Ja je blijft je er af en toe gewoon over verbazen. Ik bedoel als je op de hoogvlaktes van Mongoliëquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welcome in Super Deezertje World, waar likes instant huwelijken betekenen en 3 km afstand en het hebben van een ander geslacht voldoende criteria zijn om een gegarandeerde like te krijgen.
Op Okcupīd krijg ik enorm veel berichtjes van Oosterse prinsessen. Vooral Chinese en Filipijnse. Beetje jammer dat ze nog een beetje aan hun taalontwikkeling moeten werken en het nooit meer is dan een hey how are you?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik trek echt een shitload aan Perzische prinsen aan, das wel jammer. Heb m'n profiel al in het Nederlands en er in staan dat ik geen long distance zoek, maar ze blijven komen.
Nee joh, ik bivakkeer aan de dark side momenteel en dat doe ik liever alleen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel eens! Hoe gaat het met je, al prinsje gevonden, onlangs nog gedate? Nog een nieuw lekker restaurantje ergens ontdekt waar ik heen moet volgens jou?
Ik ben erachter dat betekenisloos contact the dark side beter maakt feebsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee joh, ik bivakkeer aan de dark side momenteel en dat doe ik liever alleen.
Heb je je chickie al eens meegenomen naar de matroos en het meisje?
Doe niet zo gek en kom naar het licht! De zon schijnt, bloementjes bloeien! Korte rokjes oh wachtquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee joh, ik bivakkeer aan de dark side momenteel en dat doe ik liever alleen.
Heb je je chickie al eens meegenomen naar de matroos en het meisje?
Zonde om boos,depri, gefrustreerd of wat dan ook in een hoekje, onder je bed, in een kast of in bet donker te zitten. Genoeg leuke dingen te doen en genoeg simpele kleine dingen om van te genieten!quote:
Ja en het is oneerlijk maar als je dat nou je leven moet laten bepalen? NEE DUS!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok niet overdrijven kerel. Laten we niet uit het oog verliezen dat het leven in principe nog altijd pure ellende is.
Gedate?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:47 schreef yats het volgende:
Ik ben weer thuis van mijn date. Het was gezellig, We konden prima kletsen en zaten met veel dingen op dezelfde lijn maar ik twijfel een beetje. Er komt zeker een tweede date waarin we verder kijken, hopelijk geeft dat ook een meer duidelijk antwoord op die twijfel.
Jaquote:
Ik miste 'iets'. En wat dat 'iets' is kan ik niet echt beschrijven.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:57 schreef Cue_ het volgende:
Vanwaar de twijfel?
En enkel gezellig klinkt ook niet heel goed. Nog iets van spanning?
Tinder?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik miste 'iets'. En wat dat 'iets' is kan ik niet echt beschrijven.
Ja, ik dacht, laat ik het maar weer eens proberen. Het is dat ze vorige week op vakantie was anders hadden we al eerder iets afgesproken.quote:
Leer me je geheimquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, laat ik het maar weer eens proberen. Het is dat ze vorige week op vakantie was anders hadden we al eerder iets afgesproken.
Gedraag je normaal en maak je niet te druk.Ik zou niet weten of er een 'geheim' is verder.quote:
Als het er niet is, is het er niet. Lijkt mijquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ja
[..]
Mooi dan is dit je kans om wat dingen uit te proberen, wat brutaler, wat directer enz.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:07 schreef yats het volgende:
Yats, no offence, maar je twijfelt te veel...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:47 schreef yats het volgende:
Ik ben weer thuis van mijn date. Het was gezellig, We konden prima kletsen en zaten met veel dingen op dezelfde lijn maar ik twijfel een beetje. Er komt zeker een tweede date waarin we verder kijken, hopelijk geeft dat ook een meer duidelijk antwoord op die twijfel.
Naast 'yatsgezellig' nu ook de 'yatstwijfel'?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yats, no offence, maar je twijfelt te veel...
Dat woord heb je volgens mij het meest gebruikt op FOK!
Wat ook_gek zegt: volgende keer wat meer spanning erin brengen.
En dat 'iets' is wel vaag. Wel goed dat er een tweede date komt
Oftewel ze is niet leuk genoeg.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yats, no offence, maar je twijfelt te veel...
Dat woord heb je volgens mij het meest gebruikt op FOK!
Wat ook_gek zegt: volgende keer wat meer spanning erin brengen.
En dat 'iets' is wel vaag. Wel goed dat er een tweede date komt
Eens wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:07 schreef ook_gek het volgende:
Is de "twijfel" niet een manier om je zelf in te dekken dat als de dame in kwestie je niet leuk genoeg vind het toch niet erg is omdat je toch al twijfelde? Ik heb nog nooit gezien dat je vertelde hoe leuk je de date wel niet vond of hoe jammer je het vind dar het niks werd.
Dat is makkelijk te voorkomen door er een twijfel in te gooien?
Niet altijd, maar dat gaat alleen op als je net uit een relatie komt, dan is die twijfel er ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:07 schreef ook_gek het volgende:
Is de "twijfel" niet een manier om je zelf in te dekken dat als de dame in kwestie je niet leuk genoeg vind het toch niet erg is omdat je toch al twijfelde? Ik heb nog nooit gezien dat je vertelde hoe leuk je de date wel niet vond of hoe jammer je het vind dar het niks werd.
Dat is makkelijk te voorkomen door er een twijfel in te gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |