wie ben jij nou helemaal weer? ( hoe ist?)quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:03 schreef eefje801 het volgende:
Valt me weer op een nieuwe trend op Tinder; op de foto met je oma. Na ja, beter dan met je "bloedjes"
Mij viel op dat de bots een stuk slimmer zijn geïnstalleerd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:03 schreef eefje801 het volgende:
Valt me weer op een nieuwe trend op Tinder; op de foto met je oma. Na ja, beter dan met je "bloedjes"
Ja, goed. Na een korte fling met de Tinderman on the rebound even een paar maanden niks en nu weer druk aan het swipen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wie ben jij nou helemaal weer? ( hoe ist?)
Prinsessensyndroomquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Haha, wat is dit een kut topic geworden 😀
Anyway, had een maand een leuke(jonge) vriendin, maar al na 4 weken ging ze online checken wat ik deed.
Daarnaast ben ik een single papa, ze gaf ook aan dat ze net zoveel aandacht verdiende als m'n jongens...
Toen ik haar had uitgelegd dat ik haar super vond, maar mijn kinderen natuurlijk nummer 1 zijn, was ze kwaad....
NEXT
Hard wegrennen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Haha, wat is dit een kut topic geworden 😀
Anyway, had een maand een leuke(jonge) vriendin, maar al na 4 weken ging ze online checken wat ik deed.
Daarnaast ben ik een single papa, ze gaf ook aan dat ze net zoveel aandacht verdiende als m'n jongens...
Toen ik haar had uitgelegd dat ik haar super vond, maar mijn kinderen natuurlijk nummer 1 zijn, was ze kwaad....
NEXT
Ja ach, ik ben 36, zij is 23, ik zag het een paar weken door de vingers.quote:
Zal niet aan het leeftijdsverschil liggen, sommige vrouwen zijn gewoon engquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben 36, zij is 23, ik zag het een paar weken door de vingers.
Sue me :d
Nu weer single
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zal niet aan het leeftijdsverschil liggen, sommige vrouwen zijn gewoon eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |