JA! Ik was dan zo'n lul om het ook nog een date 4 te laten worden "want je weet het niet" maar dat wordt dan zo'n awkward gedoe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft nog meer dat je bij date 1 denkt "oe, leuk", bij date 2 "GOD JA" en bij date drie "nu ben ik je zat, je weet de deur te vinden"?
Ik ben echt te snel verveeld voor deze shit, lijkt het.
dan was ie gewoon niet leuk genoeg, kan toch.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft nog meer dat je bij date 1 denkt "oe, leuk", bij date 2 "GOD JA" en bij date drie "nu ben ik je zat, je weet de deur te vinden"?
Oh absoluut, ook geen ramp verder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:08 schreef fathank het volgende:
[..]
dan was ie gewoon niet leuk genoeg, kan toch.
Niet zo gek als je elkaar eigenlijk helemaal niet kent, en eerst vanachter je beeldscherm lekker veilig 5 minuten over elk antwoord kan nadenken.
Een date van 8 uurquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh absoluut, ook geen ramp verder.
Dat tweede heb je ook wel gelijk in, daarom doe ik eigenlijk vrij snel afspreken als ik denk dat er wat in zit. Wat ik niet heel vaak denk. Eerste date duurde meteen een uur of 8, voldeed aan alle verwachtingen. Tweede ook. Nu komen we in het "meh"-vaarwater.
Het is de generaaaaasie!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
De netflixgeneratiequote:
Elk zintuig moet geprikkeld worden, ja toch.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De netflixgeneratie![]()
En een beetje omdat ik mensen snel zat ben, dat ook. En omdat hij de moeder alle knoflookboeren liet terwijl hij balls deep in me zat en mijn neus dat nooit zal vergeten, hoe vaak hij zich ook verontschuldigde.
TMI!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De netflixgeneratie![]()
En een beetje omdat ik mensen snel zat ben, dat ook. En omdat hij de moeder alle knoflookboeren liet terwijl hij balls deep in me zat en mijn neus dat nooit zal vergeten, hoe vaak hij zich ook verontschuldigde.
Je moet ook geen Turken datenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De netflixgeneratie![]()
Is sowieso deel van m'n policy. Beetje jammer dat het Arische volk ook lekker multiculti is gaan doen en af is gestapt van de good ol' AVG.quote:
We moeten samen ff een boekje opstellen oid. Excelbestandje op google drive ofzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou zo graag een database hebben van de-mannen-die-CC-datete. Regiowise zou ik daar veel voordeel uit kunnen halen.
Och, dat van mij past op een post-it. En ik geloof dat ze allemaal aan den vrouw zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We moeten samen ff een boekje opstellen oid. Excelbestandje op google drive ofzo.
Scoreformuliertje erbij ditdat.
Hier zit goud in, feebs.
Ik heb haar in ieder geval NIET gedate.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou zo graag een database hebben van de-mannen-die-CC-datete. Regiowise zou ik daar veel voordeel uit kunnen halen.
Hoezo heb je zo snel seks?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De netflixgeneratie![]()
Irrelevante info is irrelevant.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb haar in ieder geval NIET gedate.
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb haar in ieder geval NIET gedate.
*ringrriiiiiiiiiiing*quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit dus.
-----
Je zit zeker ook nog op paiq cc?
Volgens mij zie ik jou af en toe wel eens voorbij komen![]()
Oh...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]zegtie dan.
En nee. Al eeuwen niet meer.
Dat lijkt me een veilige aanname ja. Scherpe kerel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh...
Dan zal het vast iemand anders zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |