam.
De stormschade omvat vooral veel omgevallen bomen die daarbij schade hebben aangericht aan huizen, auto's, tuinen en straten.
Ook zijn hier en daar gevel- en dakplaten losgewaaid. Tussen Maastricht en Sittard rijden geen treinen omdat er een boom op het spoor is gewaaid. In Den Haag is een boom op een bovenleiding van de tram gevallen. Daardoor ligt het tramverkeer op de Laan van Meerdervoort stil.
Extreem weer
In Hoek van Holland werd windkracht 9 gemeten na een zeer zware windstoot van 109 km per uur. In IJmuiden werd zelfs een windkracht 10 gemeten, een zware storm. Het KNMI heeft de waarschuwing voor extreem weer, code oranje, zaterdag aan het begin van de middag uitgebreid naar een groter deel van het land. De waarschuwing geldt nu behalve voor de provincies Utrecht en Noord-Brabant ook voor het IJsselmeer, het Waddengebied en de provincies Flevoland en Friesland. In de kustprovincies Zeeland, Zuid-Holland en Noord-Holland geldt nog steeds een weeralarm (code rood). In het oostelijke deel van het land is code geel van kracht, waarmee wordt gewaarschuwd voor gevaarlijk weer.
De stormachtige wind gaat aan het eind van de ochtend het eerst waaien in het zuidwestelijk kustgebied en verplaatst zich in de middag over het land naar het noordoosten. Pas in de avond wordt het weer rustiger.
Verder komen er in de ochtend en in de eerste helft van de middag vooral in de oostelijke helft van het land enkele onweersbuien voor. Plaatselijk gaan die gepaard met hagel.
Takken op de weg
Op verschillende snelwegen heeft het verkeer last van afgewaaide takken en omgevallen bomen. De grootste problemen doen zich voor op de wegen van Amsterdam naar Den Haag. Omdat er bomen op de weg zijn gewaaid is de A44 helemaal dicht tussen knooppunt Burgerveen en Wassenaar. Ook de A4 is afgesloten in zuidelijke richting. Net na het knooppunt Burgerveen zijn ook bomen op de weg gewaaid. Het verkeer krijgt van Rijkswaterstaat het advies een 'grote' omleidingsroute te volgen via Utrecht.
Ook de A20 richting Rotterdam is afgesloten bij Moordrecht in verband met een omgewaaide boom. Eerder waren er al problemen op de A27 bij Werkendam en op de A12 bij Reeuwijk.
Niet met caravan de weg op
De Verkeers Informatie Dienst adviseert vakantiegangers niet met een caravan of aanhanger de weg op te gaan. ,,Wie zaterdag de weg op wil met aan aanhanger, caravan of vrachtwagen, kan het beste pas in de avond gaan rijden''. Ook Rijkswaterstaat drukt automobilisten met caravan of aanhanger op het hart tot zeker 16.00 uur niet richting de kust te rijden. De dienst wijst ook op het extra risico voor lege of lichtbeladen vrachtwagens, waar zware windstoten meer vat op hebben dan op zwaarbeladen trucks.
Weerplaza raadt watersporters aan om niet het water op te gaan. Verder adviseert het weerbedrijf vakantiegangers om hun omgeving te controleren op situaties die mogelijk gevaarlijk kunnen zijn, indien er zeer zware windstoten optreden. Grote takken van bomen zouden kunnen afbreken en vanwege de droogte is ook niet ondenkbaar dat hele bomen omgaan.
Evenementen afgelast
De storm gooit zaterdag voor diverse evenementen roet in het eten. Zo is het festival Amsterdam Live on Stage afgelast. De stormachtige wind met zware windstoten, gecombineerd met regen en onweer, zijn ,,voor ons evenement boven de kritische grens", meldt de organisatie op de website. Het festival zou worden gehouden in Sportpark Riekerhaven met artiesten als Jett Rebel, Dotan en Typhoon. Mensen met een kaartje kunnen hun geld terugkrijgen.
De organisatie van Wonderfeel, een nieuw klassiekemuziekfestival in de open lucht op het bosterrein van Natuurmonumenten in 's Graveland, heeft besloten het programma van zaterdag te schrappen. Het programma van zondag gaat wel door, meldt de organisatie.
Ook het skûtsjesilen in Stavoren is afgelast vanwege de harde wind, die met zware tot zeer zware windstoten gepaard kan gaan. De zeilwedstrijd wordt dinsdag ingehaald.
Zomercarnaval
Eerder werd al bekend dat de straatparade van het Zomercarnaval in Rotterdam niet doorgaat. De organisatie vindt de verwachte stormachtige wind een te groot risico voor het dansfestijn.
De Parade in Utrecht laat weten dat het theaterfestival vooralsnog gewoon doorgaat, al worden de weersomstandigheden van uur tot uur bekeken. Maar de tenten zijn stevig en stormbestendig en staan bovendien tussen bebouwing die veel wind zal tegenhouden, aldus een woordvoerster. Andere Utrechtse festivals zijn wel verstoord. Zo begint Festival Stekker later dan gepland. ,,In verband met de verwachte windkracht in de middag hebben wij in overleg met de gemeente en de diensten besloten om de openingstijden te wijzigen," meldt de organisatie.
Het festival begint nu om 17.00 uur in plaats van 14.00 uur. ,,Voor die periode zijn de vooruitzichten goed, neemt de wind in kracht af en blijft het droog. Neem wel warme kleren mee," aldus de organisatie. Ook Ultra Sonic gaat pas vanaf 17.00 uur open. Iedereen mag wel iemand gratis meenemen ter compensatie.
Niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Zomercarnaval gaat dus wel of niet door
Net optijd voor Q3.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:40 schreef Fokker89 het volgende:
Hier dus gewoon geen zuchtje wind, zit precies in het oog.
ligt aan jouquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:53 schreef Specularium het volgende:
Is het forum traag of ligt het aan mij?
Ga er eens op letten of ze allemaal een plat hoofd hebben.quote:
Loool. Welkom in NLquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:34 schreef anonymoussie het volgende:
Plan je een festival in de zomer, krijg je zomerstorm.
Dan ben je eigenlijk toch geen echte Turk?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga er eens op letten of ze allemaal een plat hoofd hebben.
Heb zelf niet zo'n plat hoofd, LTKDV wel.
Ik heb nooit gezegd dat ik er een ben.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk toch geen echte Turk?
Je gaat toch niet ontkennen dat je een Turk bent en tegelijkertijd een ander verwijten joh.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik er een ben.
Dat is LTKDV de wannaturk.
Ja heerlijk, het is hier 1 grote teringzooi, nog nooit zo meegemaakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:29 schreef Specularium het volgende:
http://nos.nl/artikel/2048845-zwaarste-julistorm-sinds-1901.html
Nice.
Je nieuws niet van de FP afhalenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:14 schreef anonymoussie het volgende:
Zeldzame zware zomerstorm bezorgt flink wat schade
In Hoek van Holland is vandaag om 10:50 uur voor het eerst windkracht 9 gemeten. De 25ste zomerstorm sinds 1901 brengt een hoop schade met zich mee. Het KNMI geeft een weeralarm (code rood) af voor de westkust. Voor andere delen geldt code oranje en geel. Diverse evenementen zijn afgelast, waaronder Zomercarnaval in Rotterdam.
De stormschade omvat vooral veel omgevallen bomen die daarbij schade hebben aangericht aan huizen, auto's, tuinen en straten.
Ook zijn hier en daar gevel- en dakplaten losgewaaid. Tussen Maastricht en Sittard rijden geen treinen omdat er een boom op het spoor is gewaaid. In Den Haag is een boom op een bovenleiding van de tram gevallen. Daardoor ligt het tramverkeer op de Laan van Meerdervoort stil.
Extreem weer
In Hoek van Holland werd windkracht 9 gemeten na een zeer zware windstoot van 109 km per uur. In IJmuiden werd zelfs een windkracht 10 gemeten, een zware storm. Het KNMI heeft de waarschuwing voor extreem weer, code oranje, zaterdag aan het begin van de middag uitgebreid naar een groter deel van het land. De waarschuwing geldt nu behalve voor de provincies Utrecht en Noord-Brabant ook voor het IJsselmeer, het Waddengebied en de provincies Flevoland en Friesland. In de kustprovincies Zeeland, Zuid-Holland en Noord-Holland geldt nog steeds een weeralarm (code rood). In het oostelijke deel van het land is code geel van kracht, waarmee wordt gewaarschuwd voor gevaarlijk weer.
De stormachtige wind gaat aan het eind van de ochtend het eerst waaien in het zuidwestelijk kustgebied en verplaatst zich in de middag over het land naar het noordoosten. Pas in de avond wordt het weer rustiger.
Verder komen er in de ochtend en in de eerste helft van de middag vooral in de oostelijke helft van het land enkele onweersbuien voor. Plaatselijk gaan die gepaard met hagel.
Takken op de weg
Op verschillende snelwegen heeft het verkeer last van afgewaaide takken en omgevallen bomen. De grootste problemen doen zich voor op de wegen van Amsterdam naar Den Haag. Omdat er bomen op de weg zijn gewaaid is de A44 helemaal dicht tussen knooppunt Burgerveen en Wassenaar. Ook de A4 is afgesloten in zuidelijke richting. Net na het knooppunt Burgerveen zijn ook bomen op de weg gewaaid. Het verkeer krijgt van Rijkswaterstaat het advies een 'grote' omleidingsroute te volgen via Utrecht.
Ook de A20 richting Rotterdam is afgesloten bij Moordrecht in verband met een omgewaaide boom. Eerder waren er al problemen op de A27 bij Werkendam en op de A12 bij Reeuwijk.
Niet met caravan de weg op
De Verkeers Informatie Dienst adviseert vakantiegangers niet met een caravan of aanhanger de weg op te gaan. ,,Wie zaterdag de weg op wil met aan aanhanger, caravan of vrachtwagen, kan het beste pas in de avond gaan rijden''. Ook Rijkswaterstaat drukt automobilisten met caravan of aanhanger op het hart tot zeker 16.00 uur niet richting de kust te rijden. De dienst wijst ook op het extra risico voor lege of lichtbeladen vrachtwagens, waar zware windstoten meer vat op hebben dan op zwaarbeladen trucks.
Weerplaza raadt watersporters aan om niet het water op te gaan. Verder adviseert het weerbedrijf vakantiegangers om hun omgeving te controleren op situaties die mogelijk gevaarlijk kunnen zijn, indien er zeer zware windstoten optreden. Grote takken van bomen zouden kunnen afbreken en vanwege de droogte is ook niet ondenkbaar dat hele bomen omgaan.
Evenementen afgelast
De storm gooit zaterdag voor diverse evenementen roet in het eten. Zo is het festival Amsterdam Live on Stage afgelast. De stormachtige wind met zware windstoten, gecombineerd met regen en onweer, zijn ,,voor ons evenement boven de kritische grens", meldt de organisatie op de website. Het festival zou worden gehouden in Sportpark Riekerhaven met artiesten als Jett Rebel, Dotan en Typhoon. Mensen met een kaartje kunnen hun geld terugkrijgen.
De organisatie van Wonderfeel, een nieuw klassiekemuziekfestival in de open lucht op het bosterrein van Natuurmonumenten in 's Graveland, heeft besloten het programma van zaterdag te schrappen. Het programma van zondag gaat wel door, meldt de organisatie.
Ook het skûtsjesilen in Stavoren is afgelast vanwege de harde wind, die met zware tot zeer zware windstoten gepaard kan gaan. De zeilwedstrijd wordt dinsdag ingehaald.
Zomercarnaval
Eerder werd al bekend dat de straatparade van het Zomercarnaval in Rotterdam niet doorgaat. De organisatie vindt de verwachte stormachtige wind een te groot risico voor het dansfestijn.
De Parade in Utrecht laat weten dat het theaterfestival vooralsnog gewoon doorgaat, al worden de weersomstandigheden van uur tot uur bekeken. Maar de tenten zijn stevig en stormbestendig en staan bovendien tussen bebouwing die veel wind zal tegenhouden, aldus een woordvoerster. Andere Utrechtse festivals zijn wel verstoord. Zo begint Festival Stekker later dan gepland. ,,In verband met de verwachte windkracht in de middag hebben wij in overleg met de gemeente en de diensten besloten om de openingstijden te wijzigen," meldt de organisatie.
Het festival begint nu om 17.00 uur in plaats van 14.00 uur. ,,Voor die periode zijn de vooruitzichten goed, neemt de wind in kracht af en blijft het droog. Neem wel warme kleren mee," aldus de organisatie. Ook Ultra Sonic gaat pas vanaf 17.00 uur open. Iedereen mag wel iemand gratis meenemen ter compensatie.
Ja, moet nog een uurtje werkenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij ging daar toch ook even langs?
Welke meet?quote:
Oh, lopen er Fok!ers los in de regio, dan blijf ik binnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
R&P / Strandmeet in Scheveningen op zaterdag 25 juli deel3
Timing.
https://www.htm.nlquote:
Is LTKDV weer bezig?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Er is bij Rijswijkse plein een kraan aan het slingeren. Hele plein afgezet. Maar daar moet die tram langs.
Wilde ik net zeggen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Er is bij Rijswijkse plein een kraan aan het slingeren. Hele plein afgezet. Maar daar moet die tram langs.
Bus een optie? Die nemen vaak een omleidingsroute.quote:
Ja bus 22 misschien..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bus een optie? Die nemen vaak een omleidingsroute.
Ja, met trein naar cs en dan 22 of kun je met 18 bij de 23 komen? Al is dat wel een kolere eind om.quote:
Kan lopen naar cs. Hmmmmquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, met trein naar cs en dan 22 of kun je met 18 bij de 23 komen? Al is dat wel een kolere eind om.
Wel uitkijken voor zwiepende kranen dan.quote:
Ik wil dus echt niet met de scooter :pquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor zwiepende kranen dan.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je nieuws niet van de FP afhalenWat ben jij een walgelijke landverrader. NSB'er
Nee, dat snap ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil dus echt niet met de scooter :p
Met een beetje geluk gaat dat straks vanzelf.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Die kraan gaan ze zeker nu niet afbreken?
Dan kan die bus er straks ook niet meer langsquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaat dat straks vanzelf.
Op dit moment is alles daar gestoptquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan die bus er straks ook niet meer langs
Jawel, die rijdt dan helemaal om.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan die bus er straks ook niet meer langs
Ja collega staat nu op cs. HTM daar zegt dat 9 vanaf cs naar scheveningen wel rijdt. Dus loop ik straks naar cs. Hoef ik mezelf ook niet dood te rijden met de scooter :pquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, die rijdt dan helemaal om.
Maar als 9 als korte route rijdt, dan scheelt het wel.
Als je dan geen boom op je kop hebt gekregenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:41 schreef Uccie het volgende:
Ik ga het even uitcontroleren hier, naar de supermarkt. Ik doe straks verslag bij terugkomst.
Of een kraan, of een tram.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dan geen boom op je kop hebt gekregen
Het regent hier niet, maar ik had bij de flat wel moeite om niet weggeblazen te worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:51 schreef Specularium het volgende:
Het regent een beetje en heel #Teamtuinbroek is in paniek.
Peuner is een kekke boi jwz.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:23 schreef Peunage het volgende:
Ja het waait wel een beetje. Wat een kekke zomer.
Wat is kek toch een kek woordje.
Hier woeit het denk ik ook wel een beetje meer dan bij jou.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:23 schreef Peunage het volgende:
Ja het waait wel een beetje. Wat een kekke zomer.
Wat is kek toch een kek woordje.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier woeit het denk ik ook wel een beetje meer dan bij jou.
Maar de temperatuur is prima.quote:
Je weet vantevoren dat dit superaids gaat geworden, zelfs als je aan de heroïne zit.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:19 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb net 3 days to kill gezien.
Matig.
Hij was net begonnen op Film1 Action. En ik zat er gewoon opeens in.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet vantevoren dat dit superaids gaat geworden, zelfs als je aan de heroïne zit.
Waarom?.
Dat maakt het al wel een beetje mooierquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Almere is weggewaaid.
Dan schijnt de zon alweer een beetje.
Haten op de polderquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Almere is weggewaaid.
Dan schijnt de zon alweer een beetje.
Dit had ik juist wel ff nodig.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, mijn dag dus ook. En rustig=saai dus matig dagje
Ow ja. Ik heb Annabel ook nog gezien. Matige horror. Beetje voorspelbaar, wel leuke horroreffecten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:51 schreef Specularium het volgende:
Geef mij anders even een filmtip, horror ofzo.
Maar niet die meuk die Cnor leuk vindt.
Ik sta niet boven wat graafwerk natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit kan niet. Ik heb geen moeder meer.
Dabbequote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:51 schreef Specularium het volgende:
Geef mij anders even een filmtip, horror ofzo.
Maar niet die meuk die Cnor leuk vindt.
As opgraven?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik sta niet boven wat graafwerk natuurlijk
Vond ik niks.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:08 schreef anonymoussie het volgende:
En als je een betere horror wil zien, the Conjuring, Harry. Als je die nog niet gezien hebt. http://m.imdb.com/title/tt1457767/
Nee dat is meer mijn type horror, daar houd jij niet van.quote:
Ik kom de straat niet eens uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:10 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wie is er wel eens in Brugge geweest. Ik ga van de week, wat mag je niet missen en waar kan je lekkah eten
oh, wel gelukt allemaal of is er nog een dag nodig?quote:
Nee, allemaal goed gelukt. Daarna nog even uit eten geweest bij de griek.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh, wel gelukt allemaal of is er nog een dag nodig?
Niet zoveel aannames doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat is meer mijn type horror, daar houd jij niet van.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, allemaal goed gelukt. Daarna nog even uit eten geweest bij de griek.
Ok nou misschien vind jehet wel leuk dan, met je hoofd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zoveel aannames doen.
Kom er net achter dat ik deze nog helemaal niet gezien heb.
Nou misschien is Annabelle meer wat voor jou.quote:
Ow. Kan je meteen 2 horrors doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zoveel aannames doen.
Kom er net achter dat ik deze nog helemaal niet gezien heb.
Zal wel weer niet, met je vogel.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok nou misschien vind jehet wel leuk dan, met je hoofd.
Wat, jezusquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
Wij hadden uiteindelijk ook nog wel storm
[ afbeelding ]
Dan ga je ook half dood als passagier.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:21 schreef YokiKater het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)culaire_landing.html
Nice!
Die vond het ook spannend.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel weer niet, met je vogel.
Netjes.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:21 schreef YokiKater het volgende:
Nice!
Ik kan best turbulentie hebben, maar ik denk dat ik je had gebeld om afscheid te nemen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:21 schreef YokiKater het volgende:
Nice!
Awwwwww.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan best turbulentie hebben, maar ik denk dat ik je had gebeld om afscheid te nemen.
Dat is zo voorbij, die tijd heb je niet eens, erger lijkt het mij als het toestel zo doet, en het laatste moment een doorstart maakt, dan moet je nog een keer, en weet je wat er gaat gebeurenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan best turbulentie hebben, maar ik denk dat ik je had gebeld om afscheid te nemen.
Aw ja ik heb al genoeg eigenlijk. En opzich is de makeup daar niet zoo duur dat ik de actie echt nodig heb. Ik koop dan altijd onnodige dingen alleen omdat het goedkoper isquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slimpiebeter dat je vandaag niet bent gegaan. Ik waaide bijna weg lol.
Jonge, concealersquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Aw ja ik heb al genoeg eigenlijk. En opzich is de makeup daar niet zoo duur dat ik de actie echt nodig heb. Ik koop dan altijd onnodige dingen alleen omdat het goedkoper is
Nee, ga je eens wassen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoort iemand ook al zo'n rotvlieg zoemen.
Ja, maar je moet gewoon niet gaan lopen schelden en al helemaal niet op een manier waarop het niet voor iedereen te volgen is. Want dat is niet zo netjes en dat moeten we ook niet willen met zijn allen.quote:
Gelukkig is er nog google:quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar je moet gewoon niet gaan lopen schelden en al helemaal niet op een manier waarop het niet voor iedereen te volgen is. Want dat is niet zo netjes en dat moeten we ook niet willen met zijn allen.
Oke Keesquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar je moet gewoon niet gaan lopen schelden en al helemaal niet op een manier waarop het niet voor iedereen te volgen is. Want dat is niet zo netjes en dat moeten we ook niet willen met zijn allen.
Ga nou niet arrogant lopen doen want dat staat je ook niet, en daar kan geen concealer tegen op.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Adieu, tijd voor nieuw leven hier aangezien sommige autisten denken dat dit in hun bezit is.
Jullie moeten niet zo snel op jullie tere zieltjes getrapt voelen, direct janken bij een beetje sarcastische opmerkingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga nou niet arrogant lopen doen want dat staat je ook niet, en daar kan geen concealer tegen op.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die sahbe kan het maar niet laten om mij niet te quoten, oruspu cocugu.
It's all fun and game totdat je mensen uit gaat maken voor hoerenzoon .. dat is geen sarcasme.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo snel op jullie tere zieltjes getrapt voelen, direct janken bij een beetje sarcastische opmerkingen.
Da's een joke onderling. En waarom steeds dramazetten als wij over iets hebben? Hoorde je ons piepen over jullie tigmiljoen turk jokes?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
It's all fun and game totdat je mensen uit gaat maken voor hoerenzoon .. dat is geen sarcasme.
Ik zeg alleen dat het een stuk gezelliger kan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Da's een joke onderling. En waarom steeds dramazetten als wij over iets hebben? Hoorde je ons piepen over jullie tigmiljoen turk jokes?
Niks bezit, als jij in het echte leven met dit soort irritante gedrag bij een groepje wat daar al staat gaat staan kloten, moet jij niet raar opkijken als je op een gegeven moment vriendelijk wordt verzocht om op te donderstralen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Adieu, tijd voor nieuw leven hier aangezien sommige autisten denken dat dit in hun bezit is.
Oh ja want net was ik ucs dingen aan het schrijven. Meneertje fokker komt boel verzieken door aanzien te proberen krijgen om op mij te bashen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het een stuk gezelliger kan.
Dan wordt het natuurlijk pas echt leukquote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
It's all fun and game totdat je mensen uit gaat maken voor hoerenzoon .. dat is geen sarcasme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |