Maar de temperatuur is prima.quote:
Je weet vantevoren dat dit superaids gaat geworden, zelfs als je aan de heroïne zit.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:19 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb net 3 days to kill gezien.
Matig.
Hij was net begonnen op Film1 Action. En ik zat er gewoon opeens in.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet vantevoren dat dit superaids gaat geworden, zelfs als je aan de heroïne zit.
Waarom?.
Dat maakt het al wel een beetje mooierquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Almere is weggewaaid.
Dan schijnt de zon alweer een beetje.
Haten op de polderquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Almere is weggewaaid.
Dan schijnt de zon alweer een beetje.
Dit had ik juist wel ff nodig.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, mijn dag dus ook. En rustig=saai dus matig dagje
Ow ja. Ik heb Annabel ook nog gezien. Matige horror. Beetje voorspelbaar, wel leuke horroreffecten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:51 schreef Specularium het volgende:
Geef mij anders even een filmtip, horror ofzo.
Maar niet die meuk die Cnor leuk vindt.
Ik sta niet boven wat graafwerk natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit kan niet. Ik heb geen moeder meer.
Dabbequote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:51 schreef Specularium het volgende:
Geef mij anders even een filmtip, horror ofzo.
Maar niet die meuk die Cnor leuk vindt.
As opgraven?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik sta niet boven wat graafwerk natuurlijk
Vond ik niks.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:08 schreef anonymoussie het volgende:
En als je een betere horror wil zien, the Conjuring, Harry. Als je die nog niet gezien hebt. http://m.imdb.com/title/tt1457767/
Nee dat is meer mijn type horror, daar houd jij niet van.quote:
Ik kom de straat niet eens uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:10 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wie is er wel eens in Brugge geweest. Ik ga van de week, wat mag je niet missen en waar kan je lekkah eten
oh, wel gelukt allemaal of is er nog een dag nodig?quote:
Nee, allemaal goed gelukt. Daarna nog even uit eten geweest bij de griek.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh, wel gelukt allemaal of is er nog een dag nodig?
Niet zoveel aannames doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat is meer mijn type horror, daar houd jij niet van.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, allemaal goed gelukt. Daarna nog even uit eten geweest bij de griek.
Ok nou misschien vind jehet wel leuk dan, met je hoofd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zoveel aannames doen.
Kom er net achter dat ik deze nog helemaal niet gezien heb.
Nou misschien is Annabelle meer wat voor jou.quote:
Ow. Kan je meteen 2 horrors doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zoveel aannames doen.
Kom er net achter dat ik deze nog helemaal niet gezien heb.
Zal wel weer niet, met je vogel.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok nou misschien vind jehet wel leuk dan, met je hoofd.
Wat, jezusquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
Wij hadden uiteindelijk ook nog wel storm
[ afbeelding ]
Dan ga je ook half dood als passagier.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:21 schreef YokiKater het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)culaire_landing.html
Nice!
Die vond het ook spannend.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel weer niet, met je vogel.
Netjes.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:21 schreef YokiKater het volgende:
Nice!
Ik kan best turbulentie hebben, maar ik denk dat ik je had gebeld om afscheid te nemen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:21 schreef YokiKater het volgende:
Nice!
Awwwwww.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan best turbulentie hebben, maar ik denk dat ik je had gebeld om afscheid te nemen.
Dat is zo voorbij, die tijd heb je niet eens, erger lijkt het mij als het toestel zo doet, en het laatste moment een doorstart maakt, dan moet je nog een keer, en weet je wat er gaat gebeurenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan best turbulentie hebben, maar ik denk dat ik je had gebeld om afscheid te nemen.
Aw ja ik heb al genoeg eigenlijk. En opzich is de makeup daar niet zoo duur dat ik de actie echt nodig heb. Ik koop dan altijd onnodige dingen alleen omdat het goedkoper isquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slimpiebeter dat je vandaag niet bent gegaan. Ik waaide bijna weg lol.
Jonge, concealersquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Aw ja ik heb al genoeg eigenlijk. En opzich is de makeup daar niet zoo duur dat ik de actie echt nodig heb. Ik koop dan altijd onnodige dingen alleen omdat het goedkoper is
Nee, ga je eens wassen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoort iemand ook al zo'n rotvlieg zoemen.
Ja, maar je moet gewoon niet gaan lopen schelden en al helemaal niet op een manier waarop het niet voor iedereen te volgen is. Want dat is niet zo netjes en dat moeten we ook niet willen met zijn allen.quote:
Gelukkig is er nog google:quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar je moet gewoon niet gaan lopen schelden en al helemaal niet op een manier waarop het niet voor iedereen te volgen is. Want dat is niet zo netjes en dat moeten we ook niet willen met zijn allen.
Oke Keesquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar je moet gewoon niet gaan lopen schelden en al helemaal niet op een manier waarop het niet voor iedereen te volgen is. Want dat is niet zo netjes en dat moeten we ook niet willen met zijn allen.
Ga nou niet arrogant lopen doen want dat staat je ook niet, en daar kan geen concealer tegen op.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Adieu, tijd voor nieuw leven hier aangezien sommige autisten denken dat dit in hun bezit is.
Jullie moeten niet zo snel op jullie tere zieltjes getrapt voelen, direct janken bij een beetje sarcastische opmerkingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga nou niet arrogant lopen doen want dat staat je ook niet, en daar kan geen concealer tegen op.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die sahbe kan het maar niet laten om mij niet te quoten, oruspu cocugu.
It's all fun and game totdat je mensen uit gaat maken voor hoerenzoon .. dat is geen sarcasme.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo snel op jullie tere zieltjes getrapt voelen, direct janken bij een beetje sarcastische opmerkingen.
Da's een joke onderling. En waarom steeds dramazetten als wij over iets hebben? Hoorde je ons piepen over jullie tigmiljoen turk jokes?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
It's all fun and game totdat je mensen uit gaat maken voor hoerenzoon .. dat is geen sarcasme.
Ik zeg alleen dat het een stuk gezelliger kan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Da's een joke onderling. En waarom steeds dramazetten als wij over iets hebben? Hoorde je ons piepen over jullie tigmiljoen turk jokes?
Niks bezit, als jij in het echte leven met dit soort irritante gedrag bij een groepje wat daar al staat gaat staan kloten, moet jij niet raar opkijken als je op een gegeven moment vriendelijk wordt verzocht om op te donderstralen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Adieu, tijd voor nieuw leven hier aangezien sommige autisten denken dat dit in hun bezit is.
Oh ja want net was ik ucs dingen aan het schrijven. Meneertje fokker komt boel verzieken door aanzien te proberen krijgen om op mij te bashen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het een stuk gezelliger kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |