Vertel!quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Exact dat dus. Ik heb ook dates gehad waarbij ik vooraf twijfelde of de vrouw in kwestie mijn type wel was en of er überhaupt iets serieus in zou kunnen zitten. En toch plande ik dan weleens een date in puur om te kijken of mijn oordeel wellicht verkeerd was. En was t inderdaad juist, dan had ik in ieder geval (meestal) een leuke avond gehad (al heb ik ook 1 keer gehad dat ik na 5 minuten gillend weg wilde rennen).
Tja, wat valt er over te vertellen? Buiten het feit dat haar foto's erg tactisch genomen waren (geen probleem als je dat doet overigens,dat doet iedereen wel iets maar dit was wel heel erg overdreven) had ze werkelijk niets te melden en moest ik alles uit haar trekken. En wat er dan uit kwam,was niet echt intelligent. Ik heb niet veel eisen aan een date/potentiële partner, maar dingen als humor, iets te vertellen hebben en weten wat er in de wereld gebeurd zijn voor mij toch wel dingen die ik belangrijk vind. En als dat allemaal ontbreekt...tja....quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:59 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Vertel!
Enne, jullie hebben ook gewoon gelijk! Ik moet er wat minder moeilijk over doen.
Dat soort dingen merk je toch wel als je iemand lang genoeg spreekt op de chat. Dan filter je dat soort dingen toch eruit. (Of je moet na 3 zinnen een date plannen, dan niet natuurlijk)quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, wat valt er over te vertellen? Buiten het feit dat haar foto's erg tactisch genomen waren (geen probleem als je dat doet overigens,dat doet iedereen wel iets maar dit was wel heel erg overdreven) had ze werkelijk niets te melden en moest ik alles uit haar trekken. En wat er dan uit kwam,was niet echt intelligent. Ik heb niet veel eisen aan een date/potentiële partner, maar dingen als humor, iets te vertellen hebben en weten wat er in de wereld gebeurd zijn voor mij toch wel dingen die ik belangrijk vind. En als dat allemaal ontbreekt...tja....
Niet perse hoor, heb er ooit ook zo een gehad.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort dingen merk je toch wel als je iemand lang genoeg spreekt op de chat. Dan filter je dat soort dingen toch eruit. (Of je moet na 3 zinnen een date plannen, dan niet natuurlijk)
Ik ben zelf ook minder spraakzaam als ik iemand voor het eerst zie maar ik mag toch wel hopen dat na een tijdje chatten je wel wat over elkaar weet om onderwerpen aan te snijden. Of iemand moet erg verlegen/saai/whatever zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:16 schreef -0- het volgende:
[..]
Niet perse hoor, heb er ooit ook zo een gehad.
Was op de chat best wel spraakzaam, in het echt kwam er geen woord uit. Er is voor sommige mensen blijkbaar een enorm verschil tussen contact in het echt en via whatsapp/chat.
Laatste maand 5 keer met iemand gedate, was gezellig maar voor mij verder niet meer. Wat overigens wel een patroon is bij mijzelf en volgens mij een dateding is. Meestal leuk maar niet meer.
Intelligentie is misschien wel wat beter in te schatten voor de date. Gohja, soms zeg ik gewoon iets random om een gesprek te behouden. Dan hoop ik dat de andere persoon genoeg interactie geeft en kan nog leuk worden. Zitten we gewoon te zeveren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:10 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, wat valt er over te vertellen? Buiten het feit dat haar foto's erg tactisch genomen waren (geen probleem als je dat doet overigens,dat doet iedereen wel iets maar dit was wel heel erg overdreven) had ze werkelijk niets te melden en moest ik alles uit haar trekken. En wat er dan uit kwam,was niet echt intelligent. Ik heb niet veel eisen aan een date/potentiële partner, maar dingen als humor, iets te vertellen hebben en weten wat er in de wereld gebeurd zijn voor mij toch wel dingen die ik belangrijk vind. En als dat allemaal ontbreekt...tja....
Ja die gevallen saai/verlegen dus. Sommige weten dat erg goed te verbergen via online communicatie blijkbaar.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook minder spraakzaam als ik iemand voor het eerst zie maar ik mag toch wel hopen dat na een tijdje chatten je wel wat over elkaar weet om onderwerpen aan te snijden. Of iemand moet erg verlegen/saai/whatever zijn.
ik vin da zooo dom hè dat je drank nodig hebt om leuk te doen of losser te wordenquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Daarom op de 1e date aan de drank, dan is die verlegenheid zo weg.
Ja gewoon lekker nuchter gek doen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik vin da zooo dom hè dat je drank nodig hebt om leuk te doen of losser te worden
wie ben jij nou helemaal weer? ( hoe ist?)quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:03 schreef eefje801 het volgende:
Valt me weer op een nieuwe trend op Tinder; op de foto met je oma. Na ja, beter dan met je "bloedjes"
Mij viel op dat de bots een stuk slimmer zijn geïnstalleerd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:03 schreef eefje801 het volgende:
Valt me weer op een nieuwe trend op Tinder; op de foto met je oma. Na ja, beter dan met je "bloedjes"
Ja, goed. Na een korte fling met de Tinderman on the rebound even een paar maanden niks en nu weer druk aan het swipen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wie ben jij nou helemaal weer? ( hoe ist?)
Prinsessensyndroomquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Haha, wat is dit een kut topic geworden 😀
Anyway, had een maand een leuke(jonge) vriendin, maar al na 4 weken ging ze online checken wat ik deed.
Daarnaast ben ik een single papa, ze gaf ook aan dat ze net zoveel aandacht verdiende als m'n jongens...
Toen ik haar had uitgelegd dat ik haar super vond, maar mijn kinderen natuurlijk nummer 1 zijn, was ze kwaad....
NEXT
Hard wegrennen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Haha, wat is dit een kut topic geworden 😀
Anyway, had een maand een leuke(jonge) vriendin, maar al na 4 weken ging ze online checken wat ik deed.
Daarnaast ben ik een single papa, ze gaf ook aan dat ze net zoveel aandacht verdiende als m'n jongens...
Toen ik haar had uitgelegd dat ik haar super vond, maar mijn kinderen natuurlijk nummer 1 zijn, was ze kwaad....
NEXT
Ja ach, ik ben 36, zij is 23, ik zag het een paar weken door de vingers.quote:
Zal niet aan het leeftijdsverschil liggen, sommige vrouwen zijn gewoon engquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben 36, zij is 23, ik zag het een paar weken door de vingers.
Sue me :d
Nu weer single
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zal niet aan het leeftijdsverschil liggen, sommige vrouwen zijn gewoon eng
Vier jaar geleden had ik een date met deze dame, die gisteren kandidaat was in De slimste mens.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:04 schreef Silenus het volgende:
Nynke is van laatst, die schrijft voor de Viva. Ik heb voor het eerst in mijn leven verloren met triviant, van haar, en heb geëist dat dit niet in het blad komt.![]()
Ben het met je eens hoor, maar ik was wel serieusquote:Op woensdag 5 augustus 2015 03:38 schreef Drinky het volgende:
Sowieso bedrijven met het woord "ok" in hun naam. Zo van: ja, we zijn niet de beste en je zal er veel bakvissen vinden, maar mischien scoor je wel wat en dat is redelijk.
Goed om te zien dat nietst veranderd is wb de usuals hier en de bijbehorende verhalen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vier jaar geleden had ik een date met deze dame, die gisteren kandidaat was in De slimste mens.
Wat doet ze: gaat ze direct over onze triviant-date praten!Op tv, primetime.
![]()
Is dat diegene die zichzelf beschreef als dat ze een bolle kop heeft?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vier jaar geleden had ik een date met deze dame, die gisteren kandidaat was in De slimste mens.
Wat doet ze: gaat ze direct over onze triviant-date praten!Op tv, primetime.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |