SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja want net was ik ucs dingen aan het schrijven. Meneertje fokker komt boel verzieken door aanzien te proberen krijgen om op mij te bashen.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Vanaf deze post gaat iedereen weer aardig tegen elkaar doen.
Go!
Nou niet echt want Froome reed niet in een berm en ik moest die vreselijke Bocht 7 weer aanschouwen waar alle proleten van Nederland zich verzamelen om ons land voor lul te zetten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]Heb jij vandaag een beetje genoten van de etappe?
Niemand dwingt je hier te postenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin meer in dit topic
Ik word wel gedwongen hier te posten. Hij zal het nu vast uit schaamte ontkennen, maar specularium heeft me gezegd dat hij zelfmoord pleegt als ik hier ooit stop met posten.quote:
Je maakt het nu wel heeeeel verleidelijk om jou weg te jagen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik word wel gedwongen hier te posten. Hij zal het nu vast uit schaamte ontkennen, maar specularium heeft me gezegd dat hij zelfmoord pleegt als ik hier ooit stop met posten.
Dus dat kan natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel heeeeel verleidelijk om jou weg te jagen.
Nou, een paar doen nu Isketch.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:33 schreef Webschip het volgende:
Er is tenminste hier nog wat leven in tegenstelling bij de buur SC.
Hoiquote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:33 schreef Webschip het volgende:
Is ie ook nog te klein voor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:37 schreef Webschip het volgende:
Ik zag dat Fylax nog steeds geen mod is.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Is er eigenlijk een bepaalde leeftijdsgrens om mod te zijn?
En misschien ook gemaximeerd op 100 jaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat die grens op zijn minst bij 12 ligt.
Ja. Kijk maar naar Corrie.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
En misschien ook gemaximeerd op 100 jaar.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:33 schreef Webschip het volgende:
175 of zoquote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die is nog geen 100 jaar volgens mij.
Ja!quote:Op zondag 26 juli 2015 00:50 schreef Specularium het volgende:
Ex Machina (2015) - IMDb
Ik vond dit wel leuk.
Oh ja die moest ik ook nog kijken van iemand, ben wel benieuwd.quote:Op zondag 26 juli 2015 00:50 schreef Specularium het volgende:
Ex Machina (2015) - IMDb
Ik vond dit wel leuk.
Morgen vrije dag, dus dat wordt lekker eten maken. Maar ik weet niet wat ik moet maken, op kaascroissants en cörek na.quote:
Beetje fruit tussendoor.quote:Op zondag 26 juli 2015 01:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Morgen vrije dag, dus dat wordt lekker eten maken. Maar ik weet niet wat ik moet maken, op kaascroissants en cörek na.
Komt goudquote:Op zondag 26 juli 2015 01:30 schreef anonymoussie het volgende:
Post je wel wat pics van je zelfgemaakte gerechten, morgen?
Kook je zo lekker dan?quote:Op zondag 26 juli 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Like drawsomething dus.
Geen honger krijgen van de foodpics he
Opsopquote:Op zondag 26 juli 2015 01:47 schreef anonymoussie het volgende:
Ik vind dit wel spannend hoor, Opsop.
Dat was het eerste dat in mij opkwam bij het zien van haar oorspronkelijke username.quote:Op zondag 26 juli 2015 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom kano eigenlijk, moussie.
chocolade mousse
Origineelquote:Op zondag 26 juli 2015 01:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat was het eerste dat in mij opkwam bij het zien van haar oorspronkelijke username.
Ja die wist ik, daar was ook een vooralarm "groot" voor afgegeven.. een zogeheten panpan call.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Angstige momenten voor passagiers bij noodlanding Schiphol
Nog een.
quote:
Weer dat nummer in mijn hoofdquote:Op zondag 26 juli 2015 03:14 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij zegt ie toch echt: "Ik ben Turk Turk Turk, jij bent Turk Turk Turk, allemaal Turk Turk Turk Frutsel Turk Turk Turk"
quote:Op zondag 26 juli 2015 03:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja die wist ik, daar was ook een vooralarm "groot" voor afgegeven.. een zogeheten panpan call.
Ik heb Schiphol vandaag niet eens echt zitten volgen, het was hier al chaos genoeg. En we hebben een record te pakken, 121 km p/uur geloof ik.quote:
Ben je niet even tegen de wind gaan leunen?quote:Op zondag 26 juli 2015 03:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb Schiphol vandaag niet eens echt zitten volgen, het was hier al chaos genoeg. En we hebben een record te pakken, 121 km p/uur geloof ik.
Eigenlijk niet, we zijn hier ook gewoon heel nuchter als er wat wind staat. Maar vandaag was wel bijzonder aangezien er aardig wat bomen zijn omgewaaid, dat was wel even anders dan normaal.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je niet even tegen de wind gaan leunen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |