quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dan wat voor trieste lelijke kritische fatty ik was als babyniet normaal man, om je kapot te schamen.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 19:07:55 ]
Zelfverheerlijking, ban.quote:
Een directe unban de volgende keer dat hij weer stout is geweest.quote:
Downiebabyquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan wat voor trieste lelijke kritische fatty ik was als babyniet normaal man, om je kapot te schamen.
Jezus man zelfs die kleren lijken wel uit de kledingcontainer getrokken omgquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan wat voor trieste lelijke kritische fatty ik was als babyniet normaal man, om je kapot te schamen.
Niet zo vissen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
90's kledingquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Jezus man zelfs die kleren lijken wel uit de kledingcontainer getrokken omg
Doe normaal joh hij zegt toch net dat hij zijn moeder niet kent, die kleren heeft hij zelf uitgezocht.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
1991 swagquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kijk mensen, en daarom is het belangrijk dat je gaat ademen na je geboortequote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
94 voor de eckten.quote:
Zal straks even luisteren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deze set.Wel wat harder dan jij zou willen denk maar echt.
Nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je tweedejaars WO psychologie ofzo.
hoe oud ben jij eigenlijkquote:
Doe het wel veilig.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:07 schreef MAHL het volgende:
Hmm, de hele dat internet en Netflix gaat een beetje vervelen. Denk dat ik zo maar een stukje door het bos ga lopen.
BoJack Horseman seizoen 2quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:07 schreef MAHL het volgende:
Hmm, de hele dat internet en Netflix gaat een beetje vervelen. Denk dat ik zo maar een stukje door het bos ga lopen.
26.quote:
Lekker door het hakunabosquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:07 schreef MAHL het volgende:
ahahah ouwe lulquote:
Ahahahaquote:
ga je de club joinen?quote:
Heel veel, ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat hebben we veel gemeen
Kom dan eten we een kroketje samen binnenkort.
Inclusief de ijsbeer?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je krijgt 25 euro mee naar huis
Onnodig kwetsend, TR gemaakt en even gehuildquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:08 schreef Catkiller het volgende:
Ik voel mij mentaal 18, lichamelijk 50
Ik lijk WCH wel.
Ja en ik zet al jullie namen in mijn brief omdat jullie mij pesten en niet serieus hebben genomen en geen hulp hebben ingeschakeld.quote:
Nee, die is van mij.quote:
In OP.quote:
Die in je OPquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:10 schreef Catkiller het volgende:
Die er stond toen het nog een goede OP was.
Probeer eens hard to getquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat hebben we veel gemeen
Kom dan eten we een kroketje samen binnenkort.
word ik tenminste nog ergens genoemdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en ik zet al jullie namen in mijn brief omdat jullie mij pesten en niet serieus hebben genomen en geen hulp hebben ingeschakeld.
Bek houden over mijn kwaliteitsOPquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:10 schreef Catkiller het volgende:
Die er stond toen het nog een goede OP was.
Ach Jefferson Airplane doen we het ook voor.quote:
Heb je ip getraceerd ik bel nu de ambu crisisdienst en brandweer hou vol ze komen er nu aanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en ik zet al jullie namen in mijn brief omdat jullie mij pesten en niet serieus hebben genomen en geen hulp hebben ingeschakeld.
Fear and loathingquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach Jefferson Airplane doen we het ook voor.
download aangezet van deze trouwens, ziet er best leuk uitquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk mensen, en daarom is het belangrijk dat je gaat ademen na je geboorte
jezusquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef Catkiller het volgende:
Filmpje met een huwelijksaanzoek op Dominator.![]()
![]()
Straks planten ze zich ook nog voor, godverdomme.
Gast neem gewoon abo op Netflix.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
download aangezet van deze trouwens, ziet er best leuk uit
Ik DM zo mijn volledige naam, wil wel dat mijn familie trots op me is een keerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
hoezo, shit is toch zo klaar met downloadenquote:
Gvd even mijn neefje bellen dat hij hierheen komt zodat ik hem de schuld kan geven van die posts op mijn account als grap.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb je ip getraceerd ik bel nu de ambu crisisdienst en brandweer hou vol ze komen er nu aan
Wie ben jij om daar over te oordelen dan klootzak racistquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef Catkiller het volgende:
Filmpje met een huwelijksaanzoek op Dominator.![]()
![]()
Straks planten ze zich ook nog voort, godverdomme.
Oke, Chevy zet ik er ook in met zijn voornaam gewoon om hem na te trappen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik DM zo mijn volledige naam, wil wel dat mijn familie trots op me is een keer
Geef gewoon mijn mening. :Squote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar over te oordelen dan klootzak racist
Moeder grapjesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geil worden van je eigen moeder
Beetje reclame maken voor je familie is niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook weer mee eensquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje reclame maken voor je familie is niks mis mee.
Doet mijn moeder niet.quote:
Ja omdat jij hem zo glashard hebt gedumpt... ik heb zelden medelijden in deze SCquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit.quote:
Slechte mensen leven het langst zeggen ze altijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Dit.
En P.s. die van mij leeft tenminste nog![]()
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Dit.
En P.s. die van mij leeft tenminste nog![]()
Koester datquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En P.s. die van mij leeft tenminste nog
Daarom leef jij nog ?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slechte mensen leven het langst zeggen ze altijd.
Pls.. Ik verdrink hier en wat jij doet is beschrijven hoe het water eruit ziet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja omdat jij hem zo glashard hebt gedumpt... ik heb zelden medelijden in deze SC
Maar Eend en Hermann zijn de uitzondering
Is ook niet verwonderlijk, ze heeft het slechtste deel er in 88 uitgegooidquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slechte mensen leven het langst zeggen ze altijd.
poekie nouquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Pls.. Ik verdrink hier en wat jij doet is beschrijven hoe het water eruit ziet.
wat doe jij de hele tijd alsof je weet hoe ik eruit ziequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:18 schreef BozeHaas het volgende:
ze doet me inderdaad wat aan houses denken
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat doe jij de hele tijd alsof je weet hoe ik eruit zie
Wow helemaal terug lezen, jij denkt dat je belangrijk bent of niet?quote:
Je zat gewoon te lurkenquote:
Dikke haas kan toch bedoelen dat jullie op elkaar lijken qua postsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
houd je irrelevante stinkbekquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow helemaal terug lezen, jij denkt dat je belangrijk bent of niet?
De enige die stinkt ben jij hoor, ga je snor scheren :Squote:
nou dan heeft ie nog een jaartjequote:
Ben je van plan dat niet te doen dan? Volgens mij is het triester als je hier in je tienerjaren hangtquote:
Nee, hij zit wel vaker te insinueren dat hij weet hoe ik eruit zie, krijg daar echt klotsende oksels van ;squote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dikke haas kan toch bedoelen dat jullie op elkaar lijken qua posts
Ik ben graflelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef Gridlok het volgende:
Ben opzich wel benieuwd hoe lelijk iedereen hier is.
kapot lelijk waarom zit je anders op een forumquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef Gridlok het volgende:
Misschien ben ik dat ook wel.quote:
Ga ergens anders krampachtig bijdehand doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De enige die stinkt ben jij hoor, ga je snor scheren :S
Iedereen is lelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef Gridlok het volgende:
Ik doe dit gewoon moeiteloos hoor. Heb mad skills.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga ergens anders krampachtig bijdehand doen
Zoals de maan zeker, met al zijn kraters?quote:
Puisten hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoals de maan zeker, met al zijn kraters?
kkleuk voor jequote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe dit gewoon moeiteloos hoor. Heb mad skills.
Like a diamond.quote:
TR gemaakt.quote:
Hey houses. Ik werd vanochtend wakker en ik voelde me zo goed. Zo onoverwinnelijk. De opleggende vernedering zelve. Heerlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je het broodje al op?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey houses. Ik werd vanochtend wakker en ik voelde me zo goed. Zo onoverwinnelijk. De opleggende vernedering zelve. Heerlijk.
heb je je webcam wel afgeplakt? Bozehaas is een creep van de bovenste plank hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ben lelijk en arm, nu moet ik wel. Straks heb ik op z'n minst nog een baan dus ben ik alleen nog maar lelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je van plan dat niet te doen dan? Volgens mij is het triester als je hier in je tienerjaren hangt
Net zei je nog dat je knap bent.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben lelijk en arm, nu moet ik wel. Straks heb ik op z'n minst nog een baan dus ben ik alleen nog maar lelijk.
Je kan de mensen hier toch niet zomaar laten vallen omdat je geld hebt?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben lelijk en arm, nu moet ik wel. Straks heb ik op z'n minst nog een baan dus ben ik alleen nog maar lelijk.
2nutz combineert FOK!ken anders ook prima met zijn baan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja met een sticker. Maar als dit zo doorgaat kom ik z'n oogkassen gewoon uithollenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je je webcam wel afgeplakt? Bozehaas is een creep van de bovenste plank hoor
die kerelquote:
Nog een TR gemaakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja met een sticker. Maar als dit zo doorgaat kom ik z'n oogkassen gewoon uithollen
Dronken appjes genegeerdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja. Daarna 2 biertjes gedronken en gelijk van het padje af.
ik keur dit goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja met een sticker. Maar als dit zo doorgaat kom ik z'n oogkassen gewoon uithollen
Hou oud ben jij?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je van plan dat niet te doen dan? Volgens mij is het triester als je hier in je tienerjaren hangt
hoe weet niemand.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
2nutz combineert FOK!ken anders ook prima met zijn baan.
Aah ben jij er zo een. dp doet dat ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik creëer graag een wolk aan mysterie om mezelf heen.
Ik zou m'n leggende gelden met die eckten hier delen in mijn mansion en de rest echt hard laten vallen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan de mensen hier toch niet zomaar laten vallen omdat je geld hebt?
misschien is hij ambtenaarquote:
Ja want dat is een lekkere rolmodelquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
2nutz combineert FOK!ken anders ook prima met zijn baan.
fair enoughquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou m'n leggende gelden met die eckten hier delen in mijn mansion en de rest echt hard laten vallen.
Kijkend naar jou WCH.
ja oké, goed puntquote:
Zegt rond de 100k te hebben en een sportwaggie maar wel maagd op z'n 40equote:
Oud zijn.quote:
Nee die houdt alles geheim. Ik verspreid leugens en verwarring.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aah ben jij er zo een. dp doet dat ook.
Waarom vraagde je dat ?quote:
ja hij verdient ook 3000 euro op een goede dag vertelde hij een keerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zegt rond de 100k te hebben en een sportwaggie maar wel maagd op z'n 40e
By farquote:
Ik wist eerst serieus niet dat hij een 40 plusser wasquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zegt rond de 100k te hebben en een sportwaggie maar wel maagd op z'n 40e
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja hij verdient ook 3000 euro op een goede dag vertelde hij een keer
Is het vroeg? Zat te twijfelenquote:
quote:
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouow voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:
Denk je dat hij een slechte verliezer is?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wist eerst serieus niet dat hij een 40 plusser was
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouow voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
TR gemaakt, tong80 bash, tot over 100 jaarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouow voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Ik denk niet aan Puntenjagerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk je dat hij een slechte verliezer is?
Dan gaat le_professeur met me mee ten onderquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR gemaakt, tong80 bash, tot over 100 jaar
totaly worth itquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dan gaat le_professeur met me mee ten onder
Zijn we eindelijk samenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
wtf, je hebt gelijk iddquote:
vorige keer kreeg iemand hier een ban voorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb je VanDerWoodsen nog teruggekregen? Ik ben mijn kloon wel kwijtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
gewoon lief vragen aan opa Bquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je VanDerWoodsen nog teruggekregen? Ik ben mijn kloon wel kwijt
faka gquote:
dat iphone topicquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon lief vragen aan opa B
ik kreeg xDxD ook terug
ga niet posten daarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Maken we ons eigen forum net als danny en yvonne
Wie bedoel je? Dat was mijn kloon helemaal niet :squote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je VanDerWoodsen nog teruggekregen? Ik ben mijn kloon wel kwijt
eheheh ;pquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
alles kits achter de rits?![]()
net zelf verzonnen
Houses ik heb van de week mijn scriptie definitief ingeleverd. Hoe ver ben jij?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:40 schreef housesoftheholy het volgende:
inb4 rage wanneer dit op mycroft te zien is
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:42 schreef deadprez het volgende:
trouwens, we moesten toch popcorn pakken van niels? heeft iemand daar nog iets over gehoord?
heb je de link nog? wil t nog weleens lezenquote:
Niet naar die livestream hebben gekeken netquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:42 schreef deadprez het volgende:
trouwens, we moesten toch popcorn pakken van niels? heeft iemand daar nog iets over gehoord?
nou ja zegquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We willen graag mensen die wat langer meegaan
werd er flink tegen relingen geleund?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet naar die livestream hebben gekeken net
Uitgesteld naar volgend semesterquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Houses ik heb van de week mijn scriptie definitief ingeleverd. Hoe ver ben jij?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
werd er flink tegen relingen geleund?
pfoei en wat voor relingenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
werd er flink tegen relingen geleund?
Vertraging oplopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Uitgesteld naar volgend semester
Heb wel met wat vrienden een paar stoelen achterover gedrukt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn er beelden van de danssessie van niels?
Haha, na zijn fietsen nu ook zijn stoelen kwijt. xdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb wel met wat vrienden een paar stoelen achterover gedrukt.
Ach heb je tenminste nog een excuus om je werkende leven uit te stellen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Uitgesteld naar volgend semester
ewaaquote:
KLB / Apple iPhone Jehova's die hun gestoordheid laten blijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je de link nog? wil t nog weleens lezen
Dat vond ik nou ookquote:
Ga over drie weken parttime stage lopen, dus tja. Heb je al werk gevonden?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ach heb je tenminste nog een excuus om je werkende leven uit te stellen.
tyf eens op met je uiquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:46 schreef xDxD het volgende:
[..]
KLB / Apple iPhone Jehova's die hun gestoordheid laten blijken.
thanksquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:46 schreef xDxD het volgende:
[..]
KLB / Apple iPhone Jehova's die hun gestoordheid laten blijken.
Ik heb donderdag en vrijdag nachtdienst, jij ook?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:47 schreef BlueMage het volgende:
Weer nachtdienst vannacht dus ik mis weer alle leuke rellen. Jullie moeten overdag gaan ruziemaken.
enige rel die 's nachts was de afgelopen tijd was die van dronken remlofquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:47 schreef BlueMage het volgende:
Weer nachtdienst vannacht dus ik mis weer alle leuke rellen. Jullie moeten overdag gaan ruziemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |