Hartstikke leuk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef Silenus het volgende:
Zo, net terug van 'date' met m'n ex. Was eigenlijk weer heel gezellig. Heb nu het eerste exemplaar van haar boek wat vanaf overmorgen geloof ik in de winkels ligt, en er staat ook nog eens 'voor <mijnnaam>' op de eerste pagina geprint.Maak het ook niet elke dag mee dat er een boek aan me opgedragen wordt, dus dat is heel leuk.
Ze heeft er ook onder geschreven: "Voor "Silenus", zonder jou was dit nooit zo'n vrolijk boek geworden! Liefs, Anna."
Awww..![]()
Anyway, heb zojuist weer een oneliner gekregen op paiq, es efkes kiek'n!
Ja, k vermoedde al zoiets maar je bent toch een man? Heb je nu een mannen- en een vrouwenfoto?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Lesbiënne (die term gebruikten ze zelf bijna allemaal trouwens).
Nee heb bij die allereerste vraag blijkbaar bolletje: vrouw aangeklikt. En op zoek naar: bolletje vrouw, Dus dan krijg je ineens van die wazige matches. En aangezien ik een naam heb die heel af en toe (in het engels) ook als vrouw wordt gebruikt zou het evt. allemaal kunnen. Totdat die foto dan ineesn komt hè. En ik snapte er maar geen hol van.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, k vermoedde al zoiets maar je bent toch een man? Heb je nu een mannen- en een vrouwenfoto?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee heb bij die allereerste vraag blijkbaar bolletje: vrouw aangeklikt. En op zoek naar: bolletje vrouw, Dus dan krijg je ineens van die wazige matches. En aangezien ik een naam heb die heel af en toe (in het engels) ook als vrouw wordt gebruikt zou het evt. allemaal kunnen. Totdat die foto dan ineesn komt hè. En ik snapte er maar geen hol van.
Neeehee, ze waren/zijn niet bi-sexueel. Gewoon Lesbie. Pure POT, you know.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
Voordeel is dat je nu wel allemaal bronstige biseksuele chickies in je lijst hebt staan.
Misschien hebben ze nog toch bi gevoelens. Hangt ook af hoe oud ze zijn..quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Neeehee, ze waren/zijn niet bi-sexueel. Gewoon Lesbie. Pure POT, you know.
Nieuwsgierig waren ze zeker. Allemaal. Want toen ik verscheen, als man, blijven ze allemaal hangen. Heb er nu idd nog in het lijstje staan. Van die likkertjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog toch bi gevoelens. Hangt ook af hoe oud ze zijn..
Kijk maar naar Seven, en een 20-jarige zelfbenoemd lesbo die ik ooit op vakantie ontmoette bleek toch minder lesbisch dan ze zelf dacht
Wat zijn likkertjes?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nieuwsgierig waren ze zeker. Allemaal. Want toen ik verscheen, als man, blijven ze allemaal hangen. Heb er nu idd nog in het lijstje staan. Van die likkertjes.
Ik voel een frustratie....quote:
Hoezo dat? Ik durf de competitie wel aan hoor op dat gebied met welke lesbo dan ook.quote:
Jij eerst zeker?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik durf de competitie wel aan hoor op dat gebied met welke lesbo dan ook.
Hehehequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik durf de competitie wel aan hoor op dat gebied met welke lesbo dan ook.
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |