In navolging van dit topic.
ONZ / buitengewoon reactievermogenIk ben dus voor het eerst gevallen na een struikeling in een jaar. Ironisch genoeg een dag nadat ik pronkte met mijn buitengewone reactievermogen.
En hoe. Ik heb mijn rib gekneusd, wat spieren in beide voorarmen/erg beschadigd, mijn teen gebroken en mijn borst is zeer gevoelig door de pijnlijke landing. Zo was de diagnose van de dokter.
De val was niet te stoppen. Dat kan ik toch wel concluderen. Ik liep langs een wasmand die een paar cm van de grond was en waar een sjaal omheen was gebonden. Ik heb geen idee wie dit heeft gedaan en waarom, maar ik kwam met beide voeten dus terecht in deze sjaal en je kunt al raden wat er gebeurde. Met volle vaart en zonder enige kans om mijzelf staande te houden val ik op de vloer.
Ik focuste mij zo erg dat om mijzelf met mijn benen en voeten staande te houden, dat ik geen aandacht had besteed aan mijn armen en bovenlichaam en die voelde de klap dan ook enorm. Ik zit nu met heel veel pijn en veel teleurstelling in mijn kamer. Ik heb geen buitengewoon reactievermogen, anders had ik mijzelf wel staande gehouden ondanks dat het wel onmogelijk leek om dit te kunnen bewerkstelligen.