abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:14:34 #101
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_154729702
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je gezeur hebt over online zijn / niet reageren op whatsapp weet je toch gelijk al genoeg. :W Daar kom je vanzelf een keer achter, nu stel je het alleen uit omdat je de situatie ontwijkt.
Waar heb je het over?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_154729725
quote:
Ik vind het erg handig dat je online status niet wordt weergegeven, geen gezeur dus zoals bij whatsapp wel kan zijn.
Daarover.
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:16:53 #103
438527 MissButterflyy
pi_154729766
Wat bedoel je met ontwijken? Dat bedoel ik.
pi_154729853
Je geeft aan dat deze app geen online status weergeeft en je dus ook geen gezeur krijgt van mensen die er niet tegen kunnen dat je even niet reageert maar wel online bent.

Stel je nu voor dat je een tijd aan het chatten (wat een kut woord blijft het ook) bent met iemand die wel leuk lijk. Na een tijdje besluit je hem op whatsapp toe te voegen en krijg je gezeur dat je niet reageert terwijl je wel online komt. Dat had je gelijk al af kunnen vangen wanneer je hem direct op whatsapp had toegevoegd. ;)
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:30:35 #105
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_154730159
Dat soort dingen kan je natuurlijk ook gewoon bespreken mocht dat gebeuren in plaats van bij voorbaat al vanuit te gaan dat iemand er aanstoot aan neemt.
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:43:56 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_154730494
Als iemand al een punt maakt over appje wel gelezen maar niet gereageerd hebben is al een punt van doei!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:46:27 #107
438527 MissButterflyy
pi_154730573
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Je geeft aan dat deze app geen online status weergeeft en je dus ook geen gezeur krijgt van mensen die er niet tegen kunnen dat je even niet reageert maar wel online bent.

Stel je nu voor dat je een tijd aan het chatten (wat een kut woord blijft het ook) bent met iemand die wel leuk lijk. Na een tijdje besluit je hem op whatsapp toe te voegen en krijg je gezeur dat je niet reageert terwijl je wel online komt. Dat had je gelijk al af kunnen vangen wanneer je hem direct op whatsapp had toegevoegd. ;)
Dat bedoel ik helemaal niet.

Ik heb ook vrienden, bekenden, familie, collega's op whatsapp. Een ex waar ik kinderen mee heb.
Daarom mag ik kik toch wel handig vinden, waar geen online-status te zien is?
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:49:34 #108
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154730654
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ah, daar ben ik het wel mee eens maar ik las net wat anders. Meer dateverhalen wat mij betreft.

Zelf heb ik ze niet meer, maar misschien dat Silenus nog leeft. Wel een kleine update: ik ga samenwonen over een maand of drie. Kunnen we ons druk maken over wc rollen die verkeerd om hangen en meer van die shizzle. :7
Nice HJ!

Ik heb ze wel overigens, maar ik post ze niet
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:51:31 #109
438527 MissButterflyy
pi_154730711
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:49 schreef yats het volgende:

[..]

Nice HJ!

Ik heb ook geen zin meer om het te posten, want er komt toch alleen maar gezeur hier van wat er allemaal niet goed is gegaan en verkeerd is gezegd. :)
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:54:59 #110
426942 Reinald013
life is short, life like it
pi_154730815
ik heb eerlijk gezegd nog nooit gezeurt over de status bij whatsapp, en ook nog nooit klachten gehad.

Echter zal ik denk vlugger whatsapp gebruiken
maar met kik ben je wel anoniemer
tja wat zal ik hier nu neer zetten. <br />Op zoek naar leuke topics<br />misschien dat ik er zelf wat open
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:00:16 #111
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_154730952
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Silentchaos toch ook? Of ben ik in de war met iemand anders?
Cogrants HJ *O*

Ik woon inmiddels een maandje of 3 samen. Nog geen ruzie gehad, we negeren elkaar gewoon :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:07:18 #112
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_154731151
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik snap het nut van die app niet echt. Je moet dus ergens anders iemand zo ver krijgen om je toe te voegen zodat je kunt chatten? Waarom niet gewoon whatsapp? Ik begin echt oud te worden volgens mij.
Kik is met username. WhatsApp met je nummer
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_154731241
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin meer om het te posten, want er komt toch alleen maar gezeur hier van wat er allemaal niet goed is gegaan en verkeerd is gezegd. :)
Niet succesvolle dates zijn toch juist het leukst om te lezen? >:)

Ik had vorige week woensdag Tinder maar weer eens geinstalleerd. Donderdagavond date gehad (samen koken/film kijken) en was best gezellig, maar toch wist ik al dat het niks ging worden. Wel gekust uiteraard.
Helaas heb ik me die vrijdagavond toch laten overhalen om naar haar toe te gaan(want seks) en uiteindelijk met een ander stel de stad in te gaan. Bij haar blijven slapen, alles er op en eraan. De volgende ochtend om 8 uur gevlucht, want moest weg naar een festival.

Ben er ook niet trots op, maar stond alweer een paar weken droog :')
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:16:04 #114
438527 MissButterflyy
pi_154731416
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:10 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik had vorige week woensdag Tinder maar weer eens geinstalleerd. Donderdagavond date gehad (samen koken/film kijken) en was best gezellig, maar toch wist ik al dat het niks ging worden. Wel gekust uiteraard.
Helaas heb ik me die vrijdagavond toch laten overhalen om naar haar toe te gaan(want seks) en uiteindelijk met een ander stel de stad in te gaan. Bij haar blijven slapen, alles er op en eraan. De volgende ochtend om 8 uur gevlucht, want moest weg naar een festival.

Zag ze het zelf ook zo? :)

Ach, kan het me wel voorstellen hoor. Als je zo lang droog staat. Gelukkig heb ik dat niet dus ben echt heel kieskeurig voor m'n toekomstige partner. ;)
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:24:18 #115
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154731669
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:10 schreef JAOC het volgende:

[..]

Arme man...

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ach, kan het me wel voorstellen hoor. Als je zo lang droog staat. Gelukkig heb ik dat niet dus ben echt heel kieskeurig voor m'n toekomstige partner. ;)
Is dat lang?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:26:17 #116
438527 MissButterflyy
pi_154731715
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:24 schreef yats het volgende:

[..]

Arme man...

[..]

Is dat lang?
Dat zal per persoon verschillen maar ik persoonlijk vind van wel. Als ik voor mezelf spreek.
Maar daar zal iedereen anders in zijn.
pi_154731859
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat zal per persoon verschillen maar ik persoonlijk vind van wel. Als ik voor mezelf spreek.
Maar daar zal iedereen anders in zijn.
Hoe kom jij als single mama aan je trekken dan?
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:39:02 #118
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_154732015
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

dat is echt niet zo moeilijk hoor...
pi_154732065
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

dat is echt niet zo moeilijk hoor...
Duh, maar ik bedoel er is altijd een kind in het spel, of je moet heel efficiënt plannen als het kind niet bij jou is...
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:42:00 #120
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_154732083
quote:

[..]

Daar hebben ze speeltjes voor uitgevonden.
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:42:13 #121
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_154732089
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Duh, maar ik bedoel er is altijd een kind in het spel, of je moet heel efficiënt plannen als het kind niet bij jou is...
Volgens mij is dat niks anders dan normaal plannen, wat je in het dagelijks leven ook al doet. Je hebt alleen misschien iets minder tijd, maar ja, als je een avondje in de week vrij hebt (wat ik me goed voor kan stellen) is het allemaal niet zo moeilijk toch?
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:00:09 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_154732532
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:00 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Cogrants HJ *O*

Ik woon inmiddels een maandje of 3 samen. Nog geen ruzie gehad, we negeren elkaar gewoon :P
Jullie hebben ook gewoon van alles 2?
Perfect hoor, nooit gezeik :P

quote:

[..]

Douche kop, speeltjes, kleine naar oma en opa, kleine naar de opvang enz Sim-pel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:02:19 #123
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154732605
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ah, daar ben ik het wel mee eens maar ik las net wat anders. Meer dateverhalen wat mij betreft.

Zelf heb ik ze niet meer, maar misschien dat Silenus nog leeft. Wel een kleine update: ik ga samenwonen over een maand of drie. Kunnen we ons druk maken over wc rollen die verkeerd om hangen en meer van die shizzle. :7
Staan er al houten L O V E letters in de vensterbank? ;) Goed nieuws man!

Mijn date is volgende week, zoals het nu staat. De eerste weer sinds tijden, dus ben benieuwd.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_154732651
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]

Achteraf vond ik het ook niet zo heel slim en heb ik het toch maar snel afgekapt. Zelfs geen zin om nog vaker af te spreken(lees seks).

Ik ben ook hard aan het proberen om me minder door mijn lul te laten leiden. Eigenlijk moet ik ook alleen verder gaan met meiden waar ik ook echt potentie in zie. Het probleem is alleen dat die er zo verdomd weinig zijn. Ik weet niet of ik te kieskeurig ben of juist liever de makkelijke weg kies. Want aandacht van vrouwen is er genoeg, vooral bij het stappen...
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:05:29 #125
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154732694
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:03 schreef JAOC het volgende:

[..]

Achteraf vond ik het ook niet zo heel slim en heb ik het toch maar snel afgekapt. Zelfs geen zin om nog vaker af te spreken(lees seks).

Ik ben ook hard aan het proberen om me minder door mijn lul te laten leiden. Eigenlijk moet ik ook alleen verder gaan met meiden waar ik ook echt potentie in zie. Het probleem is alleen dat die er zo verdomd weinig zijn. Ik weet niet of ik te kieskeurig ben of juist liever de makkelijke weg kies. Want aandacht van vrouwen is er genoeg, vooral bij het stappen...
Ik dacht dat jij met iemand aan het daten was wat wel serieus was? Of was dat iemand anders? :P Via Tinder, geloof ik.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:06:28 #126
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154732722
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:03 schreef JAOC het volgende:

[..]

Dat heb je zelf in de hand. Zo moeilijk is het niet. Ik denk dat je qua relaties te kieskeurig bent inderdaad.

Ow, en ook hier heb ik een date gepland staan.
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:10:28 #127
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_154732818
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:06 schreef yats het volgende:

[..]

Dat heb je zelf in de hand. Zo moeilijk is het niet. Ik denk dat je qua relaties te kieskeurig bent inderdaad.
Dat is toch ook de bedoeling van een relatie? Helemaal als het om iemand gaat waar je oud mee wil worden.
(Betekent niet dat diegene perfect moet zijn natuurlijk)
pi_154732877
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met iemand aan het daten was wat wel serieus was? Of was dat iemand anders? :P Via Tinder, geloof ik.
Ik heb vorige week maandag wel een date gehad met iemand waar ik wel echt serieuze potentie in zie. Niet via tinder ontmoet, maar op de kermis in het dorp waar ik nog maar sinds kort woon. Was ook een zeer geslaagde date alleen is ze nu voor ruim 2,5 week op vakantie in Amerika. Afgelopen vrijdag zouden we elkaar misschien nog zien, maar ze ging liever nog wat met haar vriendinnen doen voordat ze op vakantie ging. Zou ik zelf waarschijnlijk ook doen, dus op zich prioriteiten goed voor elkaar.

Het liefst zou ik dit ook af willen wachten, maar ik voel me 's avonds best eenzaam. Doordat ik pas net op mezelf woon en zomerstop met voetballen dus ook nog eens extra vrije tijd. Dat het niet zo heel handig is om dan nog met anderen te daten, dat snap ik zelf ook wel :')
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:16:20 #129
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154732957
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:12 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik heb vorige week maandag wel een date gehad met iemand waar ik wel echt serieuze potentie in zie. Niet via tinder ontmoet, maar op de kermis in het dorp waar ik nog maar sinds kort woon. Was ook een zeer geslaagde date alleen is ze nu voor ruim 2,5 week op vakantie in Amerika. Afgelopen vrijdag zouden we elkaar misschien nog zien, maar ze ging liever nog wat met haar vriendinnen doen voordat ze op vakantie ging. Zou ik zelf waarschijnlijk ook doen, dus op zich prioriteiten goed voor elkaar.

Het liefst zou ik dit ook af willen wachten, maar ik voel me 's avonds best eenzaam. Doordat ik pas net op mezelf woon en zomerstop met voetballen dus ook nog eens extra vrije tijd. Dat het niet zo heel handig is om dan nog met anderen te daten, dat snap ik zelf ook wel :')
Ah ja, dat was zij ja ^O^

Ach, stoom afblazen bij iemand is af en toe best lekker :') Hoe 'fout' het ook klinkt. Als beide er maar mee instemmen.

Gewoon wachten tot ze terug komt en dan nog eens kijken waar jullie staan :)
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:14:04 #130
438527 MissButterflyy
pi_154734456
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Single mama betekent niet dat ik alleen de kinderen opvoed en de kinderen altijd bij me heb.
Er is ook nog een vader. Waar de kinderen ongeveer de helft van de tijd zijn.
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:29:17 #131
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_154734925
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Single mama betekent niet dat ik alleen de kinderen opvoed en de kinderen altijd bij me heb.
Er is ook nog een vader. Waar de kinderen ongeveer de helft van de tijd zijn.
Wat, wil je zeggen dat je leven niet voorbij is als je alleen kinderen opvoedt. :o
pi_154737680
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:49 schreef yats het volgende:

[..]

Nice HJ!

quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:00 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Cogrants HJ *O*

Dank.
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Staan er al houten L O V E letters in de vensterbank? ;) Goed nieuws man!

Mijn date is volgende week, zoals het nu staat. De eerste weer sinds tijden, dus ben benieuwd.
Nee, ondanks dat dat natuurlijk onwijs kekke cliché-tierelantijntjes zijn hoef ik niet zo nodig het mikpunt van haar spot te worden. Dat komt vanzelf wel als ze eenmaal mijn pr0nbunker heeft ontdekt. Maar ik ga interieurtechnisch nog wel iets met emosmiley's doen denk ik, aangezien we elkaar uiteindelijk ooit via fok hebben leren kennen. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 29 juli 2015 @ 18:09:34 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_154737763
Feli :)

Ben je OUD al een beetje aan het verkennen?
  woensdag 29 juli 2015 @ 18:39:56 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_154738490
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 18:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

Maar ik ga interieurtechnisch nog wel iets met emosmiley's doen denk ik, aangezien we elkaar uiteindelijk ooit via fok hebben leren kennen. :')
Huh wie is dat dan? Hoezo via Fok! En waarom weet ik dat niet?
pi_154739770
Ik moet echt beter opletten wie ik like op tinder... :') nu aan t chatten met een best aardig meisje maar waarvan ik al weet dat t qua uiterlijk echt niets word, ze ziet mij wel zitten geloof ik :/
pi_154742389
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:42 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niks anders dan normaal plannen, wat je in het dagelijks leven ook al doet. Je hebt alleen misschien iets minder tijd, maar ja, als je een avondje in de week vrij hebt (wat ik me goed voor kan stellen) is het allemaal niet zo moeilijk toch?
Dat is het zeker niet. Mensen vergissen zich er zo enorm in, zodra je een kind hebt lijk je wel niets meer voor jezelf te kunnen doen en zit je alleen maar in de pampers :')

Ik heb bijvoorbeeld standaard 2 avonden in de week "vrij" dus ik had altijd mijn dates op die avonden :Y

Congrats HJ! Al jurken kijken ja?
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_154806945
Tinder echt niet leuk meer...

Heb sws weinig matches altijd al, maar steeds van die spam accounts matchen haalt lol er wel helemaal af.

Eerder waren die fake accounts vrij duidelijk; foto's van schaarsgeklede bimbos.

Nu foto's van standaard uitziende meisjes met profieltekst en al (bv iets als; Universiteit Utrecht, geneeskunde, drink graag een rood wijntje, atletiek).

Dus als nu match heb ook weinig zin om meteen aan te spreken. Maar soms ook weer daardoor dat mss een match je weer verwijderd omdat je niet meteen initatief neemt.

Zouden ze daar nou echt geld mee verdienen die spammers? Zijn er zoveel idioten die op die links gaan klikken?
pi_154809065
Hier ook een update:

Ik stond hier 1.5 maand / 2 maanden geleden bekend om de twee vrouwen waar ik niet uit kon kiezen. De keuze is een tijd geleden reeds gemaakt en inmiddels zijn de vrouw waar ik voor gekozen heb een "stel". De klik is enorm, nog nooit heb ik zo'n klik en aantrekkingskracht gehad met een vrouw. Ja, het klinkt misschien allemaal erg zoetsappig, maar het lijkt wel dat naarmate je meerdere relaties achter de rug hebt, je ook precies weet wat je zoekt en daardoor sneller kan schakelen.

Inmiddels zijn wij op vakantie geweest naar de andere kant van de wereld en staan de eerste foto's van ons samen op vakantie op Facebook en stroomden de reacties binnen op de Whatsapp en FB messenger... toch altijd weer spannend om je nieuwe vriendin te laten zien aan je vrienden, maar ze is goedgekeurd (zolang ik haar maar leuk vind).

Wij hebben elkaars familie en een aantal vrienden ontmoet, ook dit was erg spannend, maar voelde erg goed!

Het blijft bizar, want ze had geen profielfoto op PAIQ, dus het was een echte blinddate, maar vanaf dag een sloeg de vonk over. Ze weet ook van die andere vrouw af en is erg blij dat ik voor haar heb gekozen, ze voelde zich daardoor juist zekerder naar mij toe.

Voor nu: spannende tijden, elkaar nog beter leren kennen en wie weet bloeit er iets moois op!

O+
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 00:41:37 #139
416020 K44S
The bearded man
pi_154809902
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 22:55 schreef VacaLoca het volgende:
Tinder echt niet leuk meer...

Heb sws weinig matches altijd al, maar steeds van die spam accounts matchen haalt lol er wel helemaal af.

Eerder waren die fake accounts vrij duidelijk; foto's van schaarsgeklede bimbos.

Nu foto's van standaard uitziende meisjes met profieltekst en al (bv iets als; Universiteit Utrecht, geneeskunde, drink graag een rood wijntje, atletiek).

Dus als nu match heb ook weinig zin om meteen aan te spreken. Maar soms ook weer daardoor dat mss een match je weer verwijderd omdat je niet meteen initatief neemt.

Zouden ze daar nou echt geld mee verdienen die spammers? Zijn er zoveel idioten die op die links gaan klikken?
Herkenbaar probleem. Daarom ben ik er ook mee gestopt. Voor het idee heb ik nog paiq aan staan en een profiel op jaumo.

Maar ach .. ik zal toch echt wel dames in het echt moeten aanspreken. Want zoals het nu gaat... gaat het niet meer :')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 09:59:21 #140
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_154813952
Vrij gay idd allemaal. @HJ ben trots op je @ SC wat vindt ze van je keuken?
pi_154814095
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 00:06 schreef dudewhereismycar het volgende:
Hier ook een update:

Ik stond hier 1.5 maand / 2 maanden geleden bekend om de twee vrouwen waar ik niet uit kon kiezen. De keuze is een tijd geleden reeds gemaakt en inmiddels zijn de vrouw waar ik voor gekozen heb een "stel". De klik is enorm, nog nooit heb ik zo'n klik en aantrekkingskracht gehad met een vrouw. Ja, het klinkt misschien allemaal erg zoetsappig, maar het lijkt wel dat naarmate je meerdere relaties achter de rug hebt, je ook precies weet wat je zoekt en daardoor sneller kan schakelen.

Inmiddels zijn wij op vakantie geweest naar de andere kant van de wereld en staan de eerste foto's van ons samen op vakantie op Facebook en stroomden de reacties binnen op de Whatsapp en FB messenger... toch altijd weer spannend om je nieuwe vriendin te laten zien aan je vrienden, maar ze is goedgekeurd (zolang ik haar maar leuk vind).

Wij hebben elkaars familie en een aantal vrienden ontmoet, ook dit was erg spannend, maar voelde erg goed!

Het blijft bizar, want ze had geen profielfoto op PAIQ, dus het was een echte blinddate, maar vanaf dag een sloeg de vonk over. Ze weet ook van die andere vrouw af en is erg blij dat ik voor haar heb gekozen, ze voelde zich daardoor juist zekerder naar mij toe.

Voor nu: spannende tijden, elkaar nog beter leren kennen en wie weet bloeit er iets moois op!

O+
Goed om weer eens een positief verhaal te horen. Wel apart van die ontbrekende profiel foto. Ik denk niet dat ik snel op date zou gaan met iemand die geen duidelijke foto laat zien.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 10:18:11 #142
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_154814141
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
Vrij gay idd allemaal. @HJ ben trots op je @ SC wat vindt ze van je keuken?
Te klein maar dat is het enige wat normaal is ingericht in m'n huis ;)
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 11:04:37 #143
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_154814639
Maar om je vraag te beantwoorden:
Ze vindt m'n 50's/60's inrichting juist erg leuk.
pi_154845179
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 19:26 schreef Makrolon het volgende:
Ik moet echt beter opletten wie ik like op tinder... :') nu aan t chatten met een best aardig meisje maar waarvan ik al weet dat t qua uiterlijk echt niets word, ze ziet mij wel zitten geloof ik :/
Haha, herkenbaar probleem. :@

Maar ! Mijn beste tinderdates waren wel met een jongen waarbij ik bij eerste zicht ook niet wist waarom of hoe ik die ooit geliked had. :') Omdat hij zo spontaan was, heb ik er toch mee afgesproken en hij zag er toch 5x beter uit in echt dan op foto. :D
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_154845411
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:39 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Haha, herkenbaar probleem. :@

Maar ! Mijn beste tinderdates waren wel met een jongen waarbij ik bij eerste zicht ook niet wist waarom of hoe ik die ooit geliked had. :') Omdat hij zo spontaan was, heb ik er toch mee afgesproken en hij zag er toch 5x beter uit in echt dan op foto. :D
Haha, ik ga ook wel gewoon met dr afspreken en ik zie het wel. ;D ben alleen wel bang dat t niet gaat meevallen in het echt. :+

Wel spannend, dat daten, heb ik in mn leven nog amper gedaan. Ben vooral bang dat je niets hebt om over te praten. :p
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:34:36 #146
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_154850369
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:47 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Haha, ik ga ook wel gewoon met dr afspreken en ik zie het wel. ;D ben alleen wel bang dat t niet gaat meevallen in het echt. :+

Wel spannend, dat daten, heb ik in mn leven nog amper gedaan. Ben vooral bang dat je niets hebt om over te praten. :p
Als dat gebeurt ga je gewoon lekker na 2 drankjes weer naar huis en ben je een ervaring rijker :P

En het kan echt beide kanten op, ze kunnen leuker zijn maar ook minder leuk, zowel qua uiterlijk als qua innerlijk (sommigen worden qua uiterlijk ook leuker door bv uitstraling). Echt, dat chatten is puur een eerste selectie, na de eerste date weet je pas meer :)
Fuck the EBU
pi_154850649
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:34 schreef Yesse het volgende:

[..]

Als dat gebeurt ga je gewoon lekker na 2 drankjes weer naar huis en ben je een ervaring rijker :P

En het kan echt beide kanten op, ze kunnen leuker zijn maar ook minder leuk, zowel qua uiterlijk als qua innerlijk (sommigen worden qua uiterlijk ook leuker door bv uitstraling). Echt, dat chatten is puur een eerste selectie, na de eerste date weet je pas meer :)
Haha ja, dat is ook gewoon zo. Die knop bij mij moet gewoon even om, ik maak er veel te veel een ding van.

Ik denk dat je ook niet te lang moet blijven chatten, gewoon zsm afspreken. Maarja, chatten is lekker veilig vanuit mn zolderkamer. :+
pi_154851062
Ik heb dat ook weleens gedaan hoor, chatten/afspreken met dames die niet echt je type zijn. Meestal op de momenten dat ik het datinggebeuren zat was en je gewoon wist dat deze wel wouden afspreken. Ene keer vielen ze mee ja, andere keer meteen duidelijk dat ze in het echt ook zo verschrikkelijk saai waren als ik al had gedacht. Het waren meestal qua uiterlijk ook niet echt de types waar ik in real life voor zou omdraaien of als ik merk dat ze interesse in mij hebben ze beleefd afslaan...
pi_154854627
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 17:47 schreef Makrolon het volgende:

[..]

In het begin is het bij mij ook altijd een onwennig. Beetje aftasten hoe de andere persoon is etc. Zelfs na veel te daten kan het nog steeds stilvallen als ze je minder liggen, maar je gaat je er minder druk over maken. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
  zondag 2 augustus 2015 @ 23:08:19 #150
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154855043
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:34 schreef Yesse het volgende:

[..]

Exact dat dus. Ik heb ook dates gehad waarbij ik vooraf twijfelde of de vrouw in kwestie mijn type wel was en of er überhaupt iets serieus in zou kunnen zitten. En toch plande ik dan weleens een date in puur om te kijken of mijn oordeel wellicht verkeerd was. En was t inderdaad juist, dan had ik in ieder geval (meestal) een leuke avond gehad (al heb ik ook 1 keer gehad dat ik na 5 minuten gillend weg wilde rennen).
pi_154856755
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:08 schreef yats het volgende:

[..]

Exact dat dus. Ik heb ook dates gehad waarbij ik vooraf twijfelde of de vrouw in kwestie mijn type wel was en of er überhaupt iets serieus in zou kunnen zitten. En toch plande ik dan weleens een date in puur om te kijken of mijn oordeel wellicht verkeerd was. En was t inderdaad juist, dan had ik in ieder geval (meestal) een leuke avond gehad (al heb ik ook 1 keer gehad dat ik na 5 minuten gillend weg wilde rennen).
Vertel!

Enne, jullie hebben ook gewoon gelijk! Ik moet er wat minder moeilijk over doen.
  maandag 3 augustus 2015 @ 00:10:48 #152
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154857135
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:59 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Vertel!

Enne, jullie hebben ook gewoon gelijk! Ik moet er wat minder moeilijk over doen.
Tja, wat valt er over te vertellen? Buiten het feit dat haar foto's erg tactisch genomen waren (geen probleem als je dat doet overigens,dat doet iedereen wel iets maar dit was wel heel erg overdreven) had ze werkelijk niets te melden en moest ik alles uit haar trekken. En wat er dan uit kwam,was niet echt intelligent. Ik heb niet veel eisen aan een date/potentiële partner, maar dingen als humor, iets te vertellen hebben en weten wat er in de wereld gebeurd zijn voor mij toch wel dingen die ik belangrijk vind. En als dat allemaal ontbreekt...tja....
  maandag 3 augustus 2015 @ 00:13:07 #153
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_154857219
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef yats het volgende:

[..]

Tja, wat valt er over te vertellen? Buiten het feit dat haar foto's erg tactisch genomen waren (geen probleem als je dat doet overigens,dat doet iedereen wel iets maar dit was wel heel erg overdreven) had ze werkelijk niets te melden en moest ik alles uit haar trekken. En wat er dan uit kwam,was niet echt intelligent. Ik heb niet veel eisen aan een date/potentiële partner, maar dingen als humor, iets te vertellen hebben en weten wat er in de wereld gebeurd zijn voor mij toch wel dingen die ik belangrijk vind. En als dat allemaal ontbreekt...tja....
Dat soort dingen merk je toch wel als je iemand lang genoeg spreekt op de chat. Dan filter je dat soort dingen toch eruit. (Of je moet na 3 zinnen een date plannen, dan niet natuurlijk)
pi_154857338
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat soort dingen merk je toch wel als je iemand lang genoeg spreekt op de chat. Dan filter je dat soort dingen toch eruit. (Of je moet na 3 zinnen een date plannen, dan niet natuurlijk)
Niet perse hoor, heb er ooit ook zo een gehad.
Was op de chat best wel spraakzaam, in het echt kwam er geen woord uit. Er is voor sommige mensen blijkbaar een enorm verschil tussen contact in het echt en via whatsapp/chat.

Laatste maand 5 keer met iemand gedate, was gezellig maar voor mij verder niet meer. Wat overigens wel een patroon is bij mijzelf en volgens mij een dateding is. Meestal leuk maar niet meer.
  maandag 3 augustus 2015 @ 00:26:40 #155
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_154857679
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef -0- het volgende:

[..]

Niet perse hoor, heb er ooit ook zo een gehad.
Was op de chat best wel spraakzaam, in het echt kwam er geen woord uit. Er is voor sommige mensen blijkbaar een enorm verschil tussen contact in het echt en via whatsapp/chat.

Laatste maand 5 keer met iemand gedate, was gezellig maar voor mij verder niet meer. Wat overigens wel een patroon is bij mijzelf en volgens mij een dateding is. Meestal leuk maar niet meer.
Ik ben zelf ook minder spraakzaam als ik iemand voor het eerst zie maar ik mag toch wel hopen dat na een tijdje chatten je wel wat over elkaar weet om onderwerpen aan te snijden. Of iemand moet erg verlegen/saai/whatever zijn.
pi_154863551
Hmm het valt nooit in te schatten of de gesprekken zullen vlotten of niet, ook al ging via chat goed. Eerste keer ben ik ook heel verlegen en kan volledige gesloten worden als de andere mij totaal niet ligt. Maar is meestal wanneer ik weet dat het laatste date zal worden. :{w

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef yats het volgende:

[..]

Intelligentie is misschien wel wat beter in te schatten voor de date. Gohja, soms zeg ik gewoon iets random om een gesprek te behouden. Dan hoop ik dat de andere persoon genoeg interactie geeft en kan nog leuk worden. Zitten we gewoon te zeveren. :D Wat vond zij van de date?
pi_154867586
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook minder spraakzaam als ik iemand voor het eerst zie maar ik mag toch wel hopen dat na een tijdje chatten je wel wat over elkaar weet om onderwerpen aan te snijden. Of iemand moet erg verlegen/saai/whatever zijn.
Ja die gevallen saai/verlegen dus. Sommige weten dat erg goed te verbergen via online communicatie blijkbaar.
pi_154867656
Daarom op de 1e date aan de drank, dan is die verlegenheid zo weg. ^O^
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:57:55 #159
242666 BeamofLight
pi_154867728
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Daarom op de 1e date aan de drank, dan is die verlegenheid zo weg. ^O^
ik vin da zooo dom hè dat je drank nodig hebt om leuk te doen of losser te worden
pi_154867778
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik vin da zooo dom hè dat je drank nodig hebt om leuk te doen of losser te worden
Ja gewoon lekker nuchter gek doen.
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:03:12 #161
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_154867841
Valt me weer op een nieuwe trend op Tinder; op de foto met je oma. Na ja, beter dan met je "bloedjes"
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:09:07 #162
242666 BeamofLight
pi_154867962
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:03 schreef eefje801 het volgende:
Valt me weer op een nieuwe trend op Tinder; op de foto met je oma. Na ja, beter dan met je "bloedjes"
wie ben jij nou helemaal weer? ( hoe ist?)
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:06:00 #163
416020 K44S
The bearded man
pi_154874153
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:03 schreef eefje801 het volgende:
Mij viel op dat de bots een stuk slimmer zijn geïnstalleerd.

Verder heb ik op het moment alleen nog paiq.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:38:07 #164
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_154891096
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wie ben jij nou helemaal weer? ( hoe ist?)
Ja, goed. Na een korte fling met de Tinderman on the rebound even een paar maanden niks en nu weer druk aan het swipen.
pi_154891437
Haha, wat is dit een kut topic geworden 😀
Anyway, had een maand een leuke(jonge) vriendin, maar al na 4 weken ging ze online checken wat ik deed.
Daarnaast ben ik een single papa, ze gaf ook aan dat ze net zoveel aandacht verdiende als m'n jongens...
Toen ik haar had uitgelegd dat ik haar super vond, maar mijn kinderen natuurlijk nummer 1 zijn, was ze kwaad....

NEXT
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:03:07 #166
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_154891628
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Anyway, had een maand een leuke(jonge) vriendin, maar al na 4 weken ging ze online checken wat ik deed.
Daarnaast ben ik een single papa, ze gaf ook aan dat ze net zoveel aandacht verdiende als m'n jongens...
Toen ik haar had uitgelegd dat ik haar super vond, maar mijn kinderen natuurlijk nummer 1 zijn, was ze kwaad....

NEXT
Prinsessensyndroom :r.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:05:18 #167
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_154891697
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

NEXT
Hard wegrennen!
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_154891749
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Prinsessensyndroom :r.
Ja ach, ik ben 36, zij is 23, ik zag het een paar weken door de vingers.
Sue me :d
Nu weer single
pi_154904596
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja ach, ik ben 36, zij is 23, ik zag het een paar weken door de vingers.
Sue me :d
Nu weer single

Zal niet aan het leeftijdsverschil liggen, sommige vrouwen zijn gewoon eng :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 20:37:39 #170
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_154904901
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Zal niet aan het leeftijdsverschil liggen, sommige vrouwen zijn gewoon eng :')
Het is dat je het zelf zegt :+
pi_154917633
Oh wauw sinds wanneer is OKCupid een betere versie van tinder?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 03:38:35 #172
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_154918278
Sowieso bedrijven met het woord "ok" in hun naam :'). Zo van: ja, we zijn niet de beste en je zal er veel bakvissen vinden, maar mischien scoor je wel wat en dat is redelijk.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 5 augustus 2015 @ 08:43:02 #173
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_154919179
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:04 schreef Silenus het volgende:
Nynke is van laatst, die schrijft voor de Viva. Ik heb voor het eerst in mijn leven verloren met triviant, van haar, en heb geëist dat dit niet in het blad komt. :(
Vier jaar geleden had ik een date met deze dame, die gisteren kandidaat was in De slimste mens.

Wat doet ze: gaat ze direct over onze triviant-date praten! :') Op tv, primetime. :'( :%
Gourmetten of steengrillen?
pi_154919448
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 03:38 schreef Drinky het volgende:
Sowieso bedrijven met het woord "ok" in hun naam :'). Zo van: ja, we zijn niet de beste en je zal er veel bakvissen vinden, maar mischien scoor je wel wat en dat is redelijk.
Ben het met je eens hoor, maar ik was wel serieus :@. De quickmatch werkt zoals tinder deed, alleen dan met een undo-knop, onbeperkte likes en uitgebreidere info :P.

Goed , je moet je nog steeds een weg banen door de nekbaarden, fedora's, oosterse prinsen en larpers, maar heb het idee dat nu tinder uit is, er veel meer normaal volk loopt. Of dat idee had ik gister toen ik het herinstalleerde iig.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vier jaar geleden had ik een date met deze dame, die gisteren kandidaat was in De slimste mens.

Wat doet ze: gaat ze direct over onze triviant-date praten! :') Op tv, primetime. :'( :%
Goed om te zien dat nietst veranderd is wb de usuals hier en de bijbehorende verhalen. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2015 09:07:08 ]
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:06:17 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_154919462
quote:

[..]

Is dat diegene die zichzelf beschreef als dat ze een bolle kop heeft?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:09:30 #176
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_154919516
Ik heb de uitzending verder niet bekeken, maar iig de enige vrouw van de aflevering.
Gourmetten of steengrillen?
pi_154920134
quote:

[..]

Eindelijk wordt je beroemd! ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:54:09 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_154920237
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:48 schreef Godshand het volgende:

Eindelijk wordt je beroemd! ^O^
Of berucht ;)
Maar dat was ie hier natuurlijk al
pi_154920430
Wie praat me even bij wb schandalen/nieuwe liefdes/ed?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:31:18 #180
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154920958
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:09 schreef Silenus het volgende:
Ik heb de uitzending verder niet bekeken, maar iig de enige vrouw van de aflevering.
Heb het gezien :D Ik vind haar wel oke :)

Ze vond je maar 'meh'
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:40:56 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154921158
Na een tijdje 'rust' is het vanavond weer eens tijd voor een date. Ik ben benieuwd naar hoe het gaat. We hebben elkaar (voor haar vakantie) al een keer via de telefoon gesproken dus ik heb wel een beeld, maar of dat klopt is altijd afwachten.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:48:30 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_154921359
Met date een paar keer afgesproken, maar lijkt hem niet te worden. Dus momenteel lekker relaxed van het vrijgezelle leven aan het genieten :)
  woensdag 5 augustus 2015 @ 11:09:53 #183
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154921880
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:40 schreef yats het volgende:
Na een tijdje 'rust' is het vanavond weer eens tijd voor een date. Ik ben benieuwd naar hoe het gaat. We hebben elkaar (voor haar vakantie) al een keer via de telefoon gesproken dus ik heb wel een beeld, maar of dat klopt is altijd afwachten.
Veel plezier :)
pi_154922643
quote:

[..]

Ik vond haar niet sympathiek overkomen.. beetje mevrouw die alles beter weet type. Was de date wel leuk? En heeft ze nu een vriend? Altijd leuk om te kijken waar ze mee eindigen...

Als ik de verhalen zo hoor mis ik niks aan Tinder. Ergerde me soms wel aan de meiden die letterlijk 3km verderop woonde dat ze nooit terugliken... Ik maar liken, steeds paar minuten geleden online... profielen bleven maar langskomen :') Sommige zag ik ook gewoon echt vaak in real life, dus lekker zo'n indirecte afwijzing... Als je dan zag waar ze uiteindelijk mee eindigden was dat vaak ook van: ''hmmm... aparte keuze''. Wat dat betreft moet je wel enigszins een dikke huid hebben als je Tindert en afwijzingen niet te direct opnemen maar de lol van de app inzien. Je kan ook zomaar een dame treffen die je zelf niet zou (durven) aanspreken, dus kan ook de andere kant op gaan :)
pi_154922870
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik vond haar niet sympathiek overkomen.. beetje mevrouw die alles beter weet type. Was de date wel leuk? En heeft ze nu een vriend? Altijd leuk om te kijken waar ze mee eindigen...

Als ik de verhalen zo hoor mis ik niks aan Tinder. Ergerde me soms wel aan de meiden die letterlijk 3km verderop woonde dat ze nooit terugliken... Ik maar liken, steeds paar minuten geleden online... profielen bleven maar langskomen :') Sommige zag ik ook gewoon echt vaak in real life, dus lekker zo'n indirecte afwijzing... Als je dan zag waar ze uiteindelijk mee eindigden was dat vaak ook van: ''hmmm... aparte keuze''. Wat dat betreft moet je wel enigszins een dikke huid hebben als je Tindert en afwijzingen niet te direct opnemen maar de lol van de app inzien. Je kan ook zomaar een dame treffen die je zelf niet zou (durven) aanspreken, dus kan ook de andere kant op gaan :)
ok
  woensdag 5 augustus 2015 @ 11:54:28 #186
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154922972
quote:

[..]

Deezer, even een gratis tip : neem tinder niet zo serieus. Het is niets meer dan een handig medium om wederzijdse interesse eruit te filteren en (als het goed is) tot een relatief snelle date te komen. Daarnaast is het ook gewoon een leuk tijdverdrijf voor veel mensen die het niet zo serieus nemen en gewoon maar zien hoe of wat.

quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:09 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Veel plezier :)
Thxs! We gaan wat drinken hier in de stad,dus dat komt vast goed
pi_154923019
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ben het met je eens hoor, maar ik was wel serieus :@. De quickmatch werkt zoals tinder deed, alleen dan met een undo-knop, onbeperkte likes en uitgebreidere info :P.

Goed , je moet je nog steeds een weg banen door de nekbaarden, fedora's, oosterse prinsen en larpers, maar heb het idee dat nu tinder uit is, er veel meer normaal volk loopt. Of dat idee had ik gister toen ik het herinstalleerde iig.

[..]

Goed om te zien dat nietst veranderd is wb de usuals hier en de bijbehorende verhalen. :P
O+ CC O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154923634
quote:

[..]

Zodra je iemand liked en het is niet wederzijds krijg je het profiel niet meer te zien. Hoe kan jij zien wanneer ze online zijn geweest en waarom krijg jij de profielen wel te zien?

Questions, questions..

Daarnaast val je weer eens in herhaling. :')
pi_154924102
quote:

[..]

Wat was er apart aan? (Behalve dat die vrouwen gek genoeg niet als een blok voor jouw charmes zijn gevallen dan.)
pi_154924121
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:40 schreef yats het volgende:
Veel plezier! :)
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:43:14 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_154924145
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ CC O+
DP O+
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:44:22 #192
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154924172
quote:

[..]

Ik hoor een lama schijten.
pi_154924291
Manmanman als je een niet-like op tinder al als afwijzing gaat zien. :')

Überhaupt iedereen die je niet leuk vind of niet reageert bij een eerste contactpoging, lekker boeiend, waarschijnlijk vind minstens 80% je bij de eerste aanblik je al niks, jammer dan. Ik neem aan dat je zelf ook niet iedereen liked of liggen je standaarden zó laag?
pi_154924510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:48 schreef -0- het volgende:

Überhaupt iedereen die je niet leuk vind of niet reageert bij een eerste contactpoging, lekker boeiend, waarschijnlijk vind minstens 80% je bij de eerste aanblik je al niks, jammer dan. Ik neem aan dat je zelf ook niet iedereen liked of liggen je standaarden zó laag?
Uiteraard niet.

quote:
5s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat was er apart aan? (Behalve dat die vrouwen gek genoeg niet als een blok voor jouw charmes zijn gevallen dan.)
Puur qua uiterlijk dan, verwacht dat ze met wat beters thuiskwam. Maar karakter moet je het mee uithouden uiteindelijk, het uiterlijk vervaagt in de loop der jaren. Heb ik zelf ook last van.. hoe maak je indruk met je karakter ipv dat mensen je meteen oordelen op het uiterlijk?

Da's ook wel een groot probleem bij mij: een leuk leven hebben. Als ik kijk naar al die gasten van amper 20 jaar die heel YouTube volgooien met die onzin-filmpjes en daarmee rete-populair zijn kan je veel over zeggen, maar ze stralen allemaal uit: het maakt niet uit wat je van mij vindt, ik heb een fijn leven, zelfvertrouwen dus. En veel (onzekere) meisjes kijken daar als 'hun voorbeeld' weer tegenop.
pi_154924609
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:48 schreef -0- het volgende:

Welcome in Super Deezertje World, waar likes instant huwelijken betekenen en 3 km afstand en het hebben van een ander geslacht voldoende criteria zijn om een gegarandeerde like te krijgen.
pi_154925696
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

DP O+
O+ O-G O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154925762
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wauw sinds wanneer is OKCupid een betere versie van tinder?
Ik kwam meer wanhopige mannen tegen en mannen die dan blijven doorratelen over hetzelfde onderwerp (gewoon omdat het een gemeenschappelijke interesse is). Op tinder zijn de meeste gesprekken na een dag toch volledig dood. Heb er dan geen last meer van. :+ Zo helemaal niets over jezelf moeten schrijven vind ik ergens nog wel handig, heb toch niets interessant te melden over mijn leven. :')
pi_154926117
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ CC O+
DP :9 O+

Waarom is deezertje er nog?
pi_154926151
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:46 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik kwam meer wanhopige mannen tegen en mannen die dan blijven doorratelen over hetzelfde onderwerp (gewoon omdat het een gemeenschappelijke interesse is). Op tinder zijn de meeste gesprekken na een dag toch volledig dood. Heb er dan geen last meer van. :+ Zo helemaal niets over jezelf moeten schrijven vind ik ergens nog wel handig, heb toch niets interessant te melden over mijn leven. :')
Ik trek echt een shitload aan Perzische prinsen aan, das wel jammer. Heb m'n profiel al in het Nederlands en er in staan dat ik geen long distance zoek, maar ze blijven komen.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 14:06:35 #200
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_154926337
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ O-G O+
Vertel eens! Hoe gaat het met je, al prinsje gevonden, onlangs nog gedate? Nog een nieuw lekker restaurantje ergens ontdekt waar ik heen moet volgens jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')