abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 16:31:38 #226
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154988003
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:07 schreef ook_gek het volgende:
Is de "twijfel" niet een manier om je zelf in te dekken dat als de dame in kwestie je niet leuk genoeg vind het toch niet erg is omdat je toch al twijfelde? Ik heb nog nooit gezien dat je vertelde hoe leuk je de date wel niet vond of hoe jammer je het vind dar het niks werd.

Dat is makkelijk te voorkomen door er een twijfel in te gooien?
Geen idee of dat zo is. En waarom je dat niet leest, ik heb weinig dates gehad die ik echt leuk vond. Het is altijd wel 'gezellig' en een leuke middag/avond, maar vrijwel nooit meer dan dat. In het afgelopen jaar zaten er maar twee dates bij waarvan ik het oprecht jammer vond dat het niets werd. Dan vraag ik me af,date ik met de verkeerde vrouwen of ben ik gewoon niet snel onder de indruk?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_154990407
Maar waarom date je ze dan in eerste instantie? Er is dus wel iets dat ze bij je los maken vóór de date maar achteraf nooit.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:25:36 #228
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_154990544
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 16:31 schreef yats het volgende:

[..]

Geen idee of dat zo is. En waarom je dat niet leest, ik heb weinig dates gehad die ik echt leuk vond. Het is altijd wel 'gezellig' en een leuke middag/avond, maar vrijwel nooit meer dan dat. In het afgelopen jaar zaten er maar twee dates bij waarvan ik het oprecht jammer vond dat het niets werd. Dan vraag ik me af,date ik met de verkeerde vrouwen of ben ik gewoon niet snel onder de indruk?
Heb je niet gewoon al bij voorbaat teveel verwachtingen? Bedoel, je gaat toch op date in de veronderstelling dat het gewoon leuk en gezellig is zonder dat er meteen ergens sprake van is. En als er dan meer in zou kunnen zitten dan bouw je dat op.
pi_154990565
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heb je niet gewoon al bij voorbaat teveel verwachtingen? Bedoel, je gaat toch op date in de veronderstelling dat het gewoon leuk en gezellig is zonder dat er meteen ergens sprake van is. En als er dan meer in zou kunnen zitten dan bouw je dat op.
:Y
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:41:52 #230
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154990848
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:20 schreef UnicornFarts het volgende:
Maar waarom date je ze dan in eerste instantie? Er is dus wel iets dat ze bij je los maken vóór de date maar achteraf nooit.
Omdat ik iemand eerst altijd in het echt en in een 'date-setting' een keer mee wil maken. En ja, ik ga alleen op een date met iemand als er in gesprekken wel 'iets' losgemaakt word, maar dat is geen garantie dat dat 'iets' op een date er ook is. Of is dat heel vreemd?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_154991289
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dit. Een date heeft direct zoveel lading met Yats, hoe hard hij zelf ook zegt geen verwachtingen te hebben. Nofi :*
pi_154991550
Heel Fok heeft toch allang opgemerkt dat ie volkomen obsessief een wijf aan het zoeken is?
pi_154992490
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:41 schreef yats het volgende:

[..]

Omdat ik iemand eerst altijd in het echt en in een 'date-setting' een keer mee wil maken. En ja, ik ga alleen op een date met iemand als er in gesprekken wel 'iets' losgemaakt word, maar dat is geen garantie dat dat 'iets' op een date er ook is. Of is dat heel vreemd?
Nee.

Weet je voor jezelf wel, wanneer iemand die "iets" wel bezit?

Uiteraard moet het gewoon klikken. Heb je met haar kunnen lachen? Vloog de tijd om? Had je ook een stijve?

Als je op die vragen allemaal nee zegt, zit er inderdaad weinig leven in.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_154992730
quote:

[..]

Wel als het keer op keer zo is, ook ik heb je nooit positief over een date gezien.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 20:16:58 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_154993503
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:52 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Wel als het keer op keer zo is, ook ik heb je nooit positief over een date gezien.
Is gewoon zelfbescherming, kan niet anders.
Want als t altijd vanuit hem niets zou zijn zou dat veel meer naar voren moeten komen tijdens de verslagen.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 20:30:39 #236
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154993891
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee.

Weet je voor jezelf wel, wanneer iemand die "iets" wel bezit?

Uiteraard moet het gewoon klikken. Heb je met haar kunnen lachen? Vloog de tijd om? Had je ook een stijve?

Als je op die vragen allemaal nee zegt, zit er inderdaad weinig leven in.
Drie keer ja, een keer nee. Vul zelf maar in waar die ene nee bij hoort ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:52 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dan heb je niet opgelet, dat ben ik toch echt een paar keer geweest.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 21:29:37 #237
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_154995861
quote:

[..]

Als ik in de gesprekken al dat 'iets' had moeten hebben dan had ik nu nog vrijgezel geweest. Ik had eigenlijk alleen zoiets: hij is op de chat niet tof maar hij ziet er gezellig uit, fuck it laten we het gewoon eens proberen. Ging er zonder verwachtingen in en voila. Bleek heel leuk te zijn.

Ik ben het dus met iedereen eens dat je waarschijnlijk te hoge verwachtingen hebt en iets zoekt dat niet per se direct aanwezig hoeft te zijn of misschien zelfs niet bestaat.
Fuck the EBU
pi_154997327
:D

Hou toch op mensen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 22:34:45 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_154998526
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 22:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D

Hou toch op mensen :D
Waarom waarom en met wat! MET WAT!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155009502
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:30 schreef yats het volgende:

[..]

Drie keer ja, een keer nee. Vul zelf maar in waar die ene nee bij hoort ;)

[..]

Dan heb je niet opgelet, dat ben ik toch echt een paar keer geweest.
Maar waar ben je dan naar op zoek? Iemand om de dagen mee door te komen, leuke dingen doen of echt iemand die onderdeel van je leven gaat worden, mee naar verjaardagen, die aan tafel zit met je familie tijdens de kerst etc.? Ik heb ook weleens gedatet met dames die mij niet echt aantrokken maar waar het toch gezellig mee was. Maar hier niet mee doorgegaan omdat ik weet dat ik er niet 'warm' van werd. Vriendschappen zag ik dan niks in want dat is vaak aan het lijntje houden, ook al is het voor mij duidelijk dat het niets werd, de wanhoperige dames dachten soms toch nog een kans te maken. Ik wil niet als ze langs me loopt ik steeds denk van: hmm nee, zo trots ben ik niet dat ze langs me loopt.
pi_155009578
Daar waar zij natuurlijk wel allemaal denken "Godverdomme wat heb ik het toch getroffen met deze intelligente, sociaal vaardige, brok lust naast me."
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 11:56:58 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155010032
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar waar zij natuurlijk wel allemaal denken "Godverdomme wat heb ik het toch getroffen met deze intelligente, sociaal vaardige, brok lust naast me."
U riep mij?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155010884
quote:
Whehe.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_155010958
quote:
Ik blijf me verbazen over het hoge gehalte vreemde snuiters op Fok! Mij incluis uiteraard :7

/zelfkennis
pi_155011390
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vier jaar geleden had ik een date met deze dame, die gisteren kandidaat was in De slimste mens.

Wat doet ze: gaat ze direct over onze triviant-date praten! :') Op tv, primetime. :'( :%
Heeft ze een permanente puist op haar voorhoofd?
pi_155011533
Opnieuw inschrijven was een goed idee. Tweede date met een kerel die in dezelfde stad woont, dezelfde asociale humor heeft en evenveel complete onzin kan spuien, staat gepland.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 14:51:08 #247
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155013590
Gister date gehad. Tijd vloog voorbij. Lekker chill op het terras, was leuk! Date 2 volgt :7
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155047185
-doe eens niet-

[ Bericht 97% gewijzigd door motorbloempje op 09-08-2015 16:06:49 ]
  zondag 9 augustus 2015 @ 20:53:43 #249
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_155056445
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Opnieuw inschrijven was een goed idee. Tweede date met een kerel die in dezelfde stad woont, dezelfde asociale humor heeft en evenveel complete onzin kan spuien, staat gepland.
Nice! Soms is een break ook wel lekker.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 9 augustus 2015 @ 20:56:48 #250
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_155056572
Ik begrijp dat ik de slimste mens moet terugkijken voor het dateverslag van Silenus.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')