Ja bus 22 misschien..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bus een optie? Die nemen vaak een omleidingsroute.
Ja, met trein naar cs en dan 22 of kun je met 18 bij de 23 komen? Al is dat wel een kolere eind om.quote:
Kan lopen naar cs. Hmmmmquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, met trein naar cs en dan 22 of kun je met 18 bij de 23 komen? Al is dat wel een kolere eind om.
Wel uitkijken voor zwiepende kranen dan.quote:
Ik wil dus echt niet met de scooter :pquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor zwiepende kranen dan.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je nieuws niet van de FP afhalenWat ben jij een walgelijke landverrader. NSB'er
Nee, dat snap ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil dus echt niet met de scooter :p
Met een beetje geluk gaat dat straks vanzelf.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Die kraan gaan ze zeker nu niet afbreken?
Dan kan die bus er straks ook niet meer langsquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaat dat straks vanzelf.
Op dit moment is alles daar gestoptquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan die bus er straks ook niet meer langs
Jawel, die rijdt dan helemaal om.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan die bus er straks ook niet meer langs
Ja collega staat nu op cs. HTM daar zegt dat 9 vanaf cs naar scheveningen wel rijdt. Dus loop ik straks naar cs. Hoef ik mezelf ook niet dood te rijden met de scooter :pquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, die rijdt dan helemaal om.
Maar als 9 als korte route rijdt, dan scheelt het wel.
Als je dan geen boom op je kop hebt gekregenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:41 schreef Uccie het volgende:
Ik ga het even uitcontroleren hier, naar de supermarkt. Ik doe straks verslag bij terugkomst.
Of een kraan, of een tram.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dan geen boom op je kop hebt gekregen
Het regent hier niet, maar ik had bij de flat wel moeite om niet weggeblazen te worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:51 schreef Specularium het volgende:
Het regent een beetje en heel #Teamtuinbroek is in paniek.
Peuner is een kekke boi jwz.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:23 schreef Peunage het volgende:
Ja het waait wel een beetje. Wat een kekke zomer.
Wat is kek toch een kek woordje.
Hier woeit het denk ik ook wel een beetje meer dan bij jou.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:23 schreef Peunage het volgende:
Ja het waait wel een beetje. Wat een kekke zomer.
Wat is kek toch een kek woordje.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier woeit het denk ik ook wel een beetje meer dan bij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |