SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normale salade?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Normale salade van de ah met olijfolie en citroen en snoeptomaatjes
Jammer, als het nou gerookte zalm was met pesto en kruidenboterquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:43 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb net een bolletje beschuit met zalmsalade gegeten.
Yes.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Lag fok er net bij jullie ook al uit?!
Misschien is dit niet de juiste plek, Fylax, in R&P zitten mensen die je misschien wel kunnen helpen of iig tips geven.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:59 schreef Fylax het volgende:
Viro, wat is dit nou weer voor onzin man? Hoe kom je er bij dat ik elke week een nieuwe stoornis heb? Laat wel weer zien hoe onwetend je bent over mij, terwijl ik daar toch best wel open over ben. Zeg zoiets dan gewoon niet, als je weet dat het niet zo is.
Ik wil gewoon even mijn ei kwijt. Kan ik om fucking 4 uur naar de psycholoog? Nee. Wat boeit mij het dat jullie mij niet kunnen helpen,ik wil het gewoon van me AFSCHRIJVEN.
Ik ga echt niet jou maandelijkse of wekelijkse drama bijhouden. En ik wil helemaal niets van je weten dus intresseert het me geen reet wat er aan de hand is met jou en wil ook niks weten over jou. Als je het van je wilt afschrijven doe je dat maar in R&P of in je dagboek.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:59 schreef Fylax het volgende:
Viro, wat is dit nou weer voor onzin man? Hoe kom je er bij dat ik elke week een nieuwe stoornis heb? Laat wel weer zien hoe onwetend je bent over mij, terwijl ik daar toch best wel open over ben. Zeg zoiets dan gewoon niet, als je weet dat het niet zo is.
Ik wil gewoon even mijn ei kwijt. Kan ik om fucking 4 uur naar de psycholoog? Nee. Wat boeit mij het dat jullie mij niet kunnen helpen,ik wil het gewoon van me AFSCHRIJVEN.
Mensen posten hier regelmatig over hun problemen, lees het anders gewoon niet en ga al helemaal niet als een aso tegen die persoon te keer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga echt niet jou maandelijkse of wekelijkse drama bijhouden. En ik wil helemaal niets van je weten dus intresseert het me geen reet wat er aan de hand is met jou en wil ook niks weten over jou. Als je het van je wilt afschrijven doe je dat maar in R&P of in je dagboek.
Normaal negeer ik, het eisen van een serieuze reactie op een vrijdagnacht om 3:27 is heel sneu en attentionwhore much?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen posten hier regelmatig over hun problemen, lees het anders gewoon niet en ga al helemaal niet als een aso tegen die persoon te keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |