Ik vind haar normaal ook een agressief paard maar hier had ze volgens mij een beetje gelijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 04:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja te lang voor nu. Dan maar wat korter vermaak:
Kwamen ze een paar weken later met het bericht dat het zijn winkel wel wasquote:Op zondag 26 juli 2015 04:14 schreef YokiKater het volgende:
Dit is wel 1 van de beste remixen van een viral video
Geen idee wie het is eigenlijkquote:Op zondag 26 juli 2015 04:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind haar normaal ook een agressief paard maar hier had ze volgens mij een beetje gelijk.
Oh dat mens ...quote:
Tenminste een normaal persoon ja, niet zo'n beroepsjankzak als Appaquote:Op zondag 26 juli 2015 04:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, die is goed. Maar Sjaak is sowieso wel een baas itt Appa.
Tenminste een normale dealer.quote:Op zondag 26 juli 2015 04:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenminste een normaal persoon ja, niet zo'n beroepsjankzak als Appa
Ik ga ook maar eens pitten, straks is het gewoon al lichtquote:Op zondag 26 juli 2015 04:43 schreef LTVDK het volgende:
Oh fuck, heb eigenlijk niet het idee dat het al weer zo laat is, tijd om mijn bed in te duiken
Ik ga 15km wandelen / hardlopen zoquote:Op zondag 26 juli 2015 09:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet gaan fitnessen maar ik heb niet eens een beetje zin. #fatmanstruggles
Mag ik mee eten?quote:Op zondag 26 juli 2015 11:41 schreef Kauai het volgende:
Ik ga zo winkelen en daarna uit eten met een vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |