Ja die gevallen saai/verlegen dus. Sommige weten dat erg goed te verbergen via online communicatie blijkbaar.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook minder spraakzaam als ik iemand voor het eerst zie maar ik mag toch wel hopen dat na een tijdje chatten je wel wat over elkaar weet om onderwerpen aan te snijden. Of iemand moet erg verlegen/saai/whatever zijn.
ik vin da zooo dom hè dat je drank nodig hebt om leuk te doen of losser te wordenquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Daarom op de 1e date aan de drank, dan is die verlegenheid zo weg.
Ja gewoon lekker nuchter gek doen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik vin da zooo dom hè dat je drank nodig hebt om leuk te doen of losser te worden
wie ben jij nou helemaal weer? ( hoe ist?)quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:03 schreef eefje801 het volgende:
Valt me weer op een nieuwe trend op Tinder; op de foto met je oma. Na ja, beter dan met je "bloedjes"
Mij viel op dat de bots een stuk slimmer zijn geïnstalleerd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:03 schreef eefje801 het volgende:
Valt me weer op een nieuwe trend op Tinder; op de foto met je oma. Na ja, beter dan met je "bloedjes"
Ja, goed. Na een korte fling met de Tinderman on the rebound even een paar maanden niks en nu weer druk aan het swipen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wie ben jij nou helemaal weer? ( hoe ist?)
Prinsessensyndroomquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Haha, wat is dit een kut topic geworden 😀
Anyway, had een maand een leuke(jonge) vriendin, maar al na 4 weken ging ze online checken wat ik deed.
Daarnaast ben ik een single papa, ze gaf ook aan dat ze net zoveel aandacht verdiende als m'n jongens...
Toen ik haar had uitgelegd dat ik haar super vond, maar mijn kinderen natuurlijk nummer 1 zijn, was ze kwaad....
NEXT
Hard wegrennen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Haha, wat is dit een kut topic geworden 😀
Anyway, had een maand een leuke(jonge) vriendin, maar al na 4 weken ging ze online checken wat ik deed.
Daarnaast ben ik een single papa, ze gaf ook aan dat ze net zoveel aandacht verdiende als m'n jongens...
Toen ik haar had uitgelegd dat ik haar super vond, maar mijn kinderen natuurlijk nummer 1 zijn, was ze kwaad....
NEXT
Ja ach, ik ben 36, zij is 23, ik zag het een paar weken door de vingers.quote:
Zal niet aan het leeftijdsverschil liggen, sommige vrouwen zijn gewoon engquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben 36, zij is 23, ik zag het een paar weken door de vingers.
Sue me :d
Nu weer single
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zal niet aan het leeftijdsverschil liggen, sommige vrouwen zijn gewoon eng
Vier jaar geleden had ik een date met deze dame, die gisteren kandidaat was in De slimste mens.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:04 schreef Silenus het volgende:
Nynke is van laatst, die schrijft voor de Viva. Ik heb voor het eerst in mijn leven verloren met triviant, van haar, en heb geëist dat dit niet in het blad komt.![]()
Ben het met je eens hoor, maar ik was wel serieusquote:Op woensdag 5 augustus 2015 03:38 schreef Drinky het volgende:
Sowieso bedrijven met het woord "ok" in hun naam. Zo van: ja, we zijn niet de beste en je zal er veel bakvissen vinden, maar mischien scoor je wel wat en dat is redelijk.
Goed om te zien dat nietst veranderd is wb de usuals hier en de bijbehorende verhalen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vier jaar geleden had ik een date met deze dame, die gisteren kandidaat was in De slimste mens.
Wat doet ze: gaat ze direct over onze triviant-date praten!Op tv, primetime.
![]()
Is dat diegene die zichzelf beschreef als dat ze een bolle kop heeft?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vier jaar geleden had ik een date met deze dame, die gisteren kandidaat was in De slimste mens.
![]()
Eindelijk wordt je beroemd!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Heb het gezienquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:09 schreef Silenus het volgende:
Ik heb de uitzending verder niet bekeken, maar iig de enige vrouw van de aflevering.
Veel plezierquote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:40 schreef yats het volgende:
Na een tijdje 'rust' is het vanavond weer eens tijd voor een date. Ik ben benieuwd naar hoe het gaat. We hebben elkaar (voor haar vakantie) al een keer via de telefoon gesproken dus ik heb wel een beeld, maar of dat klopt is altijd afwachten.
Ik vond haar niet sympathiek overkomen.. beetje mevrouw die alles beter weet type. Was de date wel leuk? En heeft ze nu een vriend? Altijd leuk om te kijken waar ze mee eindigen...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
okquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vond haar niet sympathiek overkomen.. beetje mevrouw die alles beter weet type. Was de date wel leuk? En heeft ze nu een vriend? Altijd leuk om te kijken waar ze mee eindigen...
Als ik de verhalen zo hoor mis ik niks aan Tinder. Ergerde me soms wel aan de meiden die letterlijk 3km verderop woonde dat ze nooit terugliken... Ik maar liken, steeds paar minuten geleden online... profielen bleven maar langskomenSommige zag ik ook gewoon echt vaak in real life, dus lekker zo'n indirecte afwijzing... Als je dan zag waar ze uiteindelijk mee eindigden was dat vaak ook van: ''hmmm... aparte keuze''. Wat dat betreft moet je wel enigszins een dikke huid hebben als je Tindert en afwijzingen niet te direct opnemen maar de lol van de app inzien. Je kan ook zomaar een dame treffen die je zelf niet zou (durven) aanspreken, dus kan ook de andere kant op gaan
Deezer, even een gratis tip : neem tinder niet zo serieus. Het is niets meer dan een handig medium om wederzijdse interesse eruit te filteren en (als het goed is) tot een relatief snelle date te komen. Daarnaast is het ook gewoon een leuk tijdverdrijf voor veel mensen die het niet zo serieus nemen en gewoon maar zien hoe of wat.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vond haar niet sympathiek overkomen.. beetje mevrouw die alles beter weet type. Was de date wel leuk? En heeft ze nu een vriend? Altijd leuk om te kijken waar ze mee eindigen...
Als ik de verhalen zo hoor mis ik niks aan Tinder. Ergerde me soms wel aan de meiden die letterlijk 3km verderop woonde dat ze nooit terugliken... Ik maar liken, steeds paar minuten geleden online... profielen bleven maar langskomenSommige zag ik ook gewoon echt vaak in real life, dus lekker zo'n indirecte afwijzing... Als je dan zag waar ze uiteindelijk mee eindigden was dat vaak ook van: ''hmmm... aparte keuze''. Wat dat betreft moet je wel enigszins een dikke huid hebben als je Tindert en afwijzingen niet te direct opnemen maar de lol van de app inzien. Je kan ook zomaar een dame treffen die je zelf niet zou (durven) aanspreken, dus kan ook de andere kant op gaan
Thxs! We gaan wat drinken hier in de stad,dus dat komt vast goedquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, maar ik was wel serieus. De quickmatch werkt zoals tinder deed, alleen dan met een undo-knop, onbeperkte likes en uitgebreidere info
.
Goed , je moet je nog steeds een weg banen door de nekbaarden, fedora's, oosterse prinsen en larpers, maar heb het idee dat nu tinder uit is, er veel meer normaal volk loopt. Of dat idee had ik gister toen ik het herinstalleerde iig.
[..]
Goed om te zien dat nietst veranderd is wb de usuals hier en de bijbehorende verhalen.![]()
Zodra je iemand liked en het is niet wederzijds krijg je het profiel niet meer te zien. Hoe kan jij zien wanneer ze online zijn geweest en waarom krijg jij de profielen wel te zien?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat was er apart aan? (Behalve dat die vrouwen gek genoeg niet als een blok voor jouw charmes zijn gevallen dan.)quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:40 schreef yats het volgende:
Na een tijdje 'rust' is het vanavond weer eens tijd voor een date. Ik ben benieuwd naar hoe het gaat. We hebben elkaar (voor haar vakantie) al een keer via de telefoon gesproken dus ik heb wel een beeld, maar of dat klopt is altijd afwachten.
DPquote:
Ik hoor een lama schijten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:48 schreef -0- het volgende:
Manmanman als je een niet-like op tinder al als afwijzing gaat zien.
Überhaupt iedereen die je niet leuk vind of niet reageert bij een eerste contactpoging, lekker boeiend, waarschijnlijk vind minstens 80% je bij de eerste aanblik je al niks, jammer dan. Ik neem aan dat je zelf ook niet iedereen liked of liggen je standaarden zó laag?
Puur qua uiterlijk dan, verwacht dat ze met wat beters thuiskwam. Maar karakter moet je het mee uithouden uiteindelijk, het uiterlijk vervaagt in de loop der jaren. Heb ik zelf ook last van.. hoe maak je indruk met je karakter ipv dat mensen je meteen oordelen op het uiterlijk?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat was er apart aan? (Behalve dat die vrouwen gek genoeg niet als een blok voor jouw charmes zijn gevallen dan.)
Welcome in Super Deezertje World, waar likes instant huwelijken betekenen en 3 km afstand en het hebben van een ander geslacht voldoende criteria zijn om een gegarandeerde like te krijgen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:48 schreef -0- het volgende:
Manmanman als je een niet-like op tinder al als afwijzing gaat zien.
Ik kwam meer wanhopige mannen tegen en mannen die dan blijven doorratelen over hetzelfde onderwerp (gewoon omdat het een gemeenschappelijke interesse is). Op tinder zijn de meeste gesprekken na een dag toch volledig dood. Heb er dan geen last meer van.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wauw sinds wanneer is OKCupid een betere versie van tinder?
Ik trek echt een shitload aan Perzische prinsen aan, das wel jammer. Heb m'n profiel al in het Nederlands en er in staan dat ik geen long distance zoek, maar ze blijven komen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:46 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik kwam meer wanhopige mannen tegen en mannen die dan blijven doorratelen over hetzelfde onderwerp (gewoon omdat het een gemeenschappelijke interesse is). Op tinder zijn de meeste gesprekken na een dag toch volledig dood. Heb er dan geen last meer van.Zo helemaal niets over jezelf moeten schrijven vind ik ergens nog wel handig, heb toch niets interessant te melden over mijn leven.
Vertel eens! Hoe gaat het met je, al prinsje gevonden, onlangs nog gedate? Nog een nieuw lekker restaurantje ergens ontdekt waar ik heen moet volgens jou?quote:
Ja je blijft je er af en toe gewoon over verbazen. Ik bedoel als je op de hoogvlaktes van Mongoliëquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welcome in Super Deezertje World, waar likes instant huwelijken betekenen en 3 km afstand en het hebben van een ander geslacht voldoende criteria zijn om een gegarandeerde like te krijgen.
Op Okcupïd krijg ik enorm veel berichtjes van Oosterse prinsessen. Vooral Chinese en Filipijnse. Beetje jammer dat ze nog een beetje aan hun taalontwikkeling moeten werken en het nooit meer is dan een hey how are you?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik trek echt een shitload aan Perzische prinsen aan, das wel jammer. Heb m'n profiel al in het Nederlands en er in staan dat ik geen long distance zoek, maar ze blijven komen.
Nee joh, ik bivakkeer aan de dark side momenteel en dat doe ik liever alleen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel eens! Hoe gaat het met je, al prinsje gevonden, onlangs nog gedate? Nog een nieuw lekker restaurantje ergens ontdekt waar ik heen moet volgens jou?
Ik ben erachter dat betekenisloos contact the dark side beter maakt feebsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee joh, ik bivakkeer aan de dark side momenteel en dat doe ik liever alleen.
Heb je je chickie al eens meegenomen naar de matroos en het meisje?
Doe niet zo gek en kom naar het licht! De zon schijnt, bloementjes bloeien! Korte rokjes oh wachtquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee joh, ik bivakkeer aan de dark side momenteel en dat doe ik liever alleen.
Heb je je chickie al eens meegenomen naar de matroos en het meisje?
Zonde om boos,depri, gefrustreerd of wat dan ook in een hoekje, onder je bed, in een kast of in bet donker te zitten. Genoeg leuke dingen te doen en genoeg simpele kleine dingen om van te genieten!quote:
Ja en het is oneerlijk maar als je dat nou je leven moet laten bepalen? NEE DUS!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok niet overdrijven kerel. Laten we niet uit het oog verliezen dat het leven in principe nog altijd pure ellende is.
Gedate?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:47 schreef yats het volgende:
Ik ben weer thuis van mijn date. Het was gezellig, We konden prima kletsen en zaten met veel dingen op dezelfde lijn maar ik twijfel een beetje. Er komt zeker een tweede date waarin we verder kijken, hopelijk geeft dat ook een meer duidelijk antwoord op die twijfel.
Jaquote:
Ik miste 'iets'. En wat dat 'iets' is kan ik niet echt beschrijven.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:57 schreef Cue_ het volgende:
Vanwaar de twijfel?
En enkel gezellig klinkt ook niet heel goed. Nog iets van spanning?
Tinder?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik miste 'iets'. En wat dat 'iets' is kan ik niet echt beschrijven.
Ja, ik dacht, laat ik het maar weer eens proberen. Het is dat ze vorige week op vakantie was anders hadden we al eerder iets afgesproken.quote:
Leer me je geheimquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, laat ik het maar weer eens proberen. Het is dat ze vorige week op vakantie was anders hadden we al eerder iets afgesproken.
Gedraag je normaal en maak je niet te druk.Ik zou niet weten of er een 'geheim' is verder.quote:
Als het er niet is, is het er niet. Lijkt mijquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ja
[..]
Mooi dan is dit je kans om wat dingen uit te proberen, wat brutaler, wat directer enz.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:07 schreef yats het volgende:
Yats, no offence, maar je twijfelt te veel...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:47 schreef yats het volgende:
Ik ben weer thuis van mijn date. Het was gezellig, We konden prima kletsen en zaten met veel dingen op dezelfde lijn maar ik twijfel een beetje. Er komt zeker een tweede date waarin we verder kijken, hopelijk geeft dat ook een meer duidelijk antwoord op die twijfel.
Naast 'yatsgezellig' nu ook de 'yatstwijfel'?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yats, no offence, maar je twijfelt te veel...
Dat woord heb je volgens mij het meest gebruikt op FOK!
Wat ook_gek zegt: volgende keer wat meer spanning erin brengen.
En dat 'iets' is wel vaag. Wel goed dat er een tweede date komt
Oftewel ze is niet leuk genoeg.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yats, no offence, maar je twijfelt te veel...
Dat woord heb je volgens mij het meest gebruikt op FOK!
Wat ook_gek zegt: volgende keer wat meer spanning erin brengen.
En dat 'iets' is wel vaag. Wel goed dat er een tweede date komt
Eens wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:07 schreef ook_gek het volgende:
Is de "twijfel" niet een manier om je zelf in te dekken dat als de dame in kwestie je niet leuk genoeg vind het toch niet erg is omdat je toch al twijfelde? Ik heb nog nooit gezien dat je vertelde hoe leuk je de date wel niet vond of hoe jammer je het vind dar het niks werd.
Dat is makkelijk te voorkomen door er een twijfel in te gooien?
Niet altijd, maar dat gaat alleen op als je net uit een relatie komt, dan is die twijfel er ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:07 schreef ook_gek het volgende:
Is de "twijfel" niet een manier om je zelf in te dekken dat als de dame in kwestie je niet leuk genoeg vind het toch niet erg is omdat je toch al twijfelde? Ik heb nog nooit gezien dat je vertelde hoe leuk je de date wel niet vond of hoe jammer je het vind dar het niks werd.
Geen idee of dat zo is. En waarom je dat niet leest, ik heb weinig dates gehad die ik echt leuk vond. Het is altijd wel 'gezellig' en een leuke middag/avond, maar vrijwel nooit meer dan dat. In het afgelopen jaar zaten er maar twee dates bij waarvan ik het oprecht jammer vond dat het niets werd. Dan vraag ik me af,date ik met de verkeerde vrouwen of ben ik gewoon niet snel onder de indruk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:07 schreef ook_gek het volgende:
Heb je niet gewoon al bij voorbaat teveel verwachtingen? Bedoel, je gaat toch op date in de veronderstelling dat het gewoon leuk en gezellig is zonder dat er meteen ergens sprake van is. En als er dan meer in zou kunnen zitten dan bouw je dat op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:31 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo is. En waarom je dat niet leest, ik heb weinig dates gehad die ik echt leuk vond. Het is altijd wel 'gezellig' en een leuke middag/avond, maar vrijwel nooit meer dan dat. In het afgelopen jaar zaten er maar twee dates bij waarvan ik het oprecht jammer vond dat het niets werd. Dan vraag ik me af,date ik met de verkeerde vrouwen of ben ik gewoon niet snel onder de indruk?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon al bij voorbaat teveel verwachtingen? Bedoel, je gaat toch op date in de veronderstelling dat het gewoon leuk en gezellig is zonder dat er meteen ergens sprake van is. En als er dan meer in zou kunnen zitten dan bouw je dat op.
Omdat ik iemand eerst altijd in het echt en in een 'date-setting' een keer mee wil maken. En ja, ik ga alleen op een date met iemand als er in gesprekken wel 'iets' losgemaakt word, maar dat is geen garantie dat dat 'iets' op een date er ook is. Of is dat heel vreemd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:20 schreef UnicornFarts het volgende:
Maar waarom date je ze dan in eerste instantie? Er is dus wel iets dat ze bij je los maken vóór de date maar achteraf nooit.
Dit. Een date heeft direct zoveel lading met Yats, hoe hard hij zelf ook zegt geen verwachtingen te hebben. Nofiquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon al bij voorbaat teveel verwachtingen? Bedoel, je gaat toch op date in de veronderstelling dat het gewoon leuk en gezellig is zonder dat er meteen ergens sprake van is. En als er dan meer in zou kunnen zitten dan bouw je dat op.
Nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik iemand eerst altijd in het echt en in een 'date-setting' een keer mee wil maken. En ja, ik ga alleen op een date met iemand als er in gesprekken wel 'iets' losgemaakt word, maar dat is geen garantie dat dat 'iets' op een date er ook is. Of is dat heel vreemd?
Wel als het keer op keer zo is, ook ik heb je nooit positief over een date gezien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik iemand eerst altijd in het echt en in een 'date-setting' een keer mee wil maken. En ja, ik ga alleen op een date met iemand als er in gesprekken wel 'iets' losgemaakt word, maar dat is geen garantie dat dat 'iets' op een date er ook is. Of is dat heel vreemd?
Is gewoon zelfbescherming, kan niet anders.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wel als het keer op keer zo is, ook ik heb je nooit positief over een date gezien.
Drie keer ja, een keer nee. Vul zelf maar in waar die ene nee bij hoortquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee.
Weet je voor jezelf wel, wanneer iemand die "iets" wel bezit?
Uiteraard moet het gewoon klikken. Heb je met haar kunnen lachen? Vloog de tijd om? Had je ook een stijve?
Als je op die vragen allemaal nee zegt, zit er inderdaad weinig leven in.
Dan heb je niet opgelet, dat ben ik toch echt een paar keer geweest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wel als het keer op keer zo is, ook ik heb je nooit positief over een date gezien.
Als ik in de gesprekken al dat 'iets' had moeten hebben dan had ik nu nog vrijgezel geweest. Ik had eigenlijk alleen zoiets: hij is op de chat niet tof maar hij ziet er gezellig uit, fuck it laten we het gewoon eens proberen. Ging er zonder verwachtingen in en voila. Bleek heel leuk te zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom waarom en met wat! MET WAT!quote:
Maar waar ben je dan naar op zoek? Iemand om de dagen mee door te komen, leuke dingen doen of echt iemand die onderdeel van je leven gaat worden, mee naar verjaardagen, die aan tafel zit met je familie tijdens de kerst etc.? Ik heb ook weleens gedatet met dames die mij niet echt aantrokken maar waar het toch gezellig mee was. Maar hier niet mee doorgegaan omdat ik weet dat ik er niet 'warm' van werd. Vriendschappen zag ik dan niks in want dat is vaak aan het lijntje houden, ook al is het voor mij duidelijk dat het niets werd, de wanhoperige dames dachten soms toch nog een kans te maken. Ik wil niet als ze langs me loopt ik steeds denk van: hmm nee, zo trots ben ik niet dat ze langs me loopt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:30 schreef yats het volgende:
[..]
Drie keer ja, een keer nee. Vul zelf maar in waar die ene nee bij hoort
[..]
Dan heb je niet opgelet, dat ben ik toch echt een paar keer geweest.
U riep mij?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar waar zij natuurlijk wel allemaal denken "Godverdomme wat heb ik het toch getroffen met deze intelligente, sociaal vaardige, brok lust naast me."
Whehe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar waar zij natuurlijk wel allemaal denken "Godverdomme wat heb ik het toch getroffen met deze intelligente, sociaal vaardige, brok lust naast me."
Ik blijf me verbazen over het hoge gehalte vreemde snuiters op Fok! Mij incluis uiteraardquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft ze een permanente puist op haar voorhoofd?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Nice! Soms is een break ook wel lekker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Opnieuw inschrijven was een goed idee. Tweede date met een kerel die in dezelfde stad woont, dezelfde asociale humor heeft en evenveel complete onzin kan spuien, staat gepland.
JA! Ik was dan zo'n lul om het ook nog een date 4 te laten worden "want je weet het niet" maar dat wordt dan zo'n awkward gedoe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft nog meer dat je bij date 1 denkt "oe, leuk", bij date 2 "GOD JA" en bij date drie "nu ben ik je zat, je weet de deur te vinden"?
Ik ben echt te snel verveeld voor deze shit, lijkt het.
dan was ie gewoon niet leuk genoeg, kan toch.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft nog meer dat je bij date 1 denkt "oe, leuk", bij date 2 "GOD JA" en bij date drie "nu ben ik je zat, je weet de deur te vinden"?
Oh absoluut, ook geen ramp verder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:08 schreef fathank het volgende:
[..]
dan was ie gewoon niet leuk genoeg, kan toch.
Niet zo gek als je elkaar eigenlijk helemaal niet kent, en eerst vanachter je beeldscherm lekker veilig 5 minuten over elk antwoord kan nadenken.
Een date van 8 uurquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh absoluut, ook geen ramp verder.
Dat tweede heb je ook wel gelijk in, daarom doe ik eigenlijk vrij snel afspreken als ik denk dat er wat in zit. Wat ik niet heel vaak denk. Eerste date duurde meteen een uur of 8, voldeed aan alle verwachtingen. Tweede ook. Nu komen we in het "meh"-vaarwater.
Het is de generaaaaasie!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
De netflixgeneratiequote:
Elk zintuig moet geprikkeld worden, ja toch.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De netflixgeneratie![]()
En een beetje omdat ik mensen snel zat ben, dat ook. En omdat hij de moeder alle knoflookboeren liet terwijl hij balls deep in me zat en mijn neus dat nooit zal vergeten, hoe vaak hij zich ook verontschuldigde.
TMI!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De netflixgeneratie![]()
En een beetje omdat ik mensen snel zat ben, dat ook. En omdat hij de moeder alle knoflookboeren liet terwijl hij balls deep in me zat en mijn neus dat nooit zal vergeten, hoe vaak hij zich ook verontschuldigde.
Je moet ook geen Turken datenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De netflixgeneratie![]()
Is sowieso deel van m'n policy. Beetje jammer dat het Arische volk ook lekker multiculti is gaan doen en af is gestapt van de good ol' AVG.quote:
We moeten samen ff een boekje opstellen oid. Excelbestandje op google drive ofzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou zo graag een database hebben van de-mannen-die-CC-datete. Regiowise zou ik daar veel voordeel uit kunnen halen.
Och, dat van mij past op een post-it. En ik geloof dat ze allemaal aan den vrouw zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We moeten samen ff een boekje opstellen oid. Excelbestandje op google drive ofzo.
Scoreformuliertje erbij ditdat.
Hier zit goud in, feebs.
Ik heb haar in ieder geval NIET gedate.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou zo graag een database hebben van de-mannen-die-CC-datete. Regiowise zou ik daar veel voordeel uit kunnen halen.
Hoezo heb je zo snel seks?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De netflixgeneratie![]()
Irrelevante info is irrelevant.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb haar in ieder geval NIET gedate.
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb haar in ieder geval NIET gedate.
*ringrriiiiiiiiiiing*quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit dus.
-----
Je zit zeker ook nog op paiq cc?
Volgens mij zie ik jou af en toe wel eens voorbij komen![]()
Oh...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]zegtie dan.
En nee. Al eeuwen niet meer.
Dat lijkt me een veilige aanname ja. Scherpe kerel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh...
Dan zal het vast iemand anders zijn
Hoeveelste date?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De netflixgeneratie![]()
Haha.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of misschien wordt er wel keihard gecatfisht met jouw foto
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:
Ah dat zal het zijn geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
O dat moet ik geweest zijn. Zij lijkt als 2 druppels water op mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah dat zal het zijn geweest.
Hoewel ik wel een keer iemand voorbij heb zien komen die scarlett johansson als foto had
Ik ben meer een Penelope Cruz type, al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O dat moet ik geweest zijn. Zij lijkt als 2 druppels water op mij.
Ik eerlijk gezegd meer Charlize Theron.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben meer een Penelope Cruz type, al zeg ik het zelf.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd meer Charlize Theron.
In Monster.
Nice, hoewel blond altijd goed isquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O dat moet ik geweest zijn. Zij lijkt als 2 druppels water op mij.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice, hoewel blond altijd goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
ik ga het doen denk ik.quote:I want to find the love of my life .... an openminded, sensual, lust.loving, bi-sexual, easy-going, orgasmic girl that loves to be wet, mainly oral sexuality and edging - as friend and long lasting partner, in an open polyamorous relationship. You don't have to be like a star model and "beauty" is always "in the eye of the beholder". I am not Apollo, and I am very well aware of that.
I’m really good at
being respectfull, patient, not loud, not rude, cooking, (erotic)-photographing, oral sex( good, not really talented - short tongue), still daily masturbation (prefer to do it mutual)
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Dat is niet scarlett nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb bericht van een 71-jarige ex-porno-acteur die zijn orale fixatie wil laten botvieren.
[..]
ik ga het doen denk ik.
Zo tinder maar weer eens aangooien, kijken of dat nog wat wordt na mn update daar.
Misschien wat minder snel vallen voor vlotte babbels, en niet zo snel de beentjes opengooienquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De netflixgeneratie![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien wat minder snel vallen voor vlotte babbels, en niet zo snel de beentjes opengooien![]()
Misschien moet jij eindelijk eens een vlotte babbel creëeren zodat je wat minder op internet kan janken en wat meer tussen iemands benen kan kruipen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien wat minder snel vallen voor vlotte babbels, en niet zo snel de beentjes opengooien![]()
Als hij nou eens aan je belooft om geen knoflook te eten, hè?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien moet jij eindelijk eens een vlotte babbel creëeren zodat je wat minder op internet kan janken en wat meer tussen iemands benen kan kruipen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien moet jij eindelijk eens een vlotte babbel creëeren zodat je wat minder op internet kan janken en wat meer tussen iemands benen kan kruipen.
Maar ik wil niet op haar kruipenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Als hij nou eens aan je belooft om geen knoflook te eten, hè?
Ik brand nog liever m'n clit er af.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Als hij nou eens aan je belooft om geen knoflook te eten, hè?
Ik zal wel wat pepers etenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik brand nog liever m'n clit er af.
Jou kennende ben je gewoon jaloers omdat je zelf geen pussy krijgt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zit er momenteel eentje te smeken om meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jou kennende ben je gewoon jaloers omdat je zelf geen pussy krijgt.
msmessy zekerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zit er momenteel eentje te smeken om meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |