Ja, maar je moet gewoon niet gaan lopen schelden en al helemaal niet op een manier waarop het niet voor iedereen te volgen is. Want dat is niet zo netjes en dat moeten we ook niet willen met zijn allen.quote:
Gelukkig is er nog google:quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar je moet gewoon niet gaan lopen schelden en al helemaal niet op een manier waarop het niet voor iedereen te volgen is. Want dat is niet zo netjes en dat moeten we ook niet willen met zijn allen.
Oke Keesquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar je moet gewoon niet gaan lopen schelden en al helemaal niet op een manier waarop het niet voor iedereen te volgen is. Want dat is niet zo netjes en dat moeten we ook niet willen met zijn allen.
Ga nou niet arrogant lopen doen want dat staat je ook niet, en daar kan geen concealer tegen op.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Adieu, tijd voor nieuw leven hier aangezien sommige autisten denken dat dit in hun bezit is.
Jullie moeten niet zo snel op jullie tere zieltjes getrapt voelen, direct janken bij een beetje sarcastische opmerkingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga nou niet arrogant lopen doen want dat staat je ook niet, en daar kan geen concealer tegen op.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die sahbe kan het maar niet laten om mij niet te quoten, oruspu cocugu.
It's all fun and game totdat je mensen uit gaat maken voor hoerenzoon .. dat is geen sarcasme.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo snel op jullie tere zieltjes getrapt voelen, direct janken bij een beetje sarcastische opmerkingen.
Da's een joke onderling. En waarom steeds dramazetten als wij over iets hebben? Hoorde je ons piepen over jullie tigmiljoen turk jokes?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
It's all fun and game totdat je mensen uit gaat maken voor hoerenzoon .. dat is geen sarcasme.
Ik zeg alleen dat het een stuk gezelliger kan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Da's een joke onderling. En waarom steeds dramazetten als wij over iets hebben? Hoorde je ons piepen over jullie tigmiljoen turk jokes?
Niks bezit, als jij in het echte leven met dit soort irritante gedrag bij een groepje wat daar al staat gaat staan kloten, moet jij niet raar opkijken als je op een gegeven moment vriendelijk wordt verzocht om op te donderstralen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Adieu, tijd voor nieuw leven hier aangezien sommige autisten denken dat dit in hun bezit is.
Oh ja want net was ik ucs dingen aan het schrijven. Meneertje fokker komt boel verzieken door aanzien te proberen krijgen om op mij te bashen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het een stuk gezelliger kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |