abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:09:30 #176
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_154919516
Ik heb de uitzending verder niet bekeken, maar iig de enige vrouw van de aflevering.
Gourmetten of steengrillen?
pi_154920134
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vier jaar geleden had ik een date met deze dame, die gisteren kandidaat was in De slimste mens.

Wat doet ze: gaat ze direct over onze triviant-date praten! :') Op tv, primetime. :'( :%
Eindelijk wordt je beroemd! ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:54:09 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_154920237
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:48 schreef Godshand het volgende:

Eindelijk wordt je beroemd! ^O^
Of berucht ;)
Maar dat was ie hier natuurlijk al
pi_154920430
Wie praat me even bij wb schandalen/nieuwe liefdes/ed?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:31:18 #180
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154920958
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:09 schreef Silenus het volgende:
Ik heb de uitzending verder niet bekeken, maar iig de enige vrouw van de aflevering.
Heb het gezien :D Ik vind haar wel oke :)

Ze vond je maar 'meh'
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:40:56 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154921158
Na een tijdje 'rust' is het vanavond weer eens tijd voor een date. Ik ben benieuwd naar hoe het gaat. We hebben elkaar (voor haar vakantie) al een keer via de telefoon gesproken dus ik heb wel een beeld, maar of dat klopt is altijd afwachten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:48:30 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_154921359
Met date een paar keer afgesproken, maar lijkt hem niet te worden. Dus momenteel lekker relaxed van het vrijgezelle leven aan het genieten :)
  woensdag 5 augustus 2015 @ 11:09:53 #183
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154921880
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:40 schreef yats het volgende:
Na een tijdje 'rust' is het vanavond weer eens tijd voor een date. Ik ben benieuwd naar hoe het gaat. We hebben elkaar (voor haar vakantie) al een keer via de telefoon gesproken dus ik heb wel een beeld, maar of dat klopt is altijd afwachten.
Veel plezier :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_154922643
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vier jaar geleden had ik een date met deze dame, die gisteren kandidaat was in De slimste mens.

Wat doet ze: gaat ze direct over onze triviant-date praten! :') Op tv, primetime. :'( :%
Ik vond haar niet sympathiek overkomen.. beetje mevrouw die alles beter weet type. Was de date wel leuk? En heeft ze nu een vriend? Altijd leuk om te kijken waar ze mee eindigen...

Als ik de verhalen zo hoor mis ik niks aan Tinder. Ergerde me soms wel aan de meiden die letterlijk 3km verderop woonde dat ze nooit terugliken... Ik maar liken, steeds paar minuten geleden online... profielen bleven maar langskomen :') Sommige zag ik ook gewoon echt vaak in real life, dus lekker zo'n indirecte afwijzing... Als je dan zag waar ze uiteindelijk mee eindigden was dat vaak ook van: ''hmmm... aparte keuze''. Wat dat betreft moet je wel enigszins een dikke huid hebben als je Tindert en afwijzingen niet te direct opnemen maar de lol van de app inzien. Je kan ook zomaar een dame treffen die je zelf niet zou (durven) aanspreken, dus kan ook de andere kant op gaan :)
pi_154922870
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik vond haar niet sympathiek overkomen.. beetje mevrouw die alles beter weet type. Was de date wel leuk? En heeft ze nu een vriend? Altijd leuk om te kijken waar ze mee eindigen...

Als ik de verhalen zo hoor mis ik niks aan Tinder. Ergerde me soms wel aan de meiden die letterlijk 3km verderop woonde dat ze nooit terugliken... Ik maar liken, steeds paar minuten geleden online... profielen bleven maar langskomen :') Sommige zag ik ook gewoon echt vaak in real life, dus lekker zo'n indirecte afwijzing... Als je dan zag waar ze uiteindelijk mee eindigden was dat vaak ook van: ''hmmm... aparte keuze''. Wat dat betreft moet je wel enigszins een dikke huid hebben als je Tindert en afwijzingen niet te direct opnemen maar de lol van de app inzien. Je kan ook zomaar een dame treffen die je zelf niet zou (durven) aanspreken, dus kan ook de andere kant op gaan :)
ok
  woensdag 5 augustus 2015 @ 11:54:28 #186
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154922972
quote:

[..]

Deezer, even een gratis tip : neem tinder niet zo serieus. Het is niets meer dan een handig medium om wederzijdse interesse eruit te filteren en (als het goed is) tot een relatief snelle date te komen. Daarnaast is het ook gewoon een leuk tijdverdrijf voor veel mensen die het niet zo serieus nemen en gewoon maar zien hoe of wat.

quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:09 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Veel plezier :)
Thxs! We gaan wat drinken hier in de stad,dus dat komt vast goed
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_154923019
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ben het met je eens hoor, maar ik was wel serieus :@. De quickmatch werkt zoals tinder deed, alleen dan met een undo-knop, onbeperkte likes en uitgebreidere info :P.

Goed , je moet je nog steeds een weg banen door de nekbaarden, fedora's, oosterse prinsen en larpers, maar heb het idee dat nu tinder uit is, er veel meer normaal volk loopt. Of dat idee had ik gister toen ik het herinstalleerde iig.

[..]

Goed om te zien dat nietst veranderd is wb de usuals hier en de bijbehorende verhalen. :P
O+ CC O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154923634
quote:

[..]

Zodra je iemand liked en het is niet wederzijds krijg je het profiel niet meer te zien. Hoe kan jij zien wanneer ze online zijn geweest en waarom krijg jij de profielen wel te zien?

Questions, questions..

Daarnaast val je weer eens in herhaling. :')
pi_154924102
quote:

[..]

Wat was er apart aan? (Behalve dat die vrouwen gek genoeg niet als een blok voor jouw charmes zijn gevallen dan.)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_154924121
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:40 schreef yats het volgende:
Veel plezier! :)
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:43:14 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_154924145
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ CC O+
DP O+
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:44:22 #192
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154924172
quote:

[..]

Ik hoor een lama schijten.
pi_154924291
Manmanman als je een niet-like op tinder al als afwijzing gaat zien. :')

Überhaupt iedereen die je niet leuk vind of niet reageert bij een eerste contactpoging, lekker boeiend, waarschijnlijk vind minstens 80% je bij de eerste aanblik je al niks, jammer dan. Ik neem aan dat je zelf ook niet iedereen liked of liggen je standaarden zó laag?
pi_154924510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:48 schreef -0- het volgende:

Überhaupt iedereen die je niet leuk vind of niet reageert bij een eerste contactpoging, lekker boeiend, waarschijnlijk vind minstens 80% je bij de eerste aanblik je al niks, jammer dan. Ik neem aan dat je zelf ook niet iedereen liked of liggen je standaarden zó laag?
Uiteraard niet.

quote:
5s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat was er apart aan? (Behalve dat die vrouwen gek genoeg niet als een blok voor jouw charmes zijn gevallen dan.)
Puur qua uiterlijk dan, verwacht dat ze met wat beters thuiskwam. Maar karakter moet je het mee uithouden uiteindelijk, het uiterlijk vervaagt in de loop der jaren. Heb ik zelf ook last van.. hoe maak je indruk met je karakter ipv dat mensen je meteen oordelen op het uiterlijk?

Da's ook wel een groot probleem bij mij: een leuk leven hebben. Als ik kijk naar al die gasten van amper 20 jaar die heel YouTube volgooien met die onzin-filmpjes en daarmee rete-populair zijn kan je veel over zeggen, maar ze stralen allemaal uit: het maakt niet uit wat je van mij vindt, ik heb een fijn leven, zelfvertrouwen dus. En veel (onzekere) meisjes kijken daar als 'hun voorbeeld' weer tegenop.
pi_154924609
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:48 schreef -0- het volgende:

Welcome in Super Deezertje World, waar likes instant huwelijken betekenen en 3 km afstand en het hebben van een ander geslacht voldoende criteria zijn om een gegarandeerde like te krijgen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_154925696
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

DP O+
O+ O-G O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154925762
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wauw sinds wanneer is OKCupid een betere versie van tinder?
Ik kwam meer wanhopige mannen tegen en mannen die dan blijven doorratelen over hetzelfde onderwerp (gewoon omdat het een gemeenschappelijke interesse is). Op tinder zijn de meeste gesprekken na een dag toch volledig dood. Heb er dan geen last meer van. :+ Zo helemaal niets over jezelf moeten schrijven vind ik ergens nog wel handig, heb toch niets interessant te melden over mijn leven. :')
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_154926117
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ CC O+
DP :9 O+

Waarom is deezertje er nog?
pi_154926151
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:46 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik kwam meer wanhopige mannen tegen en mannen die dan blijven doorratelen over hetzelfde onderwerp (gewoon omdat het een gemeenschappelijke interesse is). Op tinder zijn de meeste gesprekken na een dag toch volledig dood. Heb er dan geen last meer van. :+ Zo helemaal niets over jezelf moeten schrijven vind ik ergens nog wel handig, heb toch niets interessant te melden over mijn leven. :')
Ik trek echt een shitload aan Perzische prinsen aan, das wel jammer. Heb m'n profiel al in het Nederlands en er in staan dat ik geen long distance zoek, maar ze blijven komen.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 14:06:35 #200
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_154926337
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ O-G O+
Vertel eens! Hoe gaat het met je, al prinsje gevonden, onlangs nog gedate? Nog een nieuw lekker restaurantje ergens ontdekt waar ik heen moet volgens jou?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')