Ja hier heb ik er eigenlijk weinig last van gehad, ook geen meldingen van omgevallen bomen. Al vertrouw ik die bomen voor mijn huis alsnog niet, ondanks dat het gewoon irritant onkruid is.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, we zijn hier ook gewoon heel nuchter als er wat wind staat. Maar vandaag was wel bijzonder aangezien er aardig wat bomen zijn omgewaaid, dat was wel even anders dan normaal.
Zijn het getinte bomen?quote:Op zondag 26 juli 2015 03:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al vertrouw ik die bomen voor mijn huis alsnog niet, ondanks dat het gewoon irritant onkruid is.
Nee ik weet niet wat het is, schiet ook overal uit de grond en als je even niet oplet staat er opeens een boom in je tuin.quote:
Coniferaequote:Op zondag 26 juli 2015 03:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik weet niet wat het is, schiet ook overal uit de grond en als je even niet oplet staat er opeens een boom in je tuin.
Nee, het is een loofboom. Volgens mij iets van een wilde kers of kastanje alleen dan zonder vruchten.quote:
Zusje van Triggershot denk ik.quote:
Ja die zag ik ook langskomenquote:
Ah nee die ken ik, vervelende bomen zijn dat. als je even naar binnen gaat om een kopje thee in te schenken staat er BAM! ineens een boom in je tuin die je zonlicht verduisterd op je kleine terrasje..quote:Op zondag 26 juli 2015 03:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik weet niet wat het is, schiet ook overal uit de grond en als je even niet oplet staat er opeens een boom in je tuin.
Dit moet haast wel een speciale inrichting voor probleemkinderen zijn, die mensen maken aardig wat mee.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:51 schreef LTVDK het volgende:
Wel knap hoe die vrouw haar geduld nog kan bewaren
Ja waardeloos spul, ondertussen heeft het ook de achtertuin bereiktquote:Op zondag 26 juli 2015 03:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ah nee die ken ik, vervelende bomen zijn dat. als je even naar binnen gaat om een kopje thee in te schenken staat er BAM! ineens een boom in je tuin die je zonlicht verduisterd op je kleine terrasje..
Ja was volgens mij uit zo'n docu over probleemkinderen, zaten nog wel meer van zulk soort 'pareltjes' inquote:Op zondag 26 juli 2015 03:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit moet haast wel een speciale inrichting voor probleemkinderen zijn, die mensen maken aardig wat mee.
Of een gemiddelde school in de kansenwijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit moet haast wel een speciale inrichting voor probleemkinderen zijn, die mensen maken aardig wat mee.
Het veelvuldig gekanker doet wel denken aan een bepaalde Hofstad jaquote:Op zondag 26 juli 2015 04:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of een gemiddelde school in de kansenwijk.
Ik moest lachen.quote:De video trok veel kijkers en verspreidde zich naar YouTube, waar hij werd geupload onder namen als "Klote Kind" en "Kind scheld juf uit". Ook werden er 'remixen' gemaakt
Weet je hoe lang dat duurt?quote:
Ja te lang voor nu. Dan maar wat korter vermaak:quote:
Ik vind haar normaal ook een agressief paard maar hier had ze volgens mij een beetje gelijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 04:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja te lang voor nu. Dan maar wat korter vermaak:
Kwamen ze een paar weken later met het bericht dat het zijn winkel wel wasquote:Op zondag 26 juli 2015 04:14 schreef YokiKater het volgende:
Dit is wel 1 van de beste remixen van een viral video
Geen idee wie het is eigenlijkquote:Op zondag 26 juli 2015 04:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind haar normaal ook een agressief paard maar hier had ze volgens mij een beetje gelijk.
Oh dat mens ...quote:
Tenminste een normaal persoon ja, niet zo'n beroepsjankzak als Appaquote:Op zondag 26 juli 2015 04:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die is goed. Maar Sjaak is sowieso wel een baas itt Appa.
Tenminste een normale dealer.quote:Op zondag 26 juli 2015 04:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenminste een normaal persoon ja, niet zo'n beroepsjankzak als Appa
Ik ga ook maar eens pitten, straks is het gewoon al lichtquote:Op zondag 26 juli 2015 04:43 schreef LTVDK het volgende:
Oh fuck, heb eigenlijk niet het idee dat het al weer zo laat is, tijd om mijn bed in te duiken
Ik ga 15km wandelen / hardlopen zoquote:Op zondag 26 juli 2015 09:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet gaan fitnessen maar ik heb niet eens een beetje zin. #fatmanstruggles
Mag ik mee eten?quote:Op zondag 26 juli 2015 11:41 schreef Kauai het volgende:
Ik ga zo winkelen en daarna uit eten met een vriendin.
Kom maar langs.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mag ik mee eten?
Hardlopen was niet zo'n succes, dus de reis duurt wat langer. Dan een uurtje sleutelen en dan met de motor terug.
Ik sla jou he.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij helemaal geen Turk bent.
Slander zeg ik je.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij helemaal geen Turk bent.
Ja daarom snap ook niet wat Specularium zegt.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:26 schreef timmmmm het volgende:
we zijn toch allemaal turk of heb ik weer wat gemist
Niet om te stoken he, maar hij noemde dit unieke bloempje jouw zusje ...quote:
Ieder Turkse moet haar snorretje mannetje staan, niets mis mee.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet om te stoken he, maar hij noemde dit unieke bloempje jouw zusje ...
Toevallig wat meer info hierover?quote:Op zondag 26 juli 2015 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet om te stoken he, maar hij noemde dit unieke bloempje jouw zusje ...
Denenquote:Op zondag 26 juli 2015 13:48 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb vandaag naar een Deense film gekeken.
Jij hebt afgelopen weekend wel 800 films gezien is het niet?quote:Op zondag 26 juli 2015 13:48 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb vandaag naar een Deense film gekeken.
quote:Op zondag 26 juli 2015 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt afgelopen weekend wel 800 films gezien is het niet?
In de jaren '90 vooral, nu volop vervangen door own productions.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet het wel ondertiteld zijn.
Kijken Turken nu ook naar Bollywood films?
Die zitten vol met sensueel dansende mannen, dus dat zal wel weer ja.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet het wel ondertiteld zijn.
Kijken Turken nu ook naar Bollywood films?
Romantische komedies.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor genre geniet je vooral van?
quote:Op zondag 26 juli 2015 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Topic openen in Fokkers helpen Fokkers?
Het kan dan wel een enorm zeikwijf zijn, maar dat is niet mijn type.quote:
Ik had het niet over Yasmin.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het kan dan wel een enorm zeikwijf zijn, maar dat is niet mijn type.
Turkse collega van mij kijkt nog steeds.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de jaren '90 vooral, nu volop vervangen door own productions.
Wat voor genre geniet je vooral van?
Dat is geen zeikwijfquote:
Turkse vrouwen.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Turkse collega van mij kijkt nog steeds.
Geen langdradig gedoe. Humor, actie, cultuur.
Nee jij bent gewoon mijn lievelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |