SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normale salade?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Normale salade van de ah met olijfolie en citroen en snoeptomaatjes
Jammer, als het nou gerookte zalm was met pesto en kruidenboterquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:43 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb net een bolletje beschuit met zalmsalade gegeten.
Yes.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Lag fok er net bij jullie ook al uit?!
Misschien is dit niet de juiste plek, Fylax, in R&P zitten mensen die je misschien wel kunnen helpen of iig tips geven.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:59 schreef Fylax het volgende:
Viro, wat is dit nou weer voor onzin man? Hoe kom je er bij dat ik elke week een nieuwe stoornis heb? Laat wel weer zien hoe onwetend je bent over mij, terwijl ik daar toch best wel open over ben. Zeg zoiets dan gewoon niet, als je weet dat het niet zo is.
Ik wil gewoon even mijn ei kwijt. Kan ik om fucking 4 uur naar de psycholoog? Nee. Wat boeit mij het dat jullie mij niet kunnen helpen,ik wil het gewoon van me AFSCHRIJVEN.
Ik ga echt niet jou maandelijkse of wekelijkse drama bijhouden. En ik wil helemaal niets van je weten dus intresseert het me geen reet wat er aan de hand is met jou en wil ook niks weten over jou. Als je het van je wilt afschrijven doe je dat maar in R&P of in je dagboek.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:59 schreef Fylax het volgende:
Viro, wat is dit nou weer voor onzin man? Hoe kom je er bij dat ik elke week een nieuwe stoornis heb? Laat wel weer zien hoe onwetend je bent over mij, terwijl ik daar toch best wel open over ben. Zeg zoiets dan gewoon niet, als je weet dat het niet zo is.
Ik wil gewoon even mijn ei kwijt. Kan ik om fucking 4 uur naar de psycholoog? Nee. Wat boeit mij het dat jullie mij niet kunnen helpen,ik wil het gewoon van me AFSCHRIJVEN.
Mensen posten hier regelmatig over hun problemen, lees het anders gewoon niet en ga al helemaal niet als een aso tegen die persoon te keer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga echt niet jou maandelijkse of wekelijkse drama bijhouden. En ik wil helemaal niets van je weten dus intresseert het me geen reet wat er aan de hand is met jou en wil ook niks weten over jou. Als je het van je wilt afschrijven doe je dat maar in R&P of in je dagboek.
Normaal negeer ik, het eisen van een serieuze reactie op een vrijdagnacht om 3:27 is heel sneu en attentionwhore much?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen posten hier regelmatig over hun problemen, lees het anders gewoon niet en ga al helemaal niet als een aso tegen die persoon te keer.
Razende apenaidsquote:
Als je terug bent van vakantie dan gaan we wel even een keertje skypen, Fylax.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:59 schreef Fylax het volgende:
Ik ben te mooi om te stervenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:35 schreef timmmmm het volgende:
Code rood voor bijzonder zware storm
PANIEK! STORM DES DOODS!
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer, als het nou gerookte zalm was met pesto en kruidenboter
Ik zit 7 hoog, net half balkon leeggehaald.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:49 schreef anonymoussie het volgende:
Het regent heerlijk. Lekker onstuimig.
quote:
Het is met code paars verboden om naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:01 schreef Uccie het volgende:
Nou....nog een uurtje lummelen en dan ga ik maar eens schoonmaken en boodschappen doen.
Hopelijk kan het rond 15u wel weer.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is met code paars verboden om naar buiten te gaan.
Er waaide net een stoel om, dan is het wel serieus storm ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:35 schreef timmmmm het volgende:
Code rood voor bijzonder zware storm
PANIEK! STORM DES DOODS!
Goei weer wel in Scheveningenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:26 schreef anonymoussie het volgende:
De laatste keer dat het zo onstuimig was, ging mijn vriendin met de boot naar Londen. Gelukkig heeft ze het overleefd.
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je moest gniffelen.
En dan moet de ergste woei nog komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:52 schreef YokiKater het volgende:
En nog even een fotootje van vanmorgen vroeg
[ afbeelding ]
Karma sloopte de partytentquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:52 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind helemaal mooi.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:52 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:02 schreef YokiKater het volgende:
Het is een garpje, dat is niet de bewuste partytent.
Dat maken we niet meer mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is toch wel de bedoeling dat het in de loop van de middag minder wordt he?
Nee joh, lekker doorwaaienquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is toch wel de bedoeling dat het in de loop van de middag minder wordt he?
Moet je ver lopen dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah ga wel lopen naar de stad. Verdomme.
Gahahahahhaahhahahahahahaha:Pquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker lopen met haar luie reet.
Ik loop graag, maar vandaag sla ik even over.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker lopen met haar luie reet.
Ga denk ik wat bakstenen in mijn tas doen zodat ik er niet vandoor waai.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik loop graag, maar vandaag sla ik even over.
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga denk ik wat bakstenen in mijn tas doen zodat ik er niet vandoor waai.
Weet ik wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahahahhaahhahahahahahaha:P
Je moest eens weten.
Nee joh, gewoon wind met 180 km/u straksquote:
Supercel in wording.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wolken draaien ook mooi rond
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar vanaaf is het dus bij andere mensen?
Ja, dan gaat Friesland er aanquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar vanaaf is het dus bij andere mensen?
Vanavond zou het al wat rustiger moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat ik vanaaf maar taxi neem naar huis dan. In Den Haag zijn ze namelijk super slim om van die gebouwen neer te zetten die van die achterlijke sluip winden creëren.
Afsteken en naar Noorwegen laten afdrijvenquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afsteken en naar Noorwegen laten afdrijven
Lekker fietsen langs de A44. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Ok ik gahahaha maar niet naar buiten vandaag.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Ok ik gahahaha maar niet naar buiten vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |