http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1523/barbeque_barbecue/quote:Op zondag 26 juli 2015 14:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Barbecue (also barbeque, BBQ and barby/barbies) is a cooking method and apparatus. While there is a vast degree of ...blabla
Een dansjequote:
Neuh, is een dansje uit de tijd dat men de zeeën nog ging ontdekken, een zeemansdansjequote:
Ik hoop oprecht dat Erdogan snel doodgaat. Een hartaanval ofzo. Wat een mongool is dat.quote:
Ah...quote:Op zondag 26 juli 2015 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, is een dansje uit de tijd dat men de zeeën nog ging ontdekken, een zeemansdansje
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat Erdogan snel doodgaat. Een hartaanval ofzo. Wat een mongool is dat.
Ja tegenwoordig doen ze dat niet meer straalbezopen op een boot midden op zee. En dan krijg je dus dit ...quote:
Oefening baart kunst.quote:
Buikdansen lukt wel, maar dit. Die gaan zo diep, ik breek m'n rug of zoquote:Op zondag 26 juli 2015 14:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oefening baart kunst.
Je kan oefenen.
Moet je het wel ff filmen en in dit topic plaatsen, anders kan ik je geen tips geven.
Daar zat ik er even naast.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo iemand is echt de aangewezen persoon om over mijn Nederlandse vaardigheden te spreken ja.
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn toe aan een verfrissende gezichtsmasker met komkommers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |