Very theatraalquote:Op zondag 26 juli 2015 14:07 schreef anonymoussie het volgende:
Deze van Helen is wel sexy.
Wel wat ouder van wat ik had begrepen. Maar ik vind dit soort dingen meestal leuker om naar te kijken dan die nieuwe dingen.
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 26 juli 2015 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik durf nooit mobiel mee in bad te nemen
Dit topic is dan ook nog linkser dan AFAquote:Op zondag 26 juli 2015 14:34 schreef Triggershot het volgende:
check die dhimmies dan voor mij opkomen.
Haten op Rembrandt, barbaar.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:35 schreef timmmmm het volgende:
En Amsterdam is gewoon een teringstadCultureel doen in Amsterdam
_!
Nou ja, men verwacht nu dat ik Rotterdam ga zeggen, maar ik ga vriend en vijand verbazen. Ondanks mijn haat voor Friesland, maar net geėvenaard door mijn Amsterdamhaat, vind ik Leeuwarden een bijzonder leuke stadquote:
Mja, wat doe je er tegen?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook nog linkser dan AFA
Ik ben nog nooit in Friesland geweestquote:Op zondag 26 juli 2015 14:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, men verwacht nu dat ik Rotterdam ga zeggen, maar ik ga vriend en vijand verbazen. Ondanks mijn haat voor Friesland, maar net geėvenaard door mijn Amsterdamhaat, vind ik Leeuwarden een bijzonder leuke stad
Waarom dan, wat heeft Amsterdam jouw misdaan?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik haat op Amsterdam. Rembrandt boeit me niet zo veel.
Leeuwarden is toch vet dood en saai?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, men verwacht nu dat ik Rotterdam ga zeggen, maar ik ga vriend en vijand verbazen. Ondanks mijn haat voor Friesland, maar net geėvenaard door mijn Amsterdamhaat, vind ik Leeuwarden een bijzonder leuke stad
Dat is ook een hele leuke stad!quote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Friesland geweestVind Breda wel een van de leukste steden eigenlijk
Je moeder is vet, dood en saaiquote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leeuwarden is toch vet dood en saai?
Heb je de schilderijen van Virginia van Eck gezien?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:38 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind schilderijen zo onboeiend he. Ga wat nuttigs met je leven doen joh.
Mooie gebouwen kan ik wel waardere , daar heb je nog wat aan.
Je moeder.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij Turken moet je niet beginnen over moeders vriend.
Helen heeft wel meer van zulke dingen, heb ik mij pas laten vertellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |