SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja want net was ik ucs dingen aan het schrijven. Meneertje fokker komt boel verzieken door aanzien te proberen krijgen om op mij te bashen.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Vanaf deze post gaat iedereen weer aardig tegen elkaar doen.
Go!
Nou niet echt want Froome reed niet in een berm en ik moest die vreselijke Bocht 7 weer aanschouwen waar alle proleten van Nederland zich verzamelen om ons land voor lul te zetten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]Heb jij vandaag een beetje genoten van de etappe?
Niemand dwingt je hier te postenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin meer in dit topic
Ik word wel gedwongen hier te posten. Hij zal het nu vast uit schaamte ontkennen, maar specularium heeft me gezegd dat hij zelfmoord pleegt als ik hier ooit stop met posten.quote:
Je maakt het nu wel heeeeel verleidelijk om jou weg te jagen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik word wel gedwongen hier te posten. Hij zal het nu vast uit schaamte ontkennen, maar specularium heeft me gezegd dat hij zelfmoord pleegt als ik hier ooit stop met posten.
Dus dat kan natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel heeeeel verleidelijk om jou weg te jagen.
Nou, een paar doen nu Isketch.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:33 schreef Webschip het volgende:
Er is tenminste hier nog wat leven in tegenstelling bij de buur SC.
Hoiquote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:33 schreef Webschip het volgende:
Is ie ook nog te klein voor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:37 schreef Webschip het volgende:
Ik zag dat Fylax nog steeds geen mod is.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Is er eigenlijk een bepaalde leeftijdsgrens om mod te zijn?
En misschien ook gemaximeerd op 100 jaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat die grens op zijn minst bij 12 ligt.
Ja. Kijk maar naar Corrie.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
En misschien ook gemaximeerd op 100 jaar.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:33 schreef Webschip het volgende:
175 of zoquote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die is nog geen 100 jaar volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |