Zijn we eindelijk samenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dan gaat le_professeur met me mee ten onder
wtf, je hebt gelijk iddquote:
vorige keer kreeg iemand hier een ban voorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouow voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Heb je VanDerWoodsen nog teruggekregen? Ik ben mijn kloon wel kwijtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dan gaat le_professeur met me mee ten onder
gewoon lief vragen aan opa Bquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je VanDerWoodsen nog teruggekregen? Ik ben mijn kloon wel kwijt
faka gquote:
dat iphone topicquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon lief vragen aan opa B
ik kreeg xDxD ook terug
ga niet posten daarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Maken we ons eigen forum net als danny en yvonne
Wie bedoel je? Dat was mijn kloon helemaal niet :squote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je VanDerWoodsen nog teruggekregen? Ik ben mijn kloon wel kwijt
eheheh ;pquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
alles kits achter de rits?![]()
net zelf verzonnen
Houses ik heb van de week mijn scriptie definitief ingeleverd. Hoe ver ben jij?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:40 schreef housesoftheholy het volgende:
inb4 rage wanneer dit op mycroft te zien is
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:42 schreef deadprez het volgende:
trouwens, we moesten toch popcorn pakken van niels? heeft iemand daar nog iets over gehoord?
heb je de link nog? wil t nog weleens lezenquote:
Niet naar die livestream hebben gekeken netquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:42 schreef deadprez het volgende:
trouwens, we moesten toch popcorn pakken van niels? heeft iemand daar nog iets over gehoord?
nou ja zegquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We willen graag mensen die wat langer meegaan
werd er flink tegen relingen geleund?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet naar die livestream hebben gekeken net
Uitgesteld naar volgend semesterquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Houses ik heb van de week mijn scriptie definitief ingeleverd. Hoe ver ben jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |